Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Summ skrev:

Enig! Hun kunne Lagt ut fler "baby-utstyr"-innlegg, men deg fenger mest sannsynlig ikke 13-15 åringer. :fnise: Og "normale"-hverdagsInnlegg er ikke Akkurat Hennes stil.. 

Ja hun kunne fått mye mer "ut av" denne graviditeten om hun hadde giddi. Sånn bloggmessig. Skjønner ikke hva som har skjedd med henne. Det er kun hvite vegger, strigla mennesker og tomme tekster.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt stilt fra Anna nå også, og virker ikke som dette fører til ekstra klikk heller, ligger på femte plass på blogglisten. Om ikke det er pga fødsel hun er borte kommer det vel et innlegg som hinter til fødsel for å få opp igjen klikkene! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, navle skrev:

Helt stilt fra Anna nå også, og virker ikke som dette fører til ekstra klikk heller, ligger på femte plass på blogglisten. Om ikke det er pga fødsel hun er borte kommer det vel et innlegg som hinter til fødsel for å få opp igjen klikkene! 

I hvert fall på blogg.no kan man "hover" over bloggnavnet for å se tittelen på siste innlegg. Da slipper man å klikke seg inn før man ser at noe nytt er publisert. Så der taper bloggerne en del klikk i det siste. Dette er ganske nytt på blogg.no

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. august 2016 at 22.57, mjauritz skrev:

Beklager tull med sitering. Får det ikke vekk..

Men hvis dette er et PR-stunt synes jeg det er ekstremt respektløst. Så vidt meg bekjent har aldri Anna gjort slikt før, og man blir jo da bekymret for om noe har skjedd med henne eller et av barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Abrahima skrev:

Hun forsvant jo i evigheter når hun hadde forrige blogg.

Helt greit at hun tar en lengre pause nå i slutten av svangerskapet. Hun har jo ikke mye bloggmateriale å komme med uansett 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Valetta skrev:

Ja hun kunne fått mye mer "ut av" denne graviditeten om hun hadde giddi. Sånn bloggmessig. Skjønner ikke hva som har skjedd med henne. Det er kun hvite vegger, strigla mennesker og tomme tekster.

Bloggen ble jobben.

Hverdagen som gravid, hjemmeværende småbarnsmamma er ikke direkte spennende, så da er det lite nytt å skrive om.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ella Grisella skrev:

Blir litt bekymra jeg... :o

Håper ikke det har skjedd noe alvorlig :/ og håper heller ikke det bare er et dårlig pr stunt. Håper bare det er at hun er høygravid og ikke har overskudd til å blogge. Ønsker henne ingenting vondt

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.8.2016 at 17.26, Joppe skrev:

Haha...det var standard når jeg var barn :P

Tidene forandrer seg heldigvis!! 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.9.2016 at 22.50, Ny Bruker skrev:

Det merket jeg også.

Dét blir FOR dumt!!! Hun har da ingenting å skamme seg over, er nydelig gravid! Men det er de samme bildene i den hvite kjolen og håret i hale om att og om att. Skulle tro at hun hadde god råd eller ble sponset med nydelige mammaklær?? 😳

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.9.2016 at 8.37, Glansbildeskrinet skrev:

Reklame for Get inspired og Nike i dag. Feilslått reklame. Hun omtaler en joggedress fra Nike, som hun er avbildet i, som sin favorittjoggedress. Jeg kan ikke huske å ha sett henne avbildet i den før. :rolleyes:  

Hun virker ABSOLUTT IKKE som en joggedress "type".... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en " mammatilmicheletråd" ?....  hva er vitsen med det ?   hadde hun gjort noe fantastisk så ja ...men dette er verre en fotballfrue ...  håper inderlig min datter får andre forbilder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, siesta skrev:

en " mammatilmicheletråd" ?....  hva er vitsen med det ?   hadde hun gjort noe fantastisk så ja ...men dette er verre en fotballfrue ...  håper inderlig min datter får andre forbilder....

Jeg tror ikke tråden er opprettet fordi hun har gjort noe fantastisk, tvert imot.

Endret av penny_
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun ikke skriver noe om at hun har tatt fri. "Nå tar jeg permisjon!" F.eks. Håper ikke hun har gått på en smell eller er dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Dersom hun er syk, eller trenger en pause så hadde hun sagt det. Er hun syk eller skadet så hadde Jan garantert skrevet det på bloggen. Altså at anna blir borte i noen dager/uker.

Enten så har hun ingenting å blogge om. Ellers så er det et PR stønt for å få klikk, fordi folk vil sjekke om babyen er her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utviklingen av den bloggen det siste året + hennes fravær nå får meg til å tro at hun er dritlei hele bloggen, men at hun har blogget fordi hun "må" 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER jo litt spesielt å "synke i jorden" sånn akkurat rundt termin. Uansett grunn. Ja, ikke noe innlegg gir også klikk, men ikke på langt nær så mye hun kunne fått. Og spesielt ikke når det nå nærmer seg en uke uten en lyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Summ skrev:

Kanskje barnet allerede er født for fler uker siden. Og nå skal de late som om han blir født? Eller at det tar enda lenger tid. De er flinke til å planlegge, og holde hemmeligheter.. 

Dette blir sikkert slettet da.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...