Mona1011 Skrevet 2. november 2016 #5721 Del Skrevet 2. november 2016 Det kan være flere grunner til at hun faller ned på lista. 1. Hun er lei av hele bloggen, hun blogger sjeldnere (ingen nye innlegg idag). 2. Hun har ikke så mye tid til å blogge lenger, det er tross alt krevende å ha tre små barn. Den ene er i tillegg nyfødt og sover neppe hele natten. 3. Mulig som du mjauritz sier, det er kanskje ikke mer å skrive om. 4. Hun har veldig unge lesere, kanskje begrenset hvor mye de gidder å lese om en helt vanlig familie med tre barn. Tenker de unge er mer opptatt av klær og sminke osv. Hvis ikke det skjer noe mer spennende på bloggen enn dagliglivet til en helt vanlig familie, så tror jeg ikke hun holder 1.plassen på Blogg.no så veldig mye lenger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 2. november 2016 #5722 Del Skrevet 2. november 2016 Når ikke en gang vi gidder å diskutere bloggen så skjer det fryktelig lite 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 2. november 2016 #5723 Del Skrevet 2. november 2016 På en måte er det fint at hun skriver sjeldnere og bruker heller tiden på barna. Samtidig, har hun skrevet at hun hadde en haug med ferdige innlegg om generelle temaer som er planlagt helt til slutten av året om ikke lengre. Ser ikke ut som hun bruker dem. Sant det med lesergruppa. Det er vel få som er interesserte i barneutstyr blant henese faste lesere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 2. november 2016 #5724 Del Skrevet 2. november 2016 Har dere merket at barna hennes stort sett har dyre merkeklær, gjerne sponset. Mens henen stort sett har 3-4 antrekk hun har resirkulert det siste året på bloggen? Jeg trur nok hun lever ganske nøkternt enn andre bloggere, men kjøper dyre store ting om hun ønsker/trenger. Om dere ser bilder fra huset, så er det så å si ingenting av møbler/interiør der, kontra mange andre store bloggere. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 2. november 2016 #5725 Del Skrevet 2. november 2016 4 timer siden, konkelimonke skrev: Har dere merket at barna hennes stort sett har dyre merkeklær, gjerne sponset. Mens henen stort sett har 3-4 antrekk hun har resirkulert det siste året på bloggen? Jeg trur nok hun lever ganske nøkternt enn andre bloggere, men kjøper dyre store ting om hun ønsker/trenger. Om dere ser bilder fra huset, så er det så å si ingenting av møbler/interiør der, kontra mange andre store bloggere. Sant. La ikke merke til barneklær da jeg ikke er god på merker selv. Når det gjelder hennes bekledning, så ser jeg hun resirkulerer bildene, ikke nødvendigvis klærne. I løpet av flere måneder kan vi se bilder som var egentlig tatt på en dag. Samtidig er det vel forståelig at hun ikke har så mange klesplagg når hun går gravid. Det er jo bare en periode, så det er lite vits å kjøpe mange varianter. Ellers er klærne gjerne i samme fargetema, så for meg blir det faktisk vanskelig å legge merke til om det er noe nytt og annerledes de har på seg. Barna går i hvit/beige, mens hun går i svart/hvit. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 3. november 2016 #5726 Del Skrevet 3. november 2016 Nå er hun på topp igjen ser jeg. Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 3. november 2016 #5727 Del Skrevet 3. november 2016 36 minutter siden, doktorproktor skrev: Nå er hun på topp igjen ser jeg. Hva har skjedd? Noen ønsker å se henne knekke sammen... fremgår ikke hvem det er, men åpenbart noen hun kjenner! Kjedelig og intetsigende, som vanlig! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. november 2016 #5728 Del Skrevet 4. november 2016 På 01.11.2016 den 21.25, mjauritz skrev: Hm, ser hun har gått veldig ned i lesere de siste dagene. Lurer på om det er noe spesiell grunn eller om det rett og slett er at hun har blitt så A4 og å lese om dette ikke finnes interessant lenger. Men hva vet nå jeg, snart kommer det vel noe nytt men må si at det har vært svært lite drama og styr i det siste. Lurer på om hun er tom for ideer eller om det rett og slett ikke er mer å skrive om.. Etter å ha pratet litt med tenåringene i omgangskretsen, så er blogger skikkelig på vei ut. Så lesertallene på alle blogger bør begynne å synke ganske drastisk etter hvert. I tillegg er ikke bloggen hennes særlig spennende lenger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 4. november 2016 #5729 Del Skrevet 4. november 2016 1 time siden, Rosalie skrev: Etter å ha pratet litt med tenåringene i omgangskretsen, så er blogger skikkelig på vei ut. Så lesertallene på alle blogger bør begynne å synke ganske drastisk etter hvert. I tillegg er ikke bloggen hennes særlig spennende lenger. Nei, nå er det bare oss "gæmlisene" de tjener penger på😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 4. november 2016 #5730 Del Skrevet 4. november 2016 SNORKETISNORK, sier jeg bare! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2016 #5731 Del Skrevet 4. november 2016 Ryddet for spekulasjon, omtale av tredjepersoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 4. november 2016 #5732 Del Skrevet 4. november 2016 Enig med dere som skriver om frafall av unge lesere. Av toppbloggerne nå så er det få som apellerer til tenåringene. De lar seg nok ikke friste av A4-liv med 3 barn. Dessuten tror jeg at tenåringene nok henger mer oå Instagram og Snap. Flere bloggere har nok skjønt det og satset mer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 5. november 2016 #5733 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) Denne tråden er helt håpløs. Bare du nevner barnefedre eller moren til Anna, så blir det sletta. Endret 5. november 2016 av frukrines 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. november 2016 #5734 Del Skrevet 5. november 2016 Ryddet for omtale av barn og tredjepersoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dummebamse Skrevet 6. november 2016 #5735 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Sitat Jeg vet at det er utrolig mange som ikke er like glad i norske hvite vintre som det vi er her hjemme, som heller kunne tenket seg å ta seg en tur til New York! Må le litt av måten hun reklamerer for New York konkurransen sin, som om det er et tropisk paradis. Anna, har du vært i New York i januar? Det er ikke uvanlig at det er mer snø og bitter kulde der på den tiden av året enn det er mange steder i Norge! Endret 6. november 2016 av dummebamse 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 6. november 2016 #5736 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) "Vi skal leke i snøen idag" - javel? i jakker/kåper uten hansker? Siden de elsker snøen og vinteren så mye mer enn "andre nordmenn" så burde de vel vite at man blir kald på hendene uten hansker...? huff. eller at man bør ha på seg dress så man kan utfolde seg på en morsommere måte? Endret 6. november 2016 av Summ Feil ord 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 6. november 2016 #5737 Del Skrevet 6. november 2016 5 ting du ikke viste om forholdet vårt... Var det noe spennende eller unormalt å lese der? trudde alle som var i forhold hadde det slik? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethw Skrevet 6. november 2016 #5738 Del Skrevet 6. november 2016 Går hun i noe annet enn superundertøy fra Kari Traa?? Eller en sjelden gang sort kjole med turle neck? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dummebamse Skrevet 6. november 2016 #5739 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Ikke sant? Når hun skriver... Sitat Alle forhold har noen svakheter, og jeg vil nok påstå at noen forhold har mer svakheter enn andre. Jeg tror ikke vi har så mange svakheter, i alle fall ingen jeg kommer på nå i farten. Det som derimot er en svakhet, som gjerne ikke egentlig skyldes oss to, er jo at det er lettere å finne på ting om oss, å snakke om, som kan skade forholdet, enn gjerne en vanlig mann i gata har. Det var veldig mange ord som gikk til for å si "Alle forhold har noen svakheter — bortsett fra oss da. Vår eneste svakhet er alle andre." 😂 Endret 6. november 2016 av dummebamse 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 6. november 2016 #5740 Del Skrevet 6. november 2016 2 timer siden, dummebamse skrev: Ikke sant? Når hun skriver... Det var veldig mange ord som gikk til for å si "Alle forhold har noen svakheter — bortsett fra oss da. Vår eneste svakhet er alle andre." 😂 Syns det var så bra de ikke kunne dra på fest alene, for da ville alle de var på fest med snakke om hva den andre hadde gjort. hahahaha!! Da har du 1:) Driti på draget 2:) Dårlige venner 3:) Dårlig forhold, kan ikke stole på hverandre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg