Xstrella Skrevet 20. januar 2017 #5921 Del Skrevet 20. januar 2017 Hehe, disse norske bloggerene tror de bor i Hollywood med 500 paparazzifotografer etter seg. Hvor på veien mistet de gangsynet? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 20. januar 2017 #5922 Del Skrevet 20. januar 2017 Er det bare jeg som får opp en del varsellamper når jeg leser blogginnleggene til Jan? Jeg synes det er ganske bekymringsverdig hvordan han skriver om deres samliv, det er åpenbart at han må forholde seg til en jente som er utrolig barnslig. At hun lett lar seg tråkke på tærne er ikke noe nytt, men han må åpenbart krype til korset med "jeg mente ikke å såre deg"-innlegg når hun er ute og slår ut håret, "du er alt for meg"-innlegg når hun legger ut nakenbilder med andre, "jeg legger meg flat for deg"-innlegg når hun har det vanskelig osv. Innleggene til Jan handler om legge seg flat og å direkte hylle, rose og passe på Anna. Innleggene til Anna handler om hvor synd det er på Anna. Jeg har ennå til gode å se henne skrive om ham i positive ordelag uten at det er for å sammenligne ham med andre. Eller uten å fremheve seg selv på én eller annen måte. Hun fremstår usedvanlig usympatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 21. januar 2017 #5923 Del Skrevet 21. januar 2017 Ny clickbait overskrift. Deprimert av blogging. Godt tips. Ikke blogg da. Begynn på skole, få en utdanning eller jobb med noe helt annet. Få litt nyere syn på livet uten å leve gjennom ei linse. Blir de ikke paranoide av denne utleveringen? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 21. januar 2017 #5924 Del Skrevet 21. januar 2017 Egentlig burde hun ha blitt skjermet mot seg selv og lagt ned bloggen! Alt er vist svart om dagen der borte i Søgne. Ikke en j*** positiv ting på langt over 1 år!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. januar 2017 #5925 Del Skrevet 21. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 21. januar 2017 #5926 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) Hun har gått glipp av sjansen til å bli voksen og evne å lære av egne feil/dårlige valg. Hun har satt seg selv i en fantastisk alvorlig situasjon for en jente på hennes alder og hun har mistet muligheten til å finne seg selv oppi barnefødsler og partnerbytter. Man kan ikke gå gjennom livet og definere seg etter hvor ung mor man er. Man trenger egen identitet og selvinnsikt, noe hun ikke har. Hadde hun ikke vært så utrolig ufordragelig hadde jeg syns synd på henne. Men hvis det er noen som IKKE trenger sympati, så er det Anna Rasmussen. Hun syns mer enn nok synd på seg selv enn noen andre gjør, og det pga drama hun egenhendig har skapt. Har ikke noe særlig tro på en midtlivskrise i hennes tilfelle, for hun er midt oppi forsinket ungdomsopprør og en krise som kommer til å treffe henne når hun minst aner det. Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Endret 25. januar 2017 av Edie + 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 21. januar 2017 #5927 Del Skrevet 21. januar 2017 Noen som ble lurt til å sjekke bloggen nå? Derfor var hun borte en uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 21. januar 2017 #5928 Del Skrevet 21. januar 2017 24 minutter siden, Xstrella skrev: Noen som ble lurt til å sjekke bloggen nå? Derfor var hun borte en uke.... Gidder ikke å sjekke Fortell meg gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 21. januar 2017 #5929 Del Skrevet 21. januar 2017 38 minutter siden, Xstrella skrev: Noen som ble lurt til å sjekke bloggen nå? Derfor var hun borte en uke.... Har hun vært borte? Så fælt. Håper hun har funnet seg selv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 21. januar 2017 #5930 Del Skrevet 21. januar 2017 1 time siden, Xstrella skrev: Noen som ble lurt til å sjekke bloggen nå? Derfor var hun borte en uke.... Så at Senkveld postet at de skulle publisere flere deltakere fra Camp Senkveld denne helgen. Da får vi avkreftet/bekreftet at hun er med der, og hvorfor hun var borte en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 21. januar 2017 #5931 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg syns også det er noe som skurrer med Jan. Har ikke lagt så godt merke til det før de siste innleggene nå før og etter