hulillerunde Skrevet 13. august 2016 #5261 Del Skrevet 13. august 2016 Den 11. august 2016 at 23.26, Viernes skrev: Så at noen på facebooksiden hennes hadde fått takkemail fra shoppic da de meldte seg på, men MTM avkrefter at shoppic har noe med det å gjøre, hun har visstnok bare tyvlånt kontoen hans. Jeg meldte meg på for å se hva som skjedde, og sikkert nok fikk jeg mail fra Jan Lossius og Shoppic... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. august 2016 #5262 Del Skrevet 13. august 2016 11 minutter siden, hulillerunde skrev: Jeg meldte meg på for å se hva som skjedde, og sikkert nok fikk jeg mail fra Jan Lossius og Shoppic... Meld fra til Forbrukerrådet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 13. august 2016 #5263 Del Skrevet 13. august 2016 fy for en kjeltring-oppførsel. Jeg tenkte jeg skulle melde meg på men en mailadresse jeg har bare for å se hva som skjedde men ser du tenkte samme tanke. Jeg fatter ikke at de våger, dette kan da umulig være lovlig?! tips VG 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 13. august 2016 #5264 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg har ikke meldt meg på, men tror jeg ble med på en julekalender i fjor? Får daglig spam fra Shoppic, og to mail fra Jan bare i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pampers Skrevet 13. august 2016 #5265 Del Skrevet 13. august 2016 Sent i fjor meldte jeg meg på en av konkurransene hennes der vi kunne vinne billetter til Justin Bieber (tror jeg det var) og plutselig haglet det inn mail fra Shoppic... Har aldri besøkt den siden før, men har ikke tenkt over sammenhengen før i dag.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somle Skrevet 13. august 2016 #5266 Del Skrevet 13. august 2016 Prøvde for å melde meg på for å se. Først mail fra Anna fra shoppic.no, så jan. Og jeg har aldri vært borti shoppic.no, så. Enda hun skriver i kommentarfeltet at shoppic.no ikke er en del av det.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 13. august 2016 #5267 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg har også fått endel mail i de siste dagene og har ALDRI meldt meg på slike nyhetsbrev! Møkkaselskap!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 13. august 2016 #5268 Del Skrevet 13. august 2016 Noen som har tanker om hva navnet på den nye gutten er? Hun har jo sagt før at hun bare vil kalle barna for navn som er enkle å uttale i utlandet.. Hadde vært litt gøy om det ble Benjamin eller et annet navn på B. Nå sier jo alle M og W. Må ærlig innrømme at det hadde vært gøy med BMW... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pjoltus Skrevet 13. august 2016 #5269 Del Skrevet 13. august 2016 til dere som får spam mail, helt nederst på mailen står det med liten skrift "unsubscribe" eller "meld av nyhetsbrev" trykk på denne å meld av har gjort dette med mange reklame mailer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 13. august 2016 #5270 Del Skrevet 13. august 2016 53 minutter siden, pjoltus skrev: til dere som får spam mail, helt nederst på mailen står det med liten skrift "unsubscribe" eller "meld av nyhetsbrev" trykk på denne å meld av har gjort dette med mange reklame mailer klart man kan unsubscribe. Men burde man ikke måtte subscribe først? MTM har gitt mailene til Shoppic, mot at man er med i en konkurranse, og hun svarer at mailene ikke blir solgt til andre. Men det er jo akkurat det hun har gjort, når man gir mailadresser til en 3.part. Ufint, og jeg vil tro at det ikke er heeelt lovlig å gi mailadresser vidre, selv om 2. og 3.part deler seng... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. august 2016 #5271 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Alle store nyheter skal liksom deles via video av bloggerne i dag. Endret 14. august 2016 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 14. august 2016 #5272 Del Skrevet 14. august 2016 Hva var det som ble navnet på gutten? Gidder ikke gå inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 14. august 2016 #5273 Del Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, Chromium skrev: Hva var det som ble navnet på gutten? Gidder ikke gå inn Lucas. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 14. august 2016 #5274 Del Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, Chromium skrev: Hva var det som ble navnet på gutten? Gidder ikke gå inn Lucas, står det i kommentarfeltet på face. Før MTM klager, dette navnet har vært på navnetoppen LENGE. Årets navn i 2014, og på femteplass nå. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 14. august 2016 #5275 Del Skrevet 14. august 2016 8 minutter siden, Vipser skrev: Lucas, står det i kommentarfeltet på face. Før MTM klager, dette navnet har vært på navnetoppen LENGE. Årets navn i 2014, og på femteplass nå. Sant nok. Hun klaget jo på st William var toppnavn i 2015, så er spent på hvordan hun vil reagere på dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 14. august 2016 #5276 Del Skrevet 14. august 2016 17 minutter siden, Vipser skrev: Lucas, står det i kommentarfeltet på face. Før MTM klager, dette navnet har vært på navnetoppen LENGE. Årets navn i 2014, og på femteplass nå. Ikke Lucas Leander altså? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 14. august 2016 #5277 Del Skrevet 14. august 2016 Hm. Ser i kommentarfeltet på FB at flere som meldte seg på nyhetsbrev for konkurranser fikk det siste blogginnlegget hennes på Mail. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 14. august 2016 #5278 Del Skrevet 14. august 2016 Jeg fikk også. Deltok på julekalenderen som hun hadde og har blitt spamma ned av jan shoppic. Gjorde sånn unscrible eller hva det nå heter istad og da fikk jeg mail fra anna 😬😭😬😬 "takk for at du leser bloggen bla bla bla jeg er deg evig takknemlig bla,bla,bla jeg tenkte du kanskje ville være en av di første til og vite navnet på baby bla,bla,bla" og så en link..... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. august 2016 #5279 Del Skrevet 14. august 2016 9 minutter siden, banana hammock skrev: Jeg fikk også. Deltok på julekalenderen som hun hadde og har blitt spamma ned av jan shoppic. Gjorde sånn unscrible eller hva det nå heter istad og da fikk jeg mail fra anna 😬😭😬😬 "takk for at du leser bloggen bla bla bla jeg er deg evig takknemlig bla,bla,bla jeg tenkte du kanskje ville være en av di første til og vite navnet på baby bla,bla,bla" og så en link..... Den fikk jeg også, rett etter jeg unsubscriba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowcrystal Skrevet 14. august 2016 #5280 Del Skrevet 14. august 2016 12 minutter siden, banana hammock skrev: Jeg fikk også. Deltok på julekalenderen som hun hadde og har blitt spamma ned av jan shoppic. Gjorde sånn unscrible eller hva det nå heter istad og da fikk jeg mail fra anna 😬😭😬😬 "takk for at du leser bloggen bla bla bla jeg er deg evig takknemlig bla,bla,bla jeg tenkte du kanskje ville være en av di første til og vite navnet på baby bla,bla,bla" og så en link..... Dette fikk meg til å tenke litt. Eller undