Variert skydekke Skrevet 3. mars 2017 #6461 Del Skrevet 3. mars 2017 1 time siden, Irja skrev: Stepappaogpappatilmichellewilliamoglucas.blogg.no Han er ikke stefar til minsten :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 3. mars 2017 #6462 Del Skrevet 3. mars 2017 1 time siden, Irja skrev: Stepappaogpappatilmichellewilliamoglucas.blogg.no lol, og så kan han adde ektemanntilanna etterhvert også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 3. mars 2017 #6463 Del Skrevet 3. mars 2017 ektemanntilmammatilmichelle.blogg.no 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 3. mars 2017 #6464 Del Skrevet 3. mars 2017 nåværendestepappaogpappatilmichelleogwilliamogpappatillucas.blogg.no 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 3. mars 2017 #6465 Del Skrevet 3. mars 2017 Hvorfor har ingen foreslått stepappahjerte.blogg.no 😅 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 3. mars 2017 #6466 Del Skrevet 3. mars 2017 Nok en gang finner jeg ikke ord for å beskrive oppførselen til både Anna og Jan. Jan kaller seg for pappa til de to som allerede har hver sin pappa fra før!!! At de ikke var drømmeprinsen til Anna gir henne ingen rett til å frarøve de tittelen som pappa til hennes barn! At Jan velger å ta seg av morgenstell, bleieskift og nattevåk (ikke spekulasjon, da dette fremgår av bloggen) gjør han ikke til en pappa for de eldste, selv om de febrilsk prøver å rettferdiggjøre det. Anna er så besatt av at fasaden skal være perfekt. Hun evner ikke å tenke hvilke konsekvenser hennes handlinger får. Hun er veldig umoden. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. mars 2017 #6467 Del Skrevet 3. mars 2017 Man får utdelt en mamma og en pappa.. Med mindre man blir adoptert vekk,blir det helt feil å kallr andre enn biologiske foreldre mamma/pappa.. Bonusforeldre er fantastisk. Men bruk heller navnet på vedkommnde,da x og xx allerede har hver sin far. Noe så smakløst.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 3. mars 2017 #6468 Del Skrevet 3. mars 2017 1 time siden, J.. skrev: Man får utdelt en mamma og en pappa.. Med mindre man blir adoptert vekk,blir det helt feil å kallr andre enn biologiske foreldre mamma/pappa.. Bonusforeldre er fantastisk. Men bruk heller navnet på vedkommnde,da x og xx allerede har hver sin far. Noe så smakløst.. I visse tilfeller, hvor f.eks den biologisken faren har stukket av før fødsel, og det kommer en stefar inn i bilde, så syns jeg faktisk det må være lov å kalle seg/si pappa. Men ikke i denne situasjonen 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 3. mars 2017 #6469 Del Skrevet 3. mars 2017 Men sånn helt seriøst, jeg er oppriktig nysgjerrig på hvor "alle" i familien er? Mor, far, besteforeldre og søsken? Ikke bare i Annas familie, men "alle de andre familiene" også. Jan sin familie, og pappaene til de to andre sin familie. Det er mange mennesker. Alle barna har tre sett med besteforeldre og oldeforeldre (hvis de lever), hvor er egentlig de? Selv foreldrene til Jan, hva tenker de? At ingen prøver å ta tak i dette er for meg et stort mysterium. Eller så kan det være noen har prøvd, men det har ikke funket. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 3. mars 2017 #6470 Del Skrevet 3. mars 2017 Lurer på det samme. Lett å glemme hvor mange som faktisk er i denne familien. Er jo høyst uvanlig at INGEN bryr seg?? Det vet vi jo selvfølgelig ikke noe om, men altså ingen som krever samvær, ingen som er på besøk...ingen som ønsker å se barnebarnet/nevøen/niesa si...Det er virkelig spesielt!! Må jo være noen der ute som reagerer på dette sirkuset?? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 3. mars 2017 #6471 Del Skrevet 3. mars 2017 3 timer siden, Ms. Daisy skrev: Det er en ganske ovenfra og ned holdning. Det er mange som faktisk foretrekker å ha små bryllup. Noen velger å kun være et par med to forlovere og andre vil ha store bryllup. Temmelig arrogant å si at det ikke blir drømmebryllup fordi man ikke har venner og familie der. Hva med andre som ikke har særlig familie eller venner....betyr det da at de ikke har noe drømmebryllup når de en gang skal gifte seg? Helt enig! Jeg har ikke nær familie (de bor i utlandet har ikke kontakt med de) Har heller ikke et bra forhold til min mor, så det er ikke naturlig for meg å invitere henne. Det kan være flere grunner til hvorfor noen ikke ønsker et stort bryllup. "Drømmebryllup" blir ikke målt etter hvor stort det er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 3. mars 2017 #6472 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg blir oppriktig talt både kvalm og opprørt over oppførselen til disse to. For 2 uker siden skulle en opprørt Anna legge media på hylla, proklamerte hun. I går var hun i Oslo for intervju på Senkveld. Du snakker meg om å svelge kameler. Om jeg skal se kveldens episode Anna? Nei, det kunne ikke falt meg inn, Mens Anna er i Oslo koker samboeren suppe på spikeren. Ingenting er for privat til å deles, heller ikke å sitere en mindreårigs kommentarer. En ting er å kalle seg pappa for andres barn på privaten, noe helt annet er det å skrive det på en kommersiell blogg. Jeg lurer på om disse to noensinne reflekterer over hvordan de trakker på andre i sin iver etter å selge? Om de tenker over at det eksisterer biologiske fedre og besteforeldre? Mon tro hva DE tenker, hvordan DE har det. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smn1995 Skrevet 3. mars 2017 #6473 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg er vokst opp uten pappa (han bor og jobber i Hellas) men er sinnsykt takknemmelig for at jeg og mamma samt søsteren min har besøkt han 2 ganger i året og at mamma betaler denne turen for oss 3 hvert år. Vi er over 18 begge to og ingen bor hos mamma. Allikavel ønsker ho at vi har kontakt med vår far, lærer hans språk, kultur og tar del i hans liv. Mamma kunne nektet oss kontakt, brukt pengene hun har betalt for å besøke han på noe til seg selv, kjøpt en finere bil, hus osv. Men for ho var (og er) det viktig at vi tar del i hans liv, og han i vårt 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. mars 2017 #6474 Del Skrevet 3. mars 2017 4 timer siden, Arabella3 skrev: Han er ikke stefar til minsten :-) Derfor jeg skrev stepappa og pappa ;-) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 3. mars 2017 #6475 Del Skrevet 3. mars 2017 55 minutter siden, Irja skrev: Derfor jeg skrev stepappa og pappa ;-) Ops,ser det nå😅Jeg la visst bare merke til "stepappa". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 3. mars 2017 #6476 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) 16 måneder siden tonen var en helt annen.. http://mammatilmichelle.blogg.no/1446676664_farsdag_er_noe_piss.html Her var også full kontakt med resten av familien til M: http://mammatilmichelle.blogg.no/1444459604_godt__ha_mamma_her.html 22 måneder siden hun fortalte at barna hadde hvertfall ukentlig kontakt med fedrene sine: http://m.side2.no/foreldre/--for-michelle-blir-det-fint-a-komme-bort-fra-oppmerksomheten/3422781566.html Endret 4. mars 2017 av Vipser 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle Skrevet 3. mars 2017 #6477 Del Skrevet 3. mars 2017 2 timer siden, Vipser skrev: 16 måneder siden tonen var en helt annen.. http://mammatilmichelle.blogg.no/1446676664_farsdag_er_noe_piss.html 22 måneder siden hun fortalte at barna hadde hvertfall ukentlig kontakt med fedrene sine: http://m.side2.no/foreldre/--for-michelle-blir-det-fint-a-komme-bort-fra-oppmerksomheten/3422781566.html Så sørgelig. Både fedre og besteforeldre er altså valgt bort av mor? For å lage en illusjon om en perfekt kjernefamilie? Har virkelig ikke far noen rett til samvær selv om de ikke har bodd sammen? Uansett har vel barn generelt rett til samvær med begge sine foreldre? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. mars 2017 #6478 Del Skrevet 3. mars 2017 Utenlandsbryllup løser jo en del floker mtp lite bryllup.. Ellers skrytes det bare av hva Jan gjør.. (avlaster....) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 3. mars 2017 #6479 Del Skrevet 3. mars 2017 Et lite bryllup er vel naturlig når man også har - liten familie. Anna har ikke kontakt med verken venner eller familie per dags dato. Hvem skal være forlover? Å kun ha familie og venner fra den ene siden MÅ være fryktelig sårt uansett hvordan man vender og vrir på det. Hun hadde jo et liv før Jan også. Selv om hans familie er blitt hennes så blir det ikke det samme. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 3. mars 2017 #6480 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg syntes det er litt trist at hun ikke har kontakt med familien sin lengre...Moren virket jo grei, og stilte opp flere ganger for henne. Håper Anna vil få kontakt med dem snart. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg