tweet Skrevet 18. august 2016 #5321 Del Skrevet 18. august 2016 Den betakarotenen hun reklamerte for er noe dritt, sånn forresten! Funket ikke for meg, og huden min ble flekkete.. Jada, teit av meg å bestille, men "måtte" bare se om det var noe for meg. BLÆ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 18. august 2016 #5322 Del Skrevet 18. august 2016 Nå også i seher på nettet. Sexstillinger..... stakkars jente og stakkars barn...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. august 2016 #5323 Del Skrevet 18. august 2016 Kjøper ikke se og hør lengre som tydligvis sponser bloggere. Hvorfor skal sexlivet til en blogger i aviser og blader???? 😱 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 18. august 2016 #5324 Del Skrevet 18. august 2016 11 timer siden, Betrakteren skrev: Hva slags gruppe er det? SoMe? 🐒 Stort og smått om sosiale mediwr i Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 18. august 2016 #5325 Del Skrevet 18. august 2016 9 timer siden, Ulzzang skrev: Stort og smått om sosiale mediwr i Norge Takker 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. august 2016 #5326 Del Skrevet 18. august 2016 Siste posten. Bilde.. too much! Men teksten.. blablabla jeg gjør det jeg vil blablabla jeg er i trassalderen blablabla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 18. august 2016 #5327 Del Skrevet 18. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasajoner. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. august 2016 #5328 Del Skrevet 19. august 2016 Det er jo bare creepy å fokusere såpass mye på sex i en "mammablogg" som har flest lesere under 16 år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 19. august 2016 #5329 Del Skrevet 19. august 2016 Ser for meg "repetisjon" av denne bloggen om ca 10-11 år, desverre..... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 19. august 2016 #5330 Del Skrevet 19. august 2016 (Jeg har ikke lest det aktuelle innlegget, og velger å ikke gi klikk på det). At hun går ut i verden og legger ut om sexen hun har med Jan, forteller vel strengt tatt mest om hvor desperat den jenta har blitt. Alt for et klikk. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 19. august 2016 #5331 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg har ikke skrevet så mye i denne tråden, men jeg blir virkelig skremt over hvordan det har blitt med denne bloggeren. Jeg husker jeg så henne på Unge Mødre og ble imponert over hvor moden og reflektert hun virket for alderen. Syns hun var den mest voksne av deltagerne, til tross for at hun var yngst. En god mor med riktige prioriteringer. Bloggen var ikke på noe som helst måte sjokkerende før. (bortsett fra utlevering av barn, men det var det ikke så mye fokus på for flere år siden). Så hvorfor gikk det galt? Hvorfor oppfører hun seg som en umoden ungdom i en alder av 19 år, når hun virket både moden og voksen for alderen når hun var 15? Jeg fatter ikke hvordan noen kan endre seg så drastisk til det verre. Før var hun en snakkis fordi hun var en veldig ung mor, men ingen hadde noe negativt å si om henne som person. Nå er hun en snakkis fordi hun stadig gjør noe rart, skriver noe hårreisende og rett og slett driter seg ut. Folk har gått fra å beundre henne, til å le av henne istedet. Trist. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. august 2016 #5332 Del Skrevet 19. august 2016 46 minutter siden, Kristanna skrev: Jeg har ikke skrevet så mye i denne tråden, men jeg blir virkelig skremt over hvordan det har blitt med denne bloggeren. Jeg husker jeg så henne på Unge Mødre og ble imponert over hvor moden og reflektert hun virket for alderen. Syns hun var den mest voksne av deltagerne, til tross for at hun var yngst. En god mor med riktige prioriteringer. Bloggen var ikke på noe som helst måte sjokkerende før. (bortsett fra utlevering av barn, men det var det ikke så mye fokus på for flere år siden). Så hvorfor gikk det galt? Hvorfor oppfører hun seg som en umoden ungdom i en alder av 19 år, når hun virket både moden og voksen for alderen når hun var 15? Jeg fatter ikke hvordan noen kan endre seg så drastisk til det verre. Før var hun en snakkis fordi hun var en veldig ung mor, men ingen hadde noe negativt å si om henne som person. Nå er hun en snakkis fordi hun stadig gjør noe rart, skriver noe hårreisende og rett og slett driter seg ut. Folk har gått fra å beundre henne, til å le av henne istedet. Trist. Enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. august 2016 #5333 Del Skrevet 19. august 2016 Må være så flaut å levere i bhg. Der ansatte vet alt om dem. Og hele verden utenom. Er det pga hun må ligge som nr.1 at hun utleverer seg slik, eller er det bare skuespill alt? Jeg grøsser når jeg leser kommentarene fra fansen som vil bli som henne 😨😨 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 19. august 2016 #5334 Del Skrevet 19. august 2016 Leste at hun skriver at de ber gjester snakke lavere pga ungene sover og at det er helt vanlig. om panikk hvis tv står for høyt på..Og liste seg rundt i huset... Jeg har tre unger og har egentlig aldri tenkt over dette,er det vanlig å be gjester dempe seg når man har besøk? Da tenker jeg selvfølgelig ikke på ville fester (da er jo ikke unger i hus) Er det vanlig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 19. august 2016 #5335 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg skjønner at jenter i alderen 10-11 år som leser bloggen og kanskje ikke forstår så mye om det med posting på nettet og slik ikke klager på det, men det som skremmer meg er jo at hun får skryt av godt voksne folk. Har jo sett i kommentarfeltet at noen kvinner i 40-årene skryter av henne. Her utleverer hun sexlivet sitt, og tjener penger på barn også klarer faktisk ikke voksne å se det gale i det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 19. august 2016 #5336 Del Skrevet 19. august 2016 Tråden er ryddet for diskusjon rundt barn og spekulasjoner. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 19. august 2016 #5337 Del Skrevet 19. august 2016 3 timer siden, fjær skrev: Leste at hun skriver at de ber gjester snakke lavere pga ungene sover og at det er helt vanlig. om panikk hvis tv står for høyt på..Og liste seg rundt i huset... Jeg har tre unger og har egentlig aldri tenkt over dette,er det vanlig å be gjester dempe seg når man har besøk? Da tenker jeg selvfølgelig ikke på ville fester (da er jo ikke unger i hus) Er det vanlig? Oi...høres slitsomt ut å måtte "liste seg på tå" for å ikke vekke barna. Her i huset har jeg hatt høy lyd på tv/film, pratet og ledd høyt og det samme med gjester. Barnet mitt har sovet godt natten gjennom i flere år og våkner ikke av "bråket" til mamma og gjester. Altså vanlig støy og litt høyere støy. Det har vært viktig for meg fra siden min datter ble født, at vi ikke skal "liste oss på tå" når barnet sover. Den "regelen" vår har vi fulgt siden dag 1 og barnet kan sovne hvor som helst. Da hun var 1,5 år, sov hun til og med gjennom fyrverkeri bråket utenfor vinduet på soverommet hennes. Ganske høy lyd. (ikke så høy at det gikk utover hørsel altså) Nå er hun 4,5 år og hun bryr seg ikke om vi bråker litt med tramping, prating, latter og besøk etc når hun sover... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 19. august 2016 #5338 Del Skrevet 19. august 2016 Litt merkelig at hun måtte ha med seg vogn til begge barna når de var i Kypros, så de kunne i vogna så de slapp å være på hotellet, men hjemme klarer de ikke å sove med lyd, og de må be gjester være stille? Logikken? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. august 2016 #5339 Del Skrevet 19. august 2016 1 time siden, Kragebein skrev: Tråden er ryddet for diskusjon rundt barn og spekulasjoner. Kragebein, mod Hvorfor lar du innlegg med barnets navn stå? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. august 2016 #5340 Del Skrevet 19. august 2016 46 minutter siden, Francis skrev: Hvorfor lar du innlegg med barnets navn stå? Sikkert fordi reglene er lagd for fruen, er ikke så farlig med de andre bloggerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg