Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, sashimi skrev:

Selvfølgelig er det innenfor å kritisere en blogger for måten h*n skriver på! Det er jo jobben hennes (noe bloggere er veldig opptatt av å få frem - bloggen er en JOBB i følge de). Om en kokk lager dårlig mat så blir h*n kritisert, hvorfor skal ikke en person som lever av å skrive bli kritisert for den elendige måten hun skriver på? Når inntekten i tillegg er 7-sifret så er det enda en større grunn til å forvente i allefall litt kvalitet.

De er VELDIG opptatte av å få frem at bloggen er en jobb, men så snart de blir kritiserte så er det personangrep og hat. Veldig merkelig. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eksiltronder

Hun ser veldig lykkelig ut på bildene - og brått slo det meg hvor ung hun ser ut også :) Mer som en storesøster, enn trebarnsmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSonic
2 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Ny unge, nytt liv til bloggen. At dere støtter salg av barn på nettet er helt utrolig. :ler:

Det er ikke så mange som støtter det her. Det er derimot lov å si ifra når kritikken blir for tåpelig og unødvendig. Menneske er de alle sammen uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun lagt ut flere innlegg enn det "velkommen til verden"? For i det innlegget har hun jo ikke lagt ut bilde av ansiktet? Du ser såvidt litt av ansiktet tatt ovenifra, men ganske anonymt spør du meg.

Ang magen, mange kan være ganske heldig og spesielt når man er ung. Ikke var magen flat heller. Slutt med spekulasjoner og la jenta få nyte den nye babyen sin!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, omtale av barn og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som spekulerer over den flate magen hennes i "Jeg trenger hjelp Jan" innlegget må vite at det bildet er dritgammelt. Det er ikke tatt nylig. Dere er virkelig frekke som driver å beskylder henne om å lyve om barnets fødselsdag!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
3 timer siden, complex skrev:

Dere som spekulerer over den flate magen hennes i "Jeg trenger hjelp Jan" innlegget må vite at det bildet er dritgammelt. Det er ikke tatt nylig. Dere er virkelig frekke som driver å beskylder henne om å lyve om barnets fødselsdag!

Jeg snakker ikke om det, jeg snakker om bilde hvor hun holder babyen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Cartina skrev:

Der ser du omtrent ikke magen engang, skjerp deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cartina skrev:

Enkel forklaring på det: bildet av at hun holder babyen er nemlig tatt etter at hun har født babyen (babyen har kommet ut av livmoren og er nå i hennes armer). Så derfor er magen nå flatere ;) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, lenebu skrev:

Flott at hun har fått så mange ønske-lykninger da. 

duuuu.... 

Ammetåka kan være hard...

en morsom liten skrivefeil synes jeg dette er...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, fjær skrev:

duuuu.... 

Ammetåka kan være hard...

en morsom liten skrivefeil synes jeg dette er...

Jeg synes også det var en morsom skrivefeil :)

Må samtidig legge til at det siste gjesteinnlegget til Jan er det beste jeg har sett ham skrive på bloggen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener hun tidligere har sagt at det er Jan som rettskriver alle innleggene hennes. Han begynte vel med det leenge før de ble sammen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Thatsme skrev:

Mener hun tidligere har sagt at det er Jan som rettskriver alle innleggene hennes. Han begynte vel med det leenge før de ble sammen. 

Før var det mora hennes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2016 den 6.16, Trollkarlen skrev:

Ny unge, nytt liv til bloggen. At dere støtter salg av barn på nettet er helt utrolig. :ler:

Du sier noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner folk å miste interessen for MTM? Selvom hun har født har hun fortsatt ikke klart å kapre førsteplassen på blogglisten tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...