Valetta Skrevet 31. august 2016 #5401 Del Skrevet 31. august 2016 En natt på sykehus - altså jeg dæver. Ikke har hun vært på sykehus, som man kanskje skulle tro - nei, det er kun tanker om hvordan livet har blitt og at hun aldri skulle tro at det var sånn livet skulle se ut nå - og at istedet for en Justin Bieberkonsert så kanskje det blir en natt på sykehus istedet 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 31. august 2016 #5402 Del Skrevet 31. august 2016 10 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Spiralloff med gelé har jeg ikke hørt om før. Kreativt men ikke helt for meg... Takk for info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. august 2016 #5403 Del Skrevet 31. august 2016 Den Sunday, August 28, 2016 at 9.41, tweet skrev: Jeg syns ærlig talt Anna har blitt gørr kjedelig! Innleggene hennes gir meg ingenting. Blir bare irritert av å lese bloggen Hun har blitt? Jeg synes hun har vært kjedelig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. august 2016 #5404 Del Skrevet 31. august 2016 Den Monday, August 29, 2016 at 8.29, Minipilla skrev: Jeg kommenterte en gang om ikke hun syns datteren var litt stor til å sitte i vogn som femåring. Vips blokkert. Det er rett og slett sykelig oppførsel. Yikes! Ble du blokkert kun pga dette? Lurer på hvor mange hun blokkerer i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 31. august 2016 #5405 Del Skrevet 31. august 2016 25 minutter siden, Rose11 skrev: Yikes! Ble du blokkert kun pga dette? Lurer på hvor mange hun blokkerer i uken. Jeg ble blokkert fordi jeg skrev en kommentar om at hun kanskje burde tenke litt mer på barna og at de ikke ville syntes det var greit når de ble større å ha bli eksponert så mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 31. august 2016 #5406 Del Skrevet 31. august 2016 Lesertallene hennes må jo minske sakte men sikkert, slik som hun blokkerer over en lav sko 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. august 2016 #5407 Del Skrevet 31. august 2016 1 time siden, Chromium skrev: Jeg ble blokkert fordi jeg skrev en kommentar om at hun kanskje burde tenke litt mer på barna og at de ikke ville syntes det var greit når de ble større å ha bli eksponert så mye. Snakk om å være sensitiv og super hårsår da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guarana Skrevet 31. august 2016 #5408 Del Skrevet 31. august 2016 Enda en clikbait overskrift.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 31. august 2016 #5409 Del Skrevet 31. august 2016 Reklameinnlegg med klikk bait haha... den bloggen går lengre og lengre nedover. Overskriften hadde ingenting med innlegget å gjøre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 31. august 2016 #5410 Del Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, Ulzzang skrev: Reklameinnlegg med klikk bait haha... den bloggen går lengre og lengre nedover. Overskriften hadde ingenting med innlegget å gjøre Haha, nei denne gangan hadde det INGENting i nærheten av å ha noe med innholdet å gjøre! Var som å nevne jordbærsaus i et innlegg om arbeidsledighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 31. august 2016 #5411 Del Skrevet 31. august 2016 4 minutter siden, Ulzzang skrev: Reklameinnlegg med klikk bait haha... den bloggen går lengre og lengre nedover. Overskriften hadde ingenting med innlegget å gjøre Men dere klikker dere inn på bloggen likevel.. Slutt å gi henne klikk da, vær så snill. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 31. august 2016 #5412 Del Skrevet 31. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, hetsende utsagn og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 31. august 2016 #5413 Del Skrevet 31. august 2016 6 timer siden, _Malene skrev: Men dere klikker dere inn på bloggen likevel.. Slutt å gi henne klikk da, vær så snill. Gjorde ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 31. august 2016 #5414 Del Skrevet 31. august 2016 Jeg har sluttet å lese bloggen henne. Bare forvirrende. Tror jeg skal lese en ting, også ender jeg med å lese noe helt annet. Irriterende. Leser ikke bloggen hennes mer. Så overskriften dukket opp på Facebook. Regnet med at hun ikke hadde vært på noe sykehus. Morsomt å klikke seg inn her og lese at det stemte 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 1. september 2016 #5415 Del Skrevet 1. september 2016 Syns ikke Anna er verre enn noen av andre bloggere når det kommer til lokkende overskrifter. Dette kommer alltid til å være til irritasjon for noen, eller man kan velge å la det være det det er og da heller evt la være å klikke inn på bloggen eller la være å irritere seg. Alle driver jo med clickbait!! Aviser lokker med overskrifter som av og til er litt overdrevet, TV-program lokker med uunnværlige program som er kjedeligere enn gress som gror og ofte kjøper man "den beste saften verden har smakt" for så å brekke seg etterpå. Så, om noen føler seg så villedet av Anna mfl av overskriftene så kan det være lurt å huske på det ikke alltid handler om det du tror så blir man ikke så skuffet. Men løgner derimot er ikke greit. Om Anna skriver "Jeg har født" så er jo ikke det løgn. Hun har jo født to ganger. Men om noen skriver at de har opplevd noe traumatisk og det handlet om å ha rotet bort linsene sine - hvilket ikke er en traumatisk opplevelse uansett hvordan man prøver å vrenge på det. Eller å skrive at man vil ta selvmord - fordi man var på cafe med 3 unger... Nei da er det litt dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 1. september 2016 #5416 Del Skrevet 1. september 2016 23 timer siden, Ulzzang skrev: . Overskriften hadde ingenting med innlegget å gjøre Som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. september 2016 #5417 Del Skrevet 1. september 2016 1 time siden, Onbothsides skrev: Syns ikke Anna er verre enn noen av andre bloggere når det kommer til lokkende overskrifter. Dette kommer alltid til å være til irritasjon for noen, eller man kan velge å la det være det det er og da heller evt la være å klikke inn på bloggen eller la være å irritere seg. Alle driver jo med clickbait!! Aviser lokker med overskrifter som av og til er litt overdrevet, TV-program lokker med uunnværlige program som er kjedeligere enn gress som gror og ofte kjøper man "den beste saften verden har smakt" for så å brekke seg etterpå. Så, om noen føler seg så villedet av Anna mfl av overskriftene så kan det være lurt å huske på det ikke alltid handler om det du tror så blir man ikke så skuffet. Men løgner derimot er ikke greit. Om Anna skriver "Jeg har født" så er jo ikke det løgn. Hun har jo født to ganger. Men om noen skriver at de har opplevd noe traumatisk og det handlet om å ha rotet bort linsene sine - hvilket ikke er en traumatisk opplevelse uansett hvordan man prøver å vrenge på det. Eller å skrive at man vil ta selvmord - fordi man var på cafe med 3 unger... Nei da er det litt dumt. Clickbaita til frøken Raad er verre enn Anna sine synes jeg. For hennes er virkelig tåpelige! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 1. september 2016 #5418 Del Skrevet 1. september 2016 25 minutter siden, LeilaS skrev: Clickbaita til frøken Raad er verre enn Anna sine synes jeg. For hennes er virkelig tåpelige! Helt enig! Der gjøres ting dramatisk, gjerne blodig alvor. Syns Anna nesten er litt morsom jeg, hun klarer å finne overskrifter som lokker og lurer på en finurlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. september 2016 #5419 Del Skrevet 1. september 2016 Hun lokker og lurer ivertfall ikke meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 1. september 2016 #5420 Del Skrevet 1. september 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering og samtlige svar til dette. Dersom det er usikkerhet rundt rydding eller påminnelser ber vi om at dettes tas på PM eller ris & ros. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg