Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det nyeste innlegget 'Et innlegg jeg aldri trodde jeg ville skrive' om? Nok et svada-innlegg med en reklamelenke i bunn?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, lona skrev:

Hva er det nyeste innlegget 'Et innlegg jeg aldri trodde jeg ville skrive' om? Nok et svada-innlegg med en reklamelenke i bunn?

Det handler om yoga... Starter innlegget med et drøyt bilde av rumpa si presset opp i kamera.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll
39 minutter siden, lona skrev:

Hun har begynt å trene yoga. Og det passer fint, med tanke på at hennes favoritt-treningspartner, Getinspired.no har Mid Season Salg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, BeverTramp skrev:

Yoga med boksehansker 👌

Her legges det ut reklamelenker for hva det skulle være, og når som helst. Til og med fra sykesengen, 💰💰first. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, studenten93 skrev:

Noen som fikk med seg GMN i dag? Var Anna der? :klo:

Nei, de valgte å erstatte henne med en annen blogger denne gangen også. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trappetroll skrev:

Hun har begynt å trene yoga. Og det passer fint, med tanke på at hennes favoritt-treningspartner, Getinspired.no har Mid Season Salg. 

Det blir bare for dumt :skratte:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna og Jan skriver skremmende likt, og dårlig.

"her hjemme" går STADIG igjen, og "til stedet" (tilstede) er en gjentagende feil hos begge.

Og begge skriver "meg og Jan/Anna" istedenfor "Anna/Jan og jeg".

Dette er bare noen få eksempler. Utifra skrivemåten er det umulig å se hvem av dem som har forfattet innleggene.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser blogginnlegget hans fra festen. Har han virkelig (flere) venner som mener at Anna er for fin for han?? Og som tar frem dette i en tale? Og HVORFOR trekkes det frem i et innlegg? For å sette kompiser i et dårlig lys, eller gi #EnHyllestTilAnna

:bond:

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, FruRosa skrev:

"her hjemme" går STADIG igjen, og "til stedet" (tilstede) er en gjentagende feil hos begge.

Dette er bare noen få eksempler. Utifra skrivemåten er det umulig å se hvem av dem som har forfattet innleggene.

Når vi først er inne på rettskriving. Det skrives "til stede". "Tilstede" er et verb.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nesten tro hun var i skikkelig pengenød når hun er "nødt" til å selge enhver begivenhet... :klo:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en reprise av bloggerne i går. Hva har skjedd mellom AR og hennes familie? Hun sa noe om at det var trist å ikke ha sin familie tilstede. Hun så virkelig ulykkelig ut. Dette livet har tydeligvis sin pris.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
51 minutter siden, FruRosa skrev:

Elsker når noen retter opp skrivefeil med en ny skrivefeil. Makes it som much real. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grønt blad skrev:

Når vi først er inne på rettskriving. Det skrives "til stede". "Tilstede" er et verb.

Jeg vet! (Damn you autocorrect!)

Men poenget er at både Anna og Jan konsekvent skriver det med t i slutten. Om jobben min hadde vært skriving hadde jeg lest korrektur og oppdaget sånne feil før jeg postet. Og IKKE skrevet fra mobil, som jeg gjør nå.

Lagt til: Og det jeg ville fram til var at jeg har merket meg at de skriver så likt. Samme feil, samme måte å formulere seg på osv... Som om alle innlegg var skrevet av samme person.

Lagt til: I min kommentar har også "ut i fra" blitt til "utifra". Igjen autocorrect. Bare for å ha sagt det før noen andre påpeker det.

Endret av FruRosa
tillegg, pluss tastefeil fra mobil.
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trudealutt
53 minutter siden, hulillerunde skrev:

skulle nesten tro hun var i skikkelig pengenød når hun er "nødt" til å selge enhver begivenhet... :klo:

Det at de selger alt gjør at de ikke er i pengenød. Dessverre er det sånn det fungerer.

Dess mere klikk, dess mere penger - og de er jo ikke dummere enn at de har skjønt at pengene renner inn på den måten. Det er forretninger i å selge familien - på godt og vondt

Du, og jeg og alle andre er med på å gjøre de "rike"

Endret av Trudealutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onbothsides skrev:

Elsker når noen retter opp skrivefeil med en ny skrivefeil. Makes it som much real. 

Ditto! "som much real"...

Men altså... poenget her var ikke å arrestere noen for tastefeil eller autocorrect osv... det kan skje, og skjer vel alle, om man skriver fra mobil. 

Men mennesker som lever av å skrive bør utvise såpass yrkesstoltet at de korrekturleser, evt får andre til å gjøre det, før de poster innlegg. Og jeg finner det rart at Anna og Jan gjør nøyaktig samme feilene, om og om igjen.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
3 timer siden, lunalee skrev:

Så en reprise av bloggerne i går. Hva har skjedd mellom AR og hennes familie? Hun sa noe om at det var trist å ikke ha sin familie tilstede. Hun så virkelig ulykkelig ut. Dette livet har tydeligvis sin pris.

Ja, syntes synd på henne. Sånn jeg har forstått det, så har det noe med noe i barndommen å gjøre. Hun nevnte det i en tidligere episode av Bloggerne. Ligger et innlegg om det i bloggen hennes. Linken til det innlegget ble lagt ut tidligere i denne tråden. Jeg forstod det sånn at hun hadde kontakt med moren, men hun har tydeligvis ikke det.. Nei, hjelper i grunn ikke med all verdens penger, når man verken har familie eller venner.

Men, godt hun har Jans familie som ser ut til å ha tatt veldig godt i mot henne. Virker som de har det veldig bra sammen. Koselig at Jan fridde, og jeg unner dem absolutt alt godt. Syns Anna er ei søt, morsom og tøff jente som har oppnådd mye i livet i såpass ung alder. Håper hun får noen nye gode venner, men er vel vanskelig for henne å finne gode og lojale venner når hun er blitt såpass kjent som hun er.

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trudealutt skrev:

Det at de selger alt gjør at de ikke er i pengenød. Dessverre er det sånn det fungerer.

Dess mere klikk, dess mere penger - og de er jo ikke dummere enn at de har skjønt at pengene renner inn på den måten. Det er forretninger i å selge familien - på godt og vondt

Du, og jeg og alle andre er med på å gjøre de "rike"

Jeg mente bare at det virker slik pga mangel på personvern, og filter. ALT skal selges og tjenes på, og det er lite (slik jeg ser det) kritisk tenkning i forhold til hva som bør selges og hva som bør holdes privat. I forhold til å tjene penger på livene sine så er de smarte, men i forhold til å verne barna så er det skremmende. Men det er vel leserne som får skylda når/om det går galt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...