Vixen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. januar 2017 #5932 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) Ryddet for spekulasjoner og omtale av barn. Edie, mod. Endret 25. januar 2017 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odam Skrevet 21. januar 2017 #5933 Del Skrevet 21. januar 2017 Vi bør heie på dem som klarer å leve av hobbyen sin, og ikke rakke dem ned. Anna er sinnsykt flink i det hun driver med, og vet hva som må til for å holde seg på topplisten. Hun har ligget øverst på topplista i flere år, noe som er et tegn på at hun gjør ting riktig. Liker du det ikke trenger du ikke trykke innpå heller, det som er det fine med blogger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 21. januar 2017 #5934 Del Skrevet 21. januar 2017 2 minutter siden, Odam skrev: Anna er sinnsykt flink i det hun driver med. Hva er det egentlig du syns AR er sinnssykt flink til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 21. januar 2017 #5935 Del Skrevet 21. januar 2017 31 minutter siden, Loffeliten skrev: Hva er det egentlig du syns AR er sinnssykt flink til? Lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 21. januar 2017 #5936 Del Skrevet 21. januar 2017 Camp senkveld ja. Nettopp vært på God kveld Norge. Joda så, lykke til. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 21. januar 2017 #5937 Del Skrevet 21. januar 2017 4 timer siden, Galaxy X skrev: Jeg syns også det er noe som skurrer med Jan. Har ikke lagt så godt merke til det før de siste innleggene nå før og etter Vixen. Jeg og, men klarer ikke sette fingeren på hva det er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 21. januar 2017 #5938 Del Skrevet 21. januar 2017 47 minutter siden, Odam skrev: Vi bør heie på dem som klarer å leve av hobbyen sin, og ikke rakke dem ned. Anna er sinnsykt flink i det hun driver med, og vet hva som må til for å holde seg på topplisten. Hun har ligget øverst på topplista i flere år, noe som er et tegn på at hun gjør ting riktig. Liker du det ikke trenger du ikke trykke innpå heller, det som er det fine med blogger Så kan man jo se litt på følgerne/fansa hennes også da. Er noen få år eldre enn AR og når den største av de minste kom så var jeg og venninnegjengen såklart faste lesere, men vi har vokst ifra bloggen, og det tror jeg de fleste som leste bloggen fra starten har gjort. Nå rister vi heldigvis bare på hodet over bloggen og hele opplegget egentlig, og skulle ønske at AR kunne modnes på en god måte med årene hun også. Når bloggerne gikk på TV og Anna skulle ha event på babyshop så var det jo bare småjenter som dukka opp for å hilse på, og ingen voksne kvinnfolk som er på samme stadiet i livet som hun allerede er på (3 barnsmor og huseier x2), flaut, men tenker det sier sitt. Og sorry, men tror neppe at AR hadde ligget høyt på topplista om det ikke var for disse tenåringsjentene som ser stor glans av å leve av å blogge om det å få barn, mens man selv er barn. Men ja noe "riktig" har hun jo gjort, men gudbedres, hadde aldri kunne hatt all den pengeinntjeningen pga barn på samvittigheten selv, da vil jeg heller være hardtjobbende og ha råd til fint hus fordi JEG har tjent inn det, uten å eksponere tredjeparter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elnah Skrevet 21. januar 2017 #5939 Del Skrevet 21. januar 2017 1 time siden, Loffeliten skrev: Hva er det egentlig du syns AR er sinnssykt flink til? 1: Få barn 2: Clickbait. Og ikke så mye annet enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. januar 2017 #5940 Del Skrevet 22. januar 2017 Ryddet for kommentarer til moderering, spekulasjoner, respektløst utsagn om moderator og svar til dette. Minner om følgende retningslinje gjeldende spekulasjon (min utheving): Sitat Der det diskuteres kjendissaker i mediene (inkludert sosiale medier) er brukerne selv ansvarlige for å legge ved lenker til dokumentasjon. Dersom dokumentasjonen er lagt ut i en tidligere tråd, eller betydelig lang tid tilbake i en veldig lang tråd, bør man lenke til innlegget der dokumentasjonen kan finnes. Ubegrunnede påstander vil bli slettet som spekulasjoner, også når det ikke direkte er til skade for den omtalte part, da vi ikke har kapasitet til å sjekke fakta i alt som legges ut. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg