Krutthøna Skrevet 16. januar 2017 #5861 Del Skrevet 16. januar 2017 33 minutter siden, Miranda16 skrev: Vel man trenger ikke lese mye bøker for å lære korrekt grammatikk. Vi snakker om grunnleggende grammatikk og språk. Man har norsk på skolen i 12 år. Hvis jeg hyret en person for konseltasjon som har så dårlige skriveferdigheter, ja da hadde jeg nok fått et forferdelig dårlig inntrykk uansett kunnskap om andre ting. Før du disser grammatikken og språk.... Det heter konsultasjon, ikke konseltasjon. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. januar 2017 #5862 Del Skrevet 16. januar 2017 Verste er at de klager på hvor travelt det er. Barnet til CBS er da i barnehagen, og hvis hun blir utslitt av å lakke negler, ta spa og sitte i frisørstolen så kan hun prøve et annet yrke 7,5 timer borte fra hjemmet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 16. januar 2017 #5863 Del Skrevet 16. januar 2017 24 minutter siden, Krutthøna skrev: Før du disser grammatikken og språk.... Det heter konsultasjon, ikke konseltasjon. haha 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 16. januar 2017 #5864 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) De burde ha fått seg en vanlig utdannelse og jobb, så kunne de også ha levd i den virkelige verden. Så dumt å posere bort livet sitt sånn! Endret 16. januar 2017 av Ovnsbakt Paprika 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 16. januar 2017 #5865 Del Skrevet 16. januar 2017 2 timer siden, Milla29 skrev: Jeg har i grunn ikke lest denne bloggen noe særlig tidligere. Har bare sett innom den et par ganger på noen år, det er det. Tenkte jeg skulle se etter nå og lese de siste innleggene bare for å se hva greia er....og ja, hva skal man si....der gikk det 20 minutter av mitt liv som jeg aldri får igjen gitt...makan til innholdsløst "innhold" skal man vel lete lenger etter. Hva er egentlig funksjonen til denne bloggen lurer jeg på. De fleste innleggene jeg leste var skrevet av Jan, mens Anna er på fjellet og gjør gud-vet-hva-superhemmelig-oppdrag. Her er det i hvert fall tydelig (for min del) at Jan er satt på bloggoppgaven uten å ha peiling på hva han skal skrive om, og heller ikke kan skrive om en så veldig spennende hverdag som "alenepappa", og dermed blir det bare vås. Det innlegget om 8 ting som får Anna til å klikke, fikk meg virkelig til å sperre opp øynene. What?! Det innlegget kan neppe være godkjent av Anna. Hun høres jo mildt sagt spesiell ut sånn som han beskriver henne. Han har i det minste gått i blogglære hos sin kjære ser jeg, men clickbait-overskrifter helt etter oppskriften (har i alle fall fått inntrykk av, etter å ha lest her inne bla, at Anna er en racer på clickbait). Snakk om å gjøre en liten fjær om til et helt hønsehus på null-komma-svisj. Nei, denne bloggen gidder jeg definitivt ikke lese igjen... Jeg synes mildt sagt at hun er ganske spesiell jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. januar 2017 #5866 Del Skrevet 16. januar 2017 På 14.1.2017 den 13.30, Arabella3 skrev: Bare min personlige mening; men jeg syns de ødelegger litt magien rundt et frieri for seg selv. De planlegger bryllupet før frieriet, og snakker masse om dette. Da blir det jo ikke overraskende og romantisk når det først skjer. Ting skjer også litt fort, som alltid. De har vel bare vært sammen rundt et år, har allerede en baby sammen og planlegger bryllup. Hun hadde kanskje hatt godt av å ta ting litt med ro for en gangs skyld? Hun er jo bare 20 år. De fleste 20-åringer har hverken barn eller bryllups-planer. De har aldri planlagt bryllupet. Jeg er dessverre blant de som har fulgt bloggen i lengre tid, selv om den er dårlig, men det er frieriet de holder på å planlegge. Hun har sagt at hun ikke skal være gravid etc når han frir, han skriver at begge er klar over at de skal gifte seg, men de har aldri skrevet noe om bryllupet i seg selv. Det er frieriet det clickbait'es om. Og det er den magien de absolutt ødelegger. Videre behøver man ikke nødvendigvis å gjøre ting slik flertallet gjør det alltid. At flertallet ikke får barn før man er i 20-30-årene, betyr ikke at det er riktig for andre å begynne tidligere/senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 16. januar 2017 #5867 Del Skrevet 16. januar 2017 2 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: De har aldri planlagt bryllupet. De har ikke satt noen dato eller skrevet lister, men i følge Jan, så har de diskuttert hvem som skal komme, hvordan ringene skal se ut, hvor dette skal være og ellers sett pa masse bryllupsdetaljer/pynt. Hvis dette ikke regnes som bryllupsplanlegging, så vet ikke jeg. Det er dette som kan gjøre selve frieriet mindre overraskende. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. januar 2017 #5868 Del Skrevet 17. januar 2017 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 18. januar 2017 #5869 Del Skrevet 18. januar 2017 På 16.1.2017 den 21.32, Ny Bruker skrev: De har ikke satt noen dato eller skrevet lister, men i følge Jan, så har de diskuttert hvem som skal komme, hvordan ringene skal se ut, hvor dette skal være og ellers sett pa masse bryllupsdetaljer/pynt. Hvis dette ikke regnes som bryllupsplanlegging, så vet ikke jeg. Det er dette som kan gjøre selve frieriet mindre overraskende. Planlegge bryllupet før frieri har funnet sted? Den var ny 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 18. januar 2017 #5870 Del Skrevet 18. januar 2017 På 16.1.2017 den 15.06, Miranda16 skrev: Vel man trenger ikke lese mye bøker for å lære korrekt grammatikk. Vi snakker om grunnleggende grammatikk og språk. Man har norsk på skolen i 12 år. Hvis jeg hyret en person for konsultasjon som har så dårlige skriveferdigheter, ja da hadde jeg nok fått et forferdelig dårlig inntrykk uansett kunnskap om andre ting. Anna har vel ikke gått på videregående, så hun har vel "bare" hatt ti år med norskundervisning, selv om det også burde holde. Jeg synes generelt det er veldig mye dårlig norsk, enten man leser blogger, på Facebook, eller kommentarfelt. Hva skjedde med rødblyanten? Og gloseprøver? Jeg får helt vondt når jeg ser noen som ikke vet forskjell på for/får, godt/gått, Hvis/vis/viss osv. Vi hadde noen enkle regler da jeg gikk på skolen; Aldri to l'er i aldri, alltid to l'er i alltid, det er nok med en k i nok osv. Er det noe krav om å kunne skrive riktig i dagens skole? Mange skrivefeil er grunn nok til at jeg ikke orker å følge en blogg(Da skal den være uhyre interessant!). Mulig jeg har en form for tvangslidelse At noen kan leve fett på en totalt intetsigende blogg er jo helt uforståelig for meg, men jeg er vel for gammel til å skjønne 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 18. januar 2017 #5871 Del Skrevet 18. januar 2017 På 16.1.2017 den 17.07, elisaday skrev: Jeg synes mildt sagt at hun er ganske spesiell jeg. Virker ikke så veldig sympatisk ut fra det innlegget. Hun kunne prøvd seg med "kjørelærerfaktene" sine hvis hun hadde sittet på med meg, da hadde hun blitt satt igjen på fortauet! Og god i alt? Jøss, noen har høye tanker om seg selv... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 18. januar 2017 #5872 Del Skrevet 18. januar 2017 Denne ligger ute på TV2 idag, en smakebit fra TV serien "Bloggerne" som har première 17. Februar. I overskriften sto det: "90 minutter etter fødselen hadde Anna Rasmussen lyst på et fjerde barn" http://www.tv2.no/v/1136740/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. januar 2017 #5873 Del Skrevet 18. januar 2017 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. januar 2017 #5874 Del Skrevet 18. januar 2017 6 timer siden, Diamant skrev: Denne ligger ute på TV2 idag, en smakebit fra TV serien "Bloggerne" som har première 17. Februar. I overskriften sto det: "90 minutter etter fødselen hadde Anna Rasmussen lyst på et fjerde barn" http://www.tv2.no/v/1136740/ Hva