Renate89 Skrevet 8. november 2016 #5761 Del Skrevet 8. november 2016 Inget nytt barn på vei, så klart. Det er bare Jan som vil vise at han er minst like god på clickbait som sin ikke forlovede. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 9. november 2016 #5762 Del Skrevet 9. november 2016 "Vinn et besøk hos Donald" Konkurranse om tur til New York. Valgfritt om du vil møte Donald Duck eller se om du finner Trump. Håper ingen falt for den! Denne syns jeg var ganske "harmløs" da, haha 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. november 2016 #5763 Del Skrevet 9. november 2016 Så mange konkurranser hun kjører.. Føler hun kjører konkurranse om å vinne Kari Traa produkt ganske ofte også.. Er det virkelig noe hold i dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. november 2016 #5764 Del Skrevet 9. november 2016 Ryddet for omtale av barn. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 10. november 2016 #5765 Del Skrevet 10. november 2016 Må jo få inn noen penger på den bloggen! Eier jo tross alt to hus og har 3 barn. Trur jeg har sett en el to ganger at hun har annonsert vinnere. Så hvor reelle de er er jeg usikker på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 11. november 2016 #5766 Del Skrevet 11. november 2016 På 8.11.2016 den 20.07, AdEm skrev: Det handlet om at ett nytt barn er på vei til å vokse opp.... Begynner å bli meget irritert på disse overskriftene, skal slutte å lese bloggen ET godt tips.... gå inne på fansiden via facebook i stedet for bloggen :D Får greie på det meste der og dermed slikker jeg å klikke meg inn på slike idiotiske click innlegg. Men siden jeg er nysgjerrig av natur, så er facebook en genial måte å stilne dette på :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona1011 Skrevet 11. november 2016 #5767 Del Skrevet 11. november 2016 1 time siden, Pæddan skrev: ET godt tips.... gå inne på fansiden via facebook i stedet for bloggen :D Får greie på det meste der og dermed slikker jeg å klikke meg inn på slike idiotiske click innlegg. Men siden jeg er nysgjerrig av natur, så er facebook en genial måte å stilne dette på :D Tommel opp for den Et annet tips; Når hun annonserer en ny video, kan man bare gå direkte til YouTube for å se den, istedet for å klikke seg inn på bloggen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 11. november 2016 #5768 Del Skrevet 11. november 2016 Herregud. Hun legger ut på Insta blogteaserbilde "EN FIN DAG Å VÆRE SINGLE" der de stakkars leserne på 12 år er livredd for at det er slutt. Noen kommenterer "nei, det er ikke slutt", og Anna SLETTER de kommentarene, men lar "er det slutt??" stå.... Blir flau. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 11. november 2016 #5769 Del Skrevet 11. november 2016 4 timer siden, Mona1011 skrev: Tommel opp for den Et annet tips; Når hun annonserer en ny video, kan man bare gå direkte til YouTube for å se den, istedet for å klikke seg inn på bloggen Ja men hun får jo masse klikk på youtube. Og bruker hun reklame før i eller etter filmen sin så tjener hun penger. For på youtube tjener du penger på klikkene du får 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona1011 Skrevet 11. november 2016 #5770 Del Skrevet 11. november 2016 3 minutter siden, fjær skrev: Ja men hun får jo masse klikk på youtube. Og bruker hun reklame før i eller etter filmen sin så tjener hun penger. For på youtube tjener du penger på klikkene du får Det vet jeg, men hvis du klikker på bloggen og deretter på videoen, så får hun jo klikk begge steder. Klikker man direkte på YouTube så får hun kun klikk på videoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 11. november 2016 #5771 Del Skrevet 11. november 2016 1 time siden, Mona1011 skrev: Det vet jeg, men hvis du klikker på bloggen og deretter på videoen, så får hun jo klikk begge steder. Klikker man direkte på YouTube så får hun kun klikk på videoen Ja det er sant :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 12. november 2016 #5772 Del Skrevet 12. november 2016 Syns generelt visningstallene på blogg.no har gått ned de siste månedene. Før kunne de være oppe i 60 000, nå bare 40 000 per dag. Pluss det er ofte roteringer på hvem som er på toppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 12. november 2016 #5773 Del Skrevet 12. november 2016 Det er jo ikke så rart, skjer jo ingenting på bloggen. Ett innlegg om at M lager pizza, ett om at de skulle ut å gå tur med det var kaldt, ett om at det er snø ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 12. november 2016 #5774 Del Skrevet 12. november 2016 16 timer siden, mm456 skrev: Herregud. Hun legger ut på Insta blogteaserbilde "EN FIN DAG Å VÆRE SINGLE" der de stakkars leserne på 12 år er livredd for at det er slutt. Noen kommenterer "nei, det er ikke slutt", og Anna SLETTER de kommentarene, men lar "er det slutt??" stå.... Blir flau. Herrefred, vet ikke om jeg skal le eller gråte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 14. november 2016 #5775 Del Skrevet 14. november 2016 Ny tråd om mammaen til Michelle. Den andre har visst blitt stengt. Leste akkurat på Dagbladet at hun skal føde på TV. Hva gjør ikke dette mennesket for PR og noen ekstra kroner i kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 14. november 2016 #5776 Del Skrevet 14. november 2016 Føde på tv? Er hun gravid igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdEm Skrevet 14. november 2016 #5777 Del Skrevet 14. november 2016 19 minutter siden, Rosenrød skrev: Føde på tv? Er hun gravid igjen?? http://www.dagbladet.no/kjendis/mamma-til-michelle-tar-en-kardashian---viser-fram-fodselen-pa-tv/65123563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 14. november 2016 #5778 Del Skrevet 14. november 2016 Akkurat dét er jo det vakreste som finnes, så å ta henne på den er jeg ikke enig i.. finnes jo massevis av fødselsprogrammer det ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 14. november 2016 #5779 Del Skrevet 14. november 2016 4 minutter siden, Vilunich skrev: Akkurat dét er jo det vakreste som finnes, så å ta henne på den er jeg ikke enig i.. finnes jo massevis av fødselsprogrammer det ute What?! er det vakreste som finnes å se en fødsel? At barn blir født er en fint ting, men det er IKKE spesielt vakkert å se på, synes jeg... Jeg har født to selv, har ikke lyst å se "reprisen" nei... 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 14. november 2016 #5780 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) Om du tenker på smerten og sånt... jeg mener det øyeblikket et nytt liv ser dagens lys for første gang er det vakreste av alt! Når mor ser barnet etter å ha gått så lenge og ventet. Det er da vakkert? Jeg har også født to - og gjør det gjerne mange ganger til altså man er forskjellige. Derfor finnes det masse forskjellige programmer og blogger og magasiner og butikker. Litt for en hver smak Endret 14. november 2016 av Vilunich Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg