Marthos Skrevet 26. september 2016 #5601 Del Skrevet 26. september 2016 Stakkars, tenk å måtte måle tiden mellom alle KONSTRUKSJONENE 😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. september 2016 #5602 Del Skrevet 26. september 2016 49 minutter siden, Marthos skrev: Stakkars, tenk å måtte måle tiden mellom alle KONSTRUKSJONENE 😂 Huff, jeg får vondt i øynene av å lese sånt! Og hvor mange ganger i siste blogginnlegg skriver hun ordet "opp"? Med det sagt, ønsker jeg henne lykke til med fødselen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 27. september 2016 #5603 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Har hun sagt at hun har dysleksi? For meg ser det ut som kunnskapsnivået "bare" er litt eller veldig lavt. Hun staver jo de fleste ordene korrekt. I alle fall i det siste innlegget. Endret 27. september 2016 av penny_ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 27. september 2016 #5604 Del Skrevet 27. september 2016 22 minutter siden, penny_ skrev: Har hun sagt at hun har dysleksi? For meg ser det ut som kunnskapsnivået "bare" er litt eller veldig lavt. Hun staver jo de fleste ordene korrekt. I alle fall i det siste innlegget. Jeg har alltid tenkt at "dysleksien" bare er et skalkeskjul for dårlig rettskriving.. Det er jo som du sier, hun staver de fleste ordene korrekt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. september 2016 #5605 Del Skrevet 27. september 2016 Enig! Det er setningsoppbygging og generell språkforståelse det skorter på. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 27. september 2016 #5606 Del Skrevet 27. september 2016 5 minutter siden, Masuka skrev: Jeg har alltid tenkt at "dysleksien" bare er et skalkeskjul for dårlig rettskriving.. Det er jo som du sier, hun staver de fleste ordene korrekt. Hun skriver nok teksten i et program med rettskriving. Det er ikke det at hun ikke kan ord, hun vet bare ikke hvordan man bruker dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 27. september 2016 #5607 Del Skrevet 27. september 2016 26 minutter siden, penny_ skrev: Har hun sagt at hun har dysleksi? For meg ser det ut som kunnskapsnivået "bare" er litt eller veldig lavt. Hun staver jo de fleste ordene korrekt. I alle fall i det siste innlegget. Jeg mener å huske hun skrev det selv for mange år siden. Lett anntydning til dysleksi. Vi må ikke glemme a jenta har bare 10 års skolegang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 27. september 2016 #5608 Del Skrevet 27. september 2016 56 minutter siden, penny_ skrev: Har hun sagt at hun har dysleksi? For meg ser det ut som kunnskapsnivået "bare" er litt eller veldig lavt. Hun staver jo de fleste ordene korrekt. I alle fall i det siste innlegget. 32 minutter siden, Masuka skrev: Jeg har alltid tenkt at "dysleksien" bare er et skalkeskjul for dårlig rettskriving.. Det er jo som du sier, hun staver de fleste ordene korrekt. Nå får dere gi dere. Dysleksi er ikke kronisk feilstaving. En kan faktisk lære å skrive de aller fleste ord korrekt selv med kraftig dysleksi, det tar bare lenger tid. Det setter seg i minnet. Feil oppbygging av setninger og bøyninger er derimot et mye større problem for en med dysleksi fordi dette endrer seg konstant etter hva en prøver å formidle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 27. september 2016 #5609 Del Skrevet 27. september 2016 17 timer siden, Marthos skrev: Stakkars, tenk å måtte måle tiden mellom alle KONSTRUKSJONENE 😂 hva er en konstruksjon egentlig ? i føde sammenheng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. september 2016 #5610 Del Skrevet 27. september 2016 16 minutter siden, marthes skrev: hva er en konstruksjon egentlig ? i føde sammenheng... Hun prøver nok å oversette fra engelsk... Contractions... Men istedenfor sammentrekninger blir det til konstruksjoner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. september 2016 #5611 Del Skrevet 27. september 2016 For å sammenligne med min sønn som går i 10ende - har lest noen av stilene hans, og det er mye skrivefeil, dårlig setningsoppbygging, ordforståelse osv. Og han har IKKE dysleksi. Kun under gjennomsnittet opptatt av rettskriving og skriftspråk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 27. september 2016 #5612 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Når hun sa at hun hadde dysleksi så sa hun også at hun derfor hadde noen som leste korrektur på innleggene sine. Hvis det er sant, så burde hun kanskje vudere å få noen andre til å rette tekstene, for personen som gjør det nå er ikke særlig flink. Endret 27. september 2016 av PurpleRain 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 27. september 2016 #5613 Del Skrevet 27. september 2016 Hvorfor spekulere hvorvidt hun har dysleksi eller ikke? Google har svaret! Et kjapt googlesøk på "mammatilmichelle skrivevansker" gir dette svaret: "jeg hadde lese og skrivevansker gjennom hele skolegangen min, og kunne aldri forestille meg å skrive tusenvis av ord frivillig hver eneste dag ..." