Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, FruRosa skrev:

Eneste gangen hun har vært alene om ansvaret for ungene var da de flyttet til Kypros. Og vi så jo hvor "lang" tid det gikk før hun sutret på bloggen og fikk hjelp der nede...

Flyttet ikke hun dit for å ha mer tid med sin far og hans familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I det siste innlegget ditt om hårklipp og valg av rosa trakker du over en grense Anna, Grensen du trakker over er kanskje ikke det du tenkte ville skape reaksjon, men at du deler et så privat øyeblikk.

Jeg mener du grovt krenker. Men forstår at du ikke ser det andre ser. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer
6 minutter siden, Friluftsdame skrev:

I det siste innlegget ditt om hårklipp og valg av rosa trakker du over en grense Anna, Grensen du trakker over er kanskje ikke det du tenkte ville skape reaksjon, men at du deler et så privat øyeblikk.

Jeg mener du grovt krenker. Men forstår at du ikke ser det andre ser. 

Hva skrev hun. Går av prinsipp ikke inn på bloggen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er bra han velger noe med farge i det hele tatt. Alt i det huset er jo hvitt, eller beige...

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for omtale av barn. Fra våre regler:

Det er ikke tillatt å diskutere bloggernes/kjendisenes barn, da disse ikke selv har valgt å eksponere seg. Dette går på all omtale og diskusjon av (direkte eller indirekte) navngitte barn i tråder om navngitte bloggere og kjendiser.

/lillesky (mod)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3. mars 2017 den 17.24, Ms.Sommerfugl skrev:

Men sånn helt seriøst, jeg er oppriktig nysgjerrig på hvor "alle" i familien er? Mor, far, besteforeldre og søsken? Ikke bare i Annas familie, men "alle de andre familiene" også. Jan sin familie, og pappaene til de to andre sin familie. Det er mange mennesker. Alle barna har tre sett med besteforeldre og oldeforeldre (hvis de lever), hvor er egentlig de? Selv foreldrene til Jan, hva tenker de? At ingen prøver å ta tak i dette er for meg et stort mysterium. 

Eller så kan det være noen har prøvd, men det har ikke funket.

Hvis dere så senkveld nå nylig så hørte dere vel at Anna er ganske restriktiv med hva hun deler om barna.. Bare helt generelle ting. Og det at dere lurer på hvor familien ellers er vitner vel om at hun faktisk ikke deler det private som angår andre enn seg selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, KG deltager skrev:

Hvis dere så senkveld nå nylig så hørte dere vel at Anna er ganske restriktiv med hva hun deler om barna.. Bare helt generelle ting. Og det at dere lurer på hvor familien ellers er vitner vel om at hun faktisk ikke deler det private som angår andre enn seg selv?

Restriktiv med hva hun deler?

Virkelig?

Så hva som foregår i hodene på barna - følelser,tanker,meninger.. det er ikke privat altså?

Hun selv sier jo såklart hun ikke deler for mye,hun mistet jo gangsynet for årevis siden..

Endret av J..
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4. mars 2017 den 11.42, Vikinggirl skrev:

Hva er det for en dialekt hun har lagt seg til med nå?? Høres så dumt ut med litt sørlandsdialekt inni Stavangerdialekten ! 

OMG!

Alt man skal irritere seg over.. Er helt naturlig å plukke opp ord og tonefall fra de man omgås..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, J.. skrev:

Restriktiv med hva hun deler?

Virkelig?

Så hva som foregår i hodene på barna - følelser,tanker,meninger.. det er ikke privat altså?

Hun selv sier jo såklart hun ikke deler for mye,hun mistet jo gangsynet for årevis siden..

Jeg synes verken hun eller samboeren er omtrenksomme eller restriktive i det de deler. Tvert imot demonstrerer de etter min vurdering manglende evne til å vurdere hvor den etiske grensen går. På alle områder. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Anna og Jan (siden jeg antar at han hjelper henne med innleggene) kan enda ikke forskjell på da/når? *sukk* :vetikke:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerer på at hun skriver at hun bestemte seg for å legge om kostholdet og være mer aktiv da hun hadde i underkant av 800 skritt om dagen. 800 skritt, som trebarnsmor?!?

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, skeli22 skrev:

Bare jeg som reagerer på at hun skriver at hun bestemte seg for å legge om kostholdet og være mer aktiv da hun hadde i underkant av 800 skritt om dagen. 800 skritt, som trebarnsmor?!?

800?! Virkelig?

Shit.. Jeg er nyoperert etter en ulykke å ligger på 2000 skritt om dagen,og syns det er minimalt..😂

800,mor eller ei,er jo knapt å være i bevegelse..

Tenker på hente post,gå i søpla,vaske hus,lage mat,handle.. bare slike normale ting er jo lett ett par tusen skritt om dagen:p

Endret av J..
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor står det 800 skritt?

Det må da være en skrivefeil?!

Det er umulig å gå 800 skritt om dagen...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, skeli22 skrev:

Jeg er ikke overrasket. Nå vet jeg ikke hvor lite bevegelse dette egentlig er. Samtidig skriver jo hun at de nærmest ikke går trilleturer. Kanskje et par ganger per mnd. For eksempel, første trilletur var 5 uker etter fødselen og bare 200 m fra huset og tilbake.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, fjær skrev:

hvor står det 800 skritt?

Det må da være en skrivefeil?!

Det er umulig å gå 800 skritt om dagen...

Det er ikke umulig nei. Da jeg hadde nyfødt baby for mange år siden gikk jeg 5000 skritt om dagen minst  :) Det er faktisk ikke vanskelig å få til. Men jeg er glad i å bruke beina mine. :) 800 er svært lite! 

Endret av Minlillesky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Minlillesky skrev:

Det er ikke umulig nei. Da jeg hadde nyfødt baby for mange år siden gikk jeg 5000 skritt om dagen minst  :) Det er faktisk ikke vanskelig å få til. Men jeg er glad i å bruke beina mine. :) 800 er svært lite! 

Ja var det jeg mente... Ser jeg skrev klønete, jeg mente at 800 er så lite at det ikke er mulig å gå så få skritt... :D

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, fjær skrev:

Ja var det jeg mente... Ser jeg skrev klønete, jeg mente at 800 er så lite at det ikke er mulig å gå så få skritt... :D

Fort gjort å bomme litt på tastene :) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor denne myten med at man går så mye som småbarnsforelder kommer ifra. Hvor går man?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lite om man har bygget sitt eget fengsel og solgt friheten til seg selv og familien for tredve sølvpenger.

Åtte skritt til do, seksten skritt til kjøkkenet, osv..

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, fjær skrev:

800 på en dag kan fint gå an det om man bare er hjemme

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...