skal man si til det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 18. januar 2017 #5875 Del Skrevet 18. januar 2017 Det er jo bare det hun kan. Det er ikke så rart at hun bare vil ha flere og flere barn, når et nytt barn fører til en ny periode av "sensasjoner" å lokke med på bloggen. Da lever inntektsgrunnlaget videre et år til... Hun har jo også sagt at morsrollen er det eneste hun føler seg helt trygg på, og at når hun er uten barna, blir hun usikker og sjenert. Så i stedet for å finne ut hvem hun er som egen person, er det jo bare å få flere barn. Eller? Det som er litt ufordelaktig med at hun begynte å få barn så tidlig, er at hun fikk et voksent ansvar, men tenker fortsatt som en tenåring (I want what I want, and I want it now). Man ser jo ofte at valgene man tar som tenåring, ikke alltid er det som man ville valgt senere. Jeg håper virkelig at hun som person trives med mange barn og stor familie, for nå er det engang slik hun har valgt det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 18. januar 2017 #5876 Del Skrevet 18. januar 2017 8 timer siden, MissMaya skrev: Det er jo bare det hun kan. Det er ikke så rart at hun bare vil ha flere og flere barn, når et nytt barn fører til en ny periode av "sensasjoner" å lokke med på bloggen. Da lever inntektsgrunnlaget videre et år til... Hun har jo også sagt at morsrollen er det eneste hun føler seg helt trygg på, og at når hun er uten barna, blir hun usikker og sjenert. Så i stedet for å finne ut hvem hun er som egen person, er det jo bare å få flere barn. Eller? Det som er litt ufordelaktig med at hun begynte å få barn så tidlig, er at hun fikk et voksent ansvar, men tenker fortsatt som en tenåring (I want what I want, and I want it now). Man ser jo ofte at valgene man tar som tenåring, ikke alltid er det som man ville valgt senere. Jeg håper virkelig at hun som person trives med mange barn og stor familie, for nå er det engang slik hun har valgt det. Tror det hadde vært godt for Anna å få oppleve den virkelige verden en periode, så hun kunne bli noen erfaringer rikere. Hennes evige lyst etter penger og status, minner meg litt om dette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 19. januar 2017 #5877 Del Skrevet 19. januar 2017 På 16.1.2017 den 15.06, Miranda16 skrev: Vel man trenger ikke lese mye bøker for å lære korrekt grammatikk. Vi snakker om grunnleggende grammatikk og språk. Man har norsk på skolen i 12 år. Hvis jeg hyret en person for konsultasjon som har så dårlige skriveferdigheter, ja da hadde jeg nok fått et forferdelig dårlig inntrykk uansett kunnskap om andre ting. Vel... Nå har damen dysleksi da, så det er ikke så rart hun sliter... det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke ansetter noen til å lese korrektur. Kanskje har hun da funnet ut at leserne hennes ikke bryr seg...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 19. januar 2017 #5878 Del Skrevet 19. januar 2017 Leserne hennes er vel stort sett fjorten år gamle og vet (dessverre) ikke bedre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 19. januar 2017 #5879 Del Skrevet 19. januar 2017 1 time siden, Loffeliten skrev: Leserne hennes er vel stort sett fjorten år gamle og vet (dessverre) ikke bedre selv. Tenker jeg også. Vet ikke bedre, eller bryr seg ikke... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg dummebamse Skrevet 19. januar 2017 Populært innlegg #5880 Del Skrevet 19. januar 2017 Hun skriver i innlegget "MINE MÅL FOR 2017" at ett av nyttårsforsettene hennes er å ikke røyke eller snuse i 2017 — men presiserer at hun aldri egentlig har gjort noen av delene, så det er jo egentlig en selvfølge. 🤔⁉️ Så flott da, Anna. Jeg ser frem til flere fremtidige innlegg om "HOLDT MEG UNNA HEROIN I HELE 2017 (og alle årene før)", "BETALTE ALLE REGNINGENE I TIDE (for jeg har jo 2 mill på konto)", og andre store prestasjoner. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg