Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, man har lest det før liksom. Er bare gjentagelser. Når man poengterer ting så til de grader om att og om att så mister det sin kraft. Blir bare dumt og kleint.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som ofte viser sin kjærlighetserklæring på nett, har ofte dårlige forhold bak skjermen. Det er også forsket på. Men vi alle er jo forskjellige. Men ser ut til at Anna trenger bekreftelser hele tiden.. 

Hva med at Jan heller sier kjærlighetserklæringene direkte til henne, ikke via blogginnlegg...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde smile mer på bilder!! Hun er så pen når hun smiler :):) 
Bilde og tekst henger som regel ikke sammen. Et glad innlegg, med grovalvorlig ansikt til bilde..hm..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Minlillesky skrev:

Bilde og tekst henger som regel ikke sammen. Et glad innlegg, med grovalvorlig ansikt til bilde..hm..

Jeg reagerer på det samme. Ikke måte på alvor og tristhet på bildene, som igjen ikke henger sammen med teksten. Hun har vel sine grunner, gode eller ei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Nå skal vist avkommet få hjemme undervisning i steden for skole pga sikkerhet. Tar ikke de fra dem muligheten  til venner og normal omgangskrets.  Og så kjent er de ikke. Til og med kongebarna gikk på vanlig  skole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Solstråletårer skrev:

Nå skal vist avkommet få hjemme undervisning i steden for skole pga sikkerhet. Tar ikke de fra dem muligheten  til venner og normal omgangskrets.  Og så kjent er de ikke. Til og med kongebarna gikk på vanlig  skole. 

Det MÅ jo være tull? Hvem skal undervise? Skal de ansette en lærer da, eller?

Kan se for meg at den største har gledet seg til skolestart, (som de fleste femåringer) hvordan forklare henne at "nei, du skal ikke begynne på skolen med alle de andre barna"?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

– Gjør dette at du er mer nøye enn før på hva du deler om barna på bloggen?

– Jeg deler det samme som jeg har gjort før, som er bilder av barna. Jeg deler aldri nakenbilder av dem, og jeg skriver ikke om deres følelser eller tanker, sier Rasmussen. 

I følge artikkelen ser det ut som om hun har planer om å fortsette i samme spor. Trist.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som skal undervise henne da? Anna selv?  

Et tips er å fullføre skolegangen før hun evt gjør noe slik...

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Viernes skrev:

I følge artikkelen ser det ut som om hun har planer om å fortsette i samme spor. Trist.

Ja for det er ikke hun som er problemet, men alle oss andre, vi og de pedofile som drar til Søgne for å snakke med barna over gjerdet...

Huff.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, i Norge er det ulovlig å ikke sende barna på skole. Med mindre barnet har en alvorlig sykdom som er til hinder. Hvor får hun det fra at hun får hjemmeskolert barna? Det er ikke lov

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ulzzang skrev:

Forresten, i Norge er det ulovlig å ikke sende barna på skole. Med mindre barnet har en alvorlig sykdom som er til hinder. Hvor får hun det fra at hun får hjemmeskolert barna? Det er ikke lov

Det er ikke skoleplikt i Norge, men det er undervisningsplikt. Så man kan ha hjemmeundervisning under veiledning. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Ulzzang skrev:

http://www.nhuf.no/?q=nb/node/32 Dumt å være for skråsikker kanskje? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Det er ikke skoleplikt i Norge, men det er undervisningsplikt. Så man kan ha hjemmeundervisning under veiledning. 

Men jeg personlig syns man fratar barna veldig mye om man velger den løsningen. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i Norge er det opplærngsplikt, ikke undervisningsplikt og ikke skoleplikt.  Barnet må ikke gå på skole for å få opplæring.
Se inne på ; http://www.nhuf.no/?q=nb/side1

Synes det er fælt med hjemmeundervisning når barna er friske og raske. De går glipp av skoleturer og bli kjent med klassen sin, som også blir ens venner. Hun som ikke har fullført skolen, skal kanskje undervise barna selv? Lykke til sier nå jeg.. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...