Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Summ skrev:

Hva skjedde igår? skjønte ikke mye som vanlig utifra fb. Hun sletter et blogg-innlegg der hun viser barnet ordentlig, fordi folk ikke syns han er pen, og omtaler hak negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Summ skrev:

Hva skjedde igår? skjønte ikke mye som vanlig utifra fb. Hun sletter et blogg-innlegg der hun viser barnet ordentlig, fordi folk ikke syns han er pen, og omtaler hak negativt?

Har noen faktisk sett noen kommentarer? Nå hauser folk hverandre opp i kommentarfeltet fordi folk kan være SÅ stygge/onde mennesker som kan hate på et barn. Vips flere klikk til mor. Vedder på at det kom en kommentar om skjerming av barn eller noe. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget hun sletta het "mine tre fantastiske små". Har ikke lest den, men hun la ut screenshot av innlegget på snapchat :) (Den ligger fortsatt ute btw). Var et bilde av alle 3 barna i den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Jeg ser at jeg glemte å ta med "diskusjon av kropp" i siste ryddemelding og beklager for dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I video ser vi i hvert fall at stua er godt innredet. Det er fint at de har kommet ordentlig inn i huset i hvert fall i noen rom. Huset er jo svær.

Jeg bor i en leilighet og det tok meg nesten 2 år å bli ferdig med møblering.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ny Bruker skrev:

I video ser vi i hvert fall at stua er godt innredet. Det er fint at de har kommet ordentlig inn i huset i hvert fall i noen rom. Huset er jo svær.

Jeg bor i en leilighet og det tok meg nesten 2 år å bli ferdig med møblering.

Jeg lurer på om de har 2 stuer? Den stua som vises i videoen er helt forskjellig fra den vi ser til daglig i de oppstilte bloggbildene. Bare sammenlign TV-konsollen i dette bildet i forhold til den i videoen... Ikke rart bloggstuen ser tom ut hvis de har en annen hverdagsstue!

Lurte først på om kanskje de var hos Jans mor i videon, men interiøret ligner alt for mye på Annas stil. Den grå stjerneputen er jo klassisk AR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, dummebamse skrev:

Jeg lurer på om de har 2 stuer? Den stua som vises i videoen er helt forskjellig fra den vi ser til daglig i de oppstilte bloggbildene. Bare sammenlign TV-konsollen i dette bildet i forhold til den i videoen... Ikke rart bloggstuen ser tom ut hvis de har en annen hverdagsstue!

Lurte først på om kanskje de var hos Jans mor i videon, men interiøret ligner alt for mye på Annas stil. Den grå stjerneputen er jo klassisk AR.

Jeg tror ikke det er hjemme hos Anna og Jan. Vi kan se ei plen gjennom vinduet, og i tillegg et bilde av et barn på kommoden som ligner det Anna la ut av Jan der hun sammenlignet han med "sønnen sin". 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Masuka skrev:

Jeg tror ikke det er hjemme hos Anna og Jan. Vi kan se ei plen gjennom vinduet, og i tillegg et bilde av et barn på kommoden som ligner det Anna la ut av Jan der hun sammenlignet han med "sønnen sin". 😊

Sant det. Det er plennen utenfor huset, så det er ikke deres hjem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt. Anna får skryt av huset sitt for første gang og alle virker glad på hennes vegne, også er det ikke hos henne 😂 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2016 den 22.37, Funkytwist skrev:

Hun er glup, men du kan være glupere. Søk på mammatilmichelle på google - images/bilder, så kommer alt hun legger ut av bilder på bloggen ;)

Interesserer meg ikke nok til å gidde det 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2015; "barna får ikke julekalender i år, de kommer ikke til å savne det."

2016: "jul er viktig for meg, pepperkakebaking starter i oktober" 

👌 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Summ skrev:

2015; "barna får ikke julekalender i år, de kommer ikke til å savne det."

2016: "jul er viktig for meg, pepperkakebaking starter i oktober" 

👌 

Jul kan være viktig for henne selv om hun ikke gir barna julekalender...det ene er ikke synonymt med det andre. Men jeg kan være enig i at det er tidlig å starte julebaksten i oktober :P

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, hulillerunde skrev:

Jul kan være viktig for henne selv om hun ikke gir barna julekalender...det ene er ikke synonymt med det andre. Men jeg kan være enig i at det er tidlig å starte julebaksten i oktober :P

Selvfølgelig! Jeg elsker jul! Klementiner er digg, men jeg hater julemarsipan! Men var ikke det jeg mente. Var mer den at hun var veldig care i fjor, og i år er jul så viktig :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summ skrev:

Selvfølgelig! Jeg elsker jul! Klementiner er digg, men jeg hater julemarsipan! Men var ikke det jeg mente. Var mer den at hun var veldig care i fjor, og i år er jul så viktig :P

Da skjønner jeg :) Det virker som hun prøver å kompensere for ett eller annet, og at ALT skal virke så stort og flott. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkaker 15 oktober...ny rekord?? Hvem vil ha julestemning NÅ?? Unnskyld meg, men det ble bare komisk. Er jo så mye annet man kan bake liksom :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, Valetta skrev:

Pepperkaker 15 oktober...ny rekord?? Hvem vil ha julestemning NÅ?? Unnskyld meg, men det ble bare komisk. Er jo så mye annet man kan bake liksom :fnise:

Nei syns hun scoret bra. :P mange som reagerer og masse oppmerksomhet. 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4. september 2016 den 18.40, fjær skrev:

så når er termindato da?

Endret av leana1995
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres rart ut.Hu dele ikke økonomien sin , men om alt annet som er like eller mer privat enn det økonimien.Vil tenke klassekameratenen vil bli mer sjokket over at hu har skrevet om sexlivet sitt og det osv og i tillegg bildene som hu har lagt ut enn det blir med økonomien hennes.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...