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 27. september 2016 #5614 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) feil. Endret 5. oktober 2016 av Llise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 28. september 2016 #5615 Del Skrevet 28. september 2016 Klipper fra mitt eget innlegg på tråden om Camilla Øvestad/Villa Paprika. Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Dels alle de som er aktive i debattene og klikker seg inn, men vel så mye på stille lesere som klikker seg inn for å se galskapen i sin helhet. Jo mer de snakkes om, jo flere får det med seg og jo flere klikk får de. Klikk = penger, forenklet sagt. Jeg oppfordrer alle til en boikott av blogg-Norge fra 1.-7. oktober, både i trådene om de her, og med klikk inn til de. Da kan vi se hvordan det påvirker statistikken. Gjør det et signifikant utslag, så bør noen og enhver gå i seg selv og se om de vil være med på å støtte galskapen ved å klikke seg inn eller skrive i trådene om de. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 28. september 2016 #5616 Del Skrevet 28. september 2016 Den Tuesday, September 27, 2016 at 13.44, studenten93 skrev: Hvorfor spekulere hvorvidt hun har dysleksi eller ikke? Google har svaret! Et kjapt googlesøk på "mammatilmichelle skrivevansker" gir dette svaret: "jeg hadde lese og skrivevansker gjennom hele skolegangen min, og kunne aldri forestille meg å skrive tusenvis av ord frivillig hver eneste dag ..." Skrivevansker eller vondt i viljen, tro? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 28. september 2016 #5617 Del Skrevet 28. september 2016 52 minutter siden, Sandin skrev: Klipper fra mitt eget innlegg på tråden om Camilla Øvestad/Villa Paprika. Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Dels alle de som er aktive i debattene og klikker seg inn, men vel så mye på stille lesere som klikker seg inn for å se galskapen i sin helhet. Jo mer de snakkes om, jo flere får det med seg og jo flere klikk får de. Klikk = penger, forenklet sagt. Jeg oppfordrer alle til en boikott av blogg-Norge fra 1.-7. oktober, både i trådene om de her, og med klikk inn til de. Da kan vi se hvordan det påvirker statistikken. Gjør det et signifikant utslag, så bør noen og enhver gå i seg selv og se om de vil være med på å støtte galskapen ved å klikke seg inn eller skrive i trådene om de. Mener du rosablogger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 29. september 2016 #5618 Del Skrevet 29. september 2016 18 timer siden, medeus skrev: Mener du rosablogger? Vet ikke om rosabloggere er et dekkende begrep lengre, men mener selvsagt ikke matbloggere, hobbybloggere og den slags. Tenker på kommersielle, spekulative blogger som er gjenstand for mange og lange tråder her inne. Blogger som høster mye kritikk altså. For eksempel - Caroline Berg Eriksen - Sophie Elise - Mamma til Michelle - Villa Paprika - Annebrit - Helene Drage - Isabell 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 29. september 2016 #5619 Del Skrevet 29. september 2016 Okey, unnskyld meg, men jeg føler virkelig at det er helt kurant å kritisere måten hun skriver på. "Det er mennesklig natur å være nyskjerrig"? Alvorlig talt, hun prøver jo ikke engang. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 29. september 2016 #5620 Del Skrevet 29. september 2016 Selvfølgelig er det innenfor å kritisere en blogger for måten h*n skriver på! Det er jo jobben hennes (noe bloggere er veldig opptatt av å få frem - bloggen er en JOBB i følge de). Om en kokk lager dårlig mat så blir h*n kritisert, hvorfor skal ikke en person som lever av å skrive bli kritisert for den elendige måten hun skriver på? Når inntekten i tillegg er 7-sifret så er det enda en større grunn til å forvente i allefall litt kvalitet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg