Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, neiognei skrev:

Før var det mora hennes.

Da må vel det være veldig lenge siden. Mener det var sånn vêr de ble kjent. At han "jobbet" med bloggen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun promoterer jo familieforøkelsen på en veldig "kjedelig" måte. Sånn lesermessig. Bare oppstilte bilder, ingen slike "ekte" øyeblikksbilder o.l...

Så når leserne har fått sagt grattis så er det liksom no more to say....? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så forbanna god på clickbait! Nå har VG, Tv2 osv omtalt magebildene, men de har ikke fått lov å bruke bilder der magen vises, det må man inn på bloggen for å se. Jeg nekter :ph34r:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep, omtale av tredjepart, spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempebra hun er ærlig :) Må si hun ser fantastisk flott ut etter fødselen :klappe: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
6 minutter siden, caskerette skrev:

Enig i det, men hun kunne hatt på seg sokker. Blir så lei av bloggere som skal vise frem føttene sine.

Det må være den dummeste kritikken jeg har hørt på denne siden av 2000-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, caskerette skrev:

Enig i det, men hun kunne hatt på seg sokker. Blir så lei av bloggere som skal vise frem føttene sine.

Herlig :Knegg:  Ja mer har ikke jeg og si heller. Kropper etter fødsel er like forskjellige som kropper ellers. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, caskerette skrev:

Utrolig godt å gå uten sokker da :) Gjør det selv jeg :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.10.2016 den 18.19, doktorproktor skrev:

Hun er så forbanna god på clickbait! Nå har VG, Tv2 osv omtalt magebildene, men de har ikke fått lov å bruke bilder der magen vises, det må man inn på bloggen for å se. Jeg nekter :ph34r:

Hun er glup, men du kan være glupere. Søk på mammatilmichelle på google - images/bilder, så kommer alt hun legger ut av bilder på bloggen ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde igår? skjønte ikke mye som vanlig utifra fb. Hun sletter et blogg-innlegg der hun viser barnet ordentlig, fordi folk ikke syns han er pen, og omtaler hak negativt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
50 minutter siden, Summ skrev:

Hva skjedde igår? skjønte ikke mye som vanlig utifra fb. Hun sletter et blogg-innlegg der hun viser barnet ordentlig, fordi folk ikke syns han er pen, og omtaler hak negativt?

????

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Galaxy X skrev:

Et helt blogginnlegg om at trilleturen ble avbrutt fordi hun frøs. Wow. Begynner hun å bli tom for drama? 

Jeg føler bloggen hennes går nedover. Hun har en utrolig kjedelig blogg, og ingenting å skrive om. Hun burde fornye seg litt. Mer av "ikke-oppstilte" bilder, mer av uperfekte bilder, mer av bilder for eksempel "naturen rundt seg under en gåtur" , eventuelt tips og triks, i ja, mange måter..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...