J.. Skrevet 28. februar 2017 #6441 Del Skrevet 28. februar 2017 2 minutter siden, JackIost skrev: Hva er mest pinlig, at hun blogger om frieriet eller at noen som ikke en gang kjenner henne bryr seg så mye om at hun gjør det? Det pinligste er egentlig at noen som ikke kjenner noen,irriterer seg over at andre irriterer seg. smil 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 28. februar 2017 #6442 Del Skrevet 28. februar 2017 Anna skreiv et veldig viktig innlegg om at kroppen hennes prøver å fortelle henne noe. Anna er uten tvil perfeksjonist og når en allerede i en alder av 20 år har hatt to kolapser, så bør det tas alvorlig. Jeg håper inderlig at hun greier å endre kurs slik at hun kan bli frisk og begynne å LEVE. Det er nok ikke så enkelt når jobben hennes er å alltid fremstille familien som perfekt. Men at hun må endre kurs er også nødvendig om barna skal utvikle seg til gode og trygge medmennesker. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 1. mars 2017 #6443 Del Skrevet 1. mars 2017 Man kan tjene penger på det man vil. Stille opp i FHM Date en med penger og få alt Selge barns tid og frie vilje ved å få dem til å stille opp i reklame etc legge ut bilder av nylakkerte tær på en fot-fetisj side MEN - jeg tror at om noen av disse hele tiden roper høyt om hvor mye spenn de får ut av sine shady måter å få in cashen på, så må de også respektere det faktum at ikke ALLE er helt enige om at dette er noe å skryte av... alle velger vi vår vei i livet - men ingen kan vi forvente at alle skal forstå våre valg. De som er nære venner er der - men om du plutselig står uten noen nære - familie eller venner, og i tillegg høster krittikk i øst og vest ... kanskje det er på tide å revurdere viktigheten av privatliv, lykke, privatliv, barnas trygghet og familie VS penger og hat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 1. mars 2017 #6444 Del Skrevet 1. mars 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, innlegg som omhandler tredjepart og spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 3. mars 2017 #6445 Del Skrevet 3. mars 2017 http://mammatilmichelle.blogg.no/1488398405_svindel_i_mitt_navn.html jeg har fått mail signert henne (etter at jeg var med i sjokoladekonkurranse hu hadde i fjor). Etter det ble jeg spammet av shoppic, som jo = Jan, til jeg blokkerte avsenderen. Så "svindelmail" driver de med selv.., 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. mars 2017 #6446 Del Skrevet 3. mars 2017 Kan ikke Jan starte sin egen blogg snart,istedet for å stå for 50% av innleggene? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 3. mars 2017 #6447 Del Skrevet 3. mars 2017 2 timer siden, J.. skrev: Kan ikke Jan starte sin egen blogg snart,istedet for å stå for 50% av innleggene? Pappatilmichelle.blogg.no 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. mars 2017 #6448 Del Skrevet 3. mars 2017 25 minutter siden, BeverTramp skrev: Pappatilmichelle.blogg.no SamboernTilAnna.blogg.no 😂 Alle disse KonaTil/Yrkesstatus+Dama/Frue/Kona funker jo så! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 3. mars 2017 #6449 Del Skrevet 3. mars 2017 Hyllestavannarasmussen.blogg.no 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 3. mars 2017 #6450 Del Skrevet 3. mars 2017 Tenkte på mammaogstepappatilmichelle.blogg.no jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 3. mars 2017 #6451 Del Skrevet 3. mars 2017 1 time siden, BeverTramp skrev: Pappatilmichelle.blogg.no Eller bygge videre på den fruen-bølgen som var i bloggverden en stund, HerrAnna.blogg.no Mannentilanna.blogg.no Bloggermannen.blogg.no 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 3. mars 2017 #6452 Del Skrevet 3. mars 2017 Lurer fælt på hvordan dette drømmebryllupet blir uten halve familien og venner? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 3. mars 2017 #6453 Del Skrevet 3. mars 2017 13 minutter siden, Miranda16 skrev: Lurer fælt på hvordan dette drømmebryllupet blir uten halve familien og venner? Kan vel fint ha et drømmebryllup uten familie og venner også.........? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. mars 2017 #6454 Del Skrevet 3. mars 2017 Stepappaogpappatilmichellewilliamoglucas.blogg.no 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 3. mars 2017 #6455 Del Skrevet 3. mars 2017 23 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Kan vel fint ha et drømmebryllup uten familie og venner også.........? Nitrist, men de er jo vant til å leve i sin egen lille boble, så det er deres valg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 3. mars 2017 #6456 Del Skrevet 3. mars 2017 Det er ikke trist å ha bryllup uten familie/venner, om det er det man ønsker. Alle er forskjellige. I den situasjonen Anna tydeligvis er i, er det bedre å ikke involvere familie/venner i bryllupet sitt. Det kan bli nitrist å måtte sette på et falskt smil og ha en fin bryllupsdag om familie/venner hun har kuttet kontakten med er tilstede. Det er nitrist det! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 3. mars 2017 #6457 Del Skrevet 3. mars 2017 11 minutter siden, Miranda16 skrev: Nitrist, men de er jo vant til å leve i sin egen lille boble, så det er deres valg Det er en ganske ovenfra og ned holdning. Det er mange som faktisk foretrekker å ha små bryllup. Noen velger å kun være et par med to forlovere og andre vil ha store bryllup. Temmelig arrogant å si at det ikke blir drømmebryllup fordi man ikke har venner og familie der. Hva med andre som ikke har særlig familie eller venner....betyr det da at de ikke har noe drømmebryllup når de en gang skal gifte seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 3. mars 2017 #6458 Del Skrevet 3. mars 2017 Alle har forskjellige syn på hva et drømmebryllup er. For meg hadde det vært på en strand i et varmt land med bare oss og ungene. Ikke alle drømmer om svære kirkebryllup med flere hundre gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 3. mars 2017 #6459 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg sa det var deres valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 3. mars 2017 #6460 Del Skrevet 3. mars 2017 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Jeg sa det var deres valg. Ja for så også å si at det er nitrist....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg