Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jørgensen
1 time siden, SuperSonic skrev:

Måtte teste dette nyhetsbrevet hennes. Jo visst, får både mail av Anna og Jan 😡

Jeg fikk nyhetsbrev fra de begge uten å ha lagt igjen mailadressen min noen gang. 

Eller, for lenge siden handlet jeg varer fra Dr.lykke på netthandelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. september 2016 at 16.32, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg.vet. Men det passer perfekt for Anna også. jeezes, hvor mange ganger må man gjenta seg. 

Ligner ikke på Anna i det hele tatt! Men veldig likt CBE ja:D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arabella3 skrev:

Ny gravid-oppdatering i dag - med betraktelig mindre mage enn forrige uke :P

Mener du at magen har sunket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Arabella3 skrev:

Har du vært gravid noengang? Magen forandrer seg hele tiden. Noen ganger etter hvordan barnet ligger inne i magen, og noen ganger etter hva man har spist. Spiser du f.eks, en stor, tung middag, og dessert også kanskje, så kan magen se helt enorm ut etterpå.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesiell måte å holde konkurranser på.... MTM har et innlegg på Facebook med bilde av en jakke og følgende tekst:

Vinner trekkes 21:30 🎉

Lyst på denne jakken fra Svea? 💕

Skriv "JA" i kommentarfeltet for å delta i trekningen! 

I kommentarfeltet er det haugevis av jenter som har kommentert "ja" siden det er kriteriet for å være med i trekningen... Så... Skriver MTM følgende kommentar: husk å LIKE mamma til michelle og shoppic.no om DU skal vinne

altså... For det første, ville det ikke vært naturlig å skrive dette i hovedinnlegget? Og for det andre, mener ikke MTM at hennes blogg og shoppic ikke har noe med hverandre å gjøre? Jeg opplever at disse to har blitt en stor "bedrift"

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å trykke  JA selv, men så heldigvis i siste liten hvem som sto bak konkurransen. Ville ikke hatt den jakka fra Anna Rasmussen om jeg så fikk kasta den etter meg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod
3 minutter siden, Birdo skrev:

Æsj. Blir satt ut av at folk faktisk kjøper klær med dun og ekte pels i 2016..

Nå vet jeg ikke ang Dun, men Svea jakkene kommer jo både med og uten ekte pels. Begge mine har slike jakker, men de valgte med juksepels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, morhjertegod skrev:

Nå vet jeg ikke ang Dun, men Svea jakkene kommer jo både med og uten ekte pels. Begge mine har slike jakker, men de valgte med juksepels.

Såvidt jeg kan se så er det dun i de med fuskepels også. Og uansett så støtter man selskapet som har pels om man kjøper fuskepels. Vi trenger ikke pels og dun i 2016 for å holde oss varme. Og ingen trenger jakke til nesten en husleie.

Endret av Birdo
La til en ting
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod
3 minutter siden, Birdo skrev:

Såvidt jeg kan se så er det dun i de med fuskepels også. Og uansett så støtter man selskapet som har pels om man kjøper fuskepels. Vi trenger ikke pels og dun i 2016 for å holde oss varme. Og ingen trenger jakke til nesten en husleie.

Okey da, godt jeg bestemmer selv hva jeg bruker pengen mine på da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, morhjertegod skrev:

Okey da, godt jeg bestemmer selv hva jeg bruker pengen mine på da :o)

Klart du gjør. Synd for dyrene men.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Birdo skrev:

Æsj. Blir satt ut av at folk faktisk kjøper klær med dun og ekte pels i 2016..

Enig.  Blir faktisk litt kvalm. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arabella3 skrev:

Det merket jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mrs. Random Nick

Reklame for Get inspired og Nike i dag. Feilslått reklame. Hun omtaler en joggedress fra Nike, som hun er avbildet i, som sin favorittjoggedress. Jeg kan ikke huske å ha sett henne avbildet i den før. :rolleyes:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev:

Reklame for Get inspired og Nike i dag. Feilslått reklame. Hun omtaler en joggedress fra Nike, som hun er avbildet i, som sin favorittjoggedress. Jeg kan ikke huske å ha sett henne avbildet i den før. :rolleyes:  

Og så da? Kan vel være favoritten uten at hun har den på seg på bilder hele tiden vel? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er dun i ei jakke betyr ikke nødvendigvis at gjess er torturert for at jakka skulle bli til. Både Nanok og Bergans er eksempel på friluftsutstyrs- og klesprodusenter som bruker dun som isolasjon i produktene sine, hvor duna er plukket fra døde gjess som er avlet opp til matproduksjon. Men man må sjekke hver enkelt produsent nøye. Og det er dessverre ingen kunstfiber i verden som kan erstatte de unike egenskapene ift temperaturregulering og regulering av luftfuktighet som ull og dun har.

Med det sagt, så er det svært få steder i Norge det blir så kaldt at man faktisk drar nytte av dunas varmeegenskaper. Det er vel stort sett i Finnmark og enkelte strøk østafjells at man har så streng kulde.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, omtale av barn, omtale av tredjepart og innhold fra sosiale medier.

Kragebein, mod

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...