Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Daisy
1 time siden, Kragebein skrev:

Tråden er ryddet for brukerdebatt, omtale av barn, omtale av tredjepart og innhold fra sosiale medier.

Kragebein, mod

Når man kommenterer at det er smart at fedre ikke uttaler seg så er det vel ikke noe å slette. Dere er utrolig ivrige med sletteknappen her inne og tar alt over en kam. Man mister veldig lysten på å debattere. Her var det ikke noe direkte omtale av fedre og heller ikke kritikk mot tredjepart. Blir vel slettet dette også, men søren heller dere bør jammen ta dere til der eom det skal drives et forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Reje skrev:

Siste snapchat bilde er av ei forhåndsvisning av innlegg med tittelen " Ingen av mine barn er Jan sine biologiske"...

Nei, for Jan sønn er ikke født ennå.....

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jez. :overrasket: Kjenner liksom ingen grenser overhodet. Det er hardt å være blogger i disse tider når FF akkurat har født.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Summ skrev:

Lurer på hvorfor det er så sjelden bilder av barna på bloggen lenger? 

Det er jo bare bra det da. Hun har generelt blitt flinkere til å ta få bilde av barna og gjerne på litt avstand :)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er helt drøyt hva folk faktisk skriver i kommentarfeltet på Facebook..... Klager på de biologiske, at de ikke er noe ekte pappa for barna, når det er Jan som stiller opp.. Nei huff☹️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blablaa skrev:

Syntes det er helt drøyt hva folk faktisk skriver i kommentarfeltet på Facebook..... Klager på de biologiske, at de ikke er noe ekte pappa for barna, når det er Jan som stiller opp.. Nei huff☹️

De må jo nesten si slikt for å ikke bli blokkert. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Summ skrev:

Lurer på hvorfor det er så sjelden bilder av barna på bloggen lenger? 

Jeg syns det er like mange bilder. Det er bare færre bilder i samme innlegg, kanskje, og bildene er "gamle", fra flere måneder tilbake i tid. Men de dukker fortsatt opp alt for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av barn, brukerdebatt, avpsoringer og svar til dette.

Kragebein, mod

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan det er å leve i Annas verden, hvor det virker som alt er svart/hvitt. Kritikk eller kritiske spørsmål regnes som hat og må blokkeres. Jeg vil ikke si at jeg synes noen av de kommentarene som ligger her er å regne for hat. De gangene jeg kommenterte på FBsiden til Anna (før jeg ble blokkert vel å merke) så var det rett og slett bare fordi jeg reagerte på det hun skrev, på hennes måte å formidle på. Men det var vist ikke lov...det vil alltid være mennesker som ikke liker det man står for, det man skriver og formidler eller den man er. Men å drive med en slik sensur er ikke sunt. Om vi skal ha et så tolerant samfunn som det vi gir uttrykk for så må vi også tåle at ikke alle er enige i det en selv mener

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering på blogg/insta var 15.septemebr, altså for 2 dager siden.

Negative kommentarer på siste instagram-bildet ligger der fortsatt, rart de ikke er slettet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Dottie skrev:

Siste oppdatering på blogg/insta var 15.septemebr, altså for 2 dager siden.

Negative kommentarer på siste instagram-bildet ligger der fortsatt, rart de ikke er slettet. 

Tror det er kalkulert....sikkert en del som klikker seg inn på bloggen for å sjekke om hun har født. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, hulillerunde skrev:

Tror det er kalkulert....sikkert en del som klikker seg inn på bloggen for å sjekke om hun har født. 

Garantert. Litt sånn "you say it best, when you say nothing at all". 

Hun har ikke noe å skrive om, og tenker derfor at det å IKKE skrive drar like mange lesere/klikkere i disse fødselstider.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Valetta skrev:

Garantert. Litt sånn "you say it best, when you say nothing at all". 

Hun har ikke noe å skrive om, og tenker derfor at det å IKKE skrive drar like mange lesere/klikkere i disse fødselstider.

Enig! Hun kunne Lagt ut fler "baby-utstyr"-innlegg, men deg fenger mest sannsynlig ikke 13-15 åringer. :fnise: Og "normale"-hverdagsInnlegg er ikke Akkurat Hennes stil.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne og for så vidt flere tråder i Rampelys, er det ikke lov å skrive hva vi tror eller mener, da blir du moderert bort.

Hva er egentlig vitsen med Rampelys forumet??? 

Jeg skrev at kanskje Anna føder siden hun ikke har oppdatert so-me de siste dagene. Og at ingen aktivitet også genererer klikk på bloggen. Det var tydeligvis ikke lov!

Jeeeses!!!!

Endret av Joppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Joppe skrev:

I denne og for så vidt flere tråder i Rampelys, er det ikke lov å skrive hva vi tror eller mener, da blir du moderert bort.

Hva er egentlig vitsen med Rampelys forumet??? 

Jeg skrev at kanskje Anna føder siden hun ikke har oppdatert so-me de siste dagene. Og at ingen aktivitet også genererer klikk på bloggen. Det var tydeligvis ikke lov!

Jeeeses!!!!

Kanskje vi må få moderatorene til å lage en undervisningstråd med eksempler på hva som er lov og hva som ikke er lov. Jeg skjønner i alle fall ingen ting lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,hvorfor går ikke spekulasjoner litt på skjønn? Det er da ikke på noen måte slemt å spekulere i om barnet er født. Hvis man begynner å spekulere i hvem som er faren etc,så skjønner jeg at det ikke er hyggelig. Men når det nærmer seg termin og man ikke får lov til å lure på om barnet kanskje har kommet....

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...