Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, frksølekopp skrev:

Dette er mer interessant og mer relevant for trådens hensikt. Det må jo være i mer eller mindre grad ulovlig å dele e-post med Shoppic. Jeg hadde ikke likt det dersom jeg hadde meldt meg på kundeklubben til HM så fikk jeg masse Mail fra Cubus... Det er meget uetisk, sleipt og rett å slett juks på er vis. Syntes dere som har disse mailene burde sende til Forbrukerrådet, Datatilsynet eller hvem som tar seg av slikt. 

Det burde være interessant for pressen. Dagbladet skriver jo artikler om se og hør-artikler om bloggere, så det måtte jo høre et scoop å skrive om dette. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det burde være interessant for pressen. Dagbladet skriver jo artikler om se og hør-artikler om bloggere, så det måtte jo høre et scoop å skrive om dette. 

Enig.

Litt fokus i media kunne gjerne ført til at myndighetene også tok raskere tak i dette.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg ihjel av den miniskriften Anna bruker for å "skjule" at det er en annonse i innleggene sine. Man ser det jo ekstra tydelig når skriften plutselig er mini mini midt inne i en setning... Slik som dette her..  Øynene mine dras umiddelbart mot den bittelille skriften.... :fnise:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Foxyyyyyy

Har to venninner som har hver sin sønn, som heter Lukas. Fint, men for meg er det et hunde navn, da søsteren min har en hund som heter det. Men hver sin lyst😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. august 2016 at 21.58, snowcrystal skrev:

Enig.

Litt fokus i media kunne gjerne ført til at myndighetene også tok raskere tak i dette.

Er bare ikke så sikker på om media hadde tatt tak i det. Har inntrykket av at media generelt bare er opptatte av å være på god fot med bloggerne, av en eller annen grunn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at de som har skrevet seg opp på mail hos shoppic har krysset av for brukervilkår hvor det står at mail vil bli delt med 3.part aka mtm. Prøvde finne ett sted å abonnere for å sjekke dette ut, men fant ingen påmelding. 

Derimot så er jeg helt sikker på at mtm ikke hadde noe slikt. Og da er det nok ikke lovlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SuperSonic
49 minutter siden, Funkytwist skrev:

Kan jo hende at de som har skrevet seg opp på mail hos shoppic har krysset av for brukervilkår hvor det står at mail vil bli delt med 3.part aka mtm. Prøvde finne ett sted å abonnere for å sjekke dette ut, men fant ingen påmelding. 

Derimot så er jeg helt sikker på at mtm ikke hadde noe slikt. Og da er det nok ikke lovlig 

Hvorfor benekter hun det i såfall. Da kunne hun skrevet "Ja, når dere valgte å delta så har dere krysset for at jeg kan dele informasjonen med Shoppic". Få hadde stusset hvis dette hadde kommet frem på en skikkelig måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SuperSonic skrev:

Hvorfor benekter hun det i såfall. Da kunne hun skrevet "Ja, når dere valgte å delta så har dere krysset for at jeg kan dele informasjonen med Shoppic". Få hadde stusset hvis dette hadde kommet frem på en skikkelig måte

Enig. Hun sa direkte på facebook siden at det var bare hum som hadde adresseene. Hun løy.

Synes dette hadde sett interessant ut på SoMe gruppa på facebook :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ulzzang skrev:

Enig. Hun sa direkte på facebook siden at det var bare hum som hadde adresseene. Hun løy.

Jaa vær så snill å post et innlegg der! 👏🏼 elsker den gruppa! Og kanskje media, for Forbrukerrådet plukker det opp 👏🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, frksølekopp skrev:

Jaa vær så snill å post et innlegg der! 👏🏼 elsker den gruppa! Og kanskje media, for Forbrukerrådet plukker det opp 👏🏼

Oppfordrer noen andre om å gjøre det! Jeg er ikke medlem i gruppa :( Her er det til og med screenshots så saken hadde sett veldig interessant ut... hun fremstår som en uærlig person. 

Men serrrr. Noen burde gjøre det

Endret av Ulzzang
"Meg og med"-tull
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ellapropella skrev:

Å gud, jeg klikket meg inn på det siste innlegget:plystre: Bilder på netthinna. Hjelpe meg! 

Too much information :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
13 minutter siden, Ellapropella skrev:

Å gud, jeg klikket meg inn på det siste innlegget:plystre: Bilder på netthinna. Hjelpe meg! 

Hva for nå? Finner ikke noe jeg i de to siste innleggene

Edit: Never mind. Nå kom det opp. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun deler altså at hun og samboer har hatt daglig sex under svangerskapet :ohmy::ohmy:
Og må t.o.m. opplyse om at smertene hennes er mindre etter samleie.
Den jenta eier ikke filter!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Jeg er i midten av 20 årene. Jeg vil ikke høre om at mamma og pappa har sex. 
Jeg benekter det, jeg vil ikke ha slike tanker eller bilder i hodet mitt. Jeg vil ikke gi hjernen min aids. Jeg vet så klart at mine foreldre har sex og har hatt sex, men. Jeg vil hverken se eller høre det, eller vite når eller hvor de to har samleie. Nei takk. Jeg har aldri hørt mine foreldre, aldri, og jeg er evig glad for det. Da jeg har hørt fra venninner som har både sett og hørt sine foreldre flere ganger. 
Stakkars barna som får lese om foreldrenes sexliv på nett. Litt filter er det lov å ha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting man ikke trenger å vite om foreldrene sine, og om de voksne barna sine, er det når/hvor/hvordan de har sex!!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, Ulzzang skrev:

Oppfordrer noen andre om å gjøre det! Jeg er ikke medlem i gruppa :( Her er det til og med screenshots så saken hadde sett veldig interessant ut... hun fremstår som en uærlig person. 

Men serrrr. Noen burde gjøre det

Jaa, noen som har skjermbilder må gjøre det. Tipse anonymit i media, hvaaaa som helst :fnise: 

og nei, jeg nekter å lese siste innlegg etter oppsummering herfra. Greit nok sex ikke er tabu, men privatliv kan man uansett ha da :) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlige lesetall siden hun må dele noe så privat? nei, sex er ikke tabu og de aller fleste har det, men noe bør man holde for seg selv

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ulzzang skrev:

Hva slags gruppe er det? SoMe? 🐒

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, selvfølgelig har de hatt sex nesten daglig. De er unge mennesker som ikke har vært sammen ett år en gang, så forelskelsen har sikkert ikke gitt seg enda. Det hadde de sikkert hatt uavhengig av om hun var gravid eller ikke, så forstå det den som kan hvorfor hun føler et behov for å dele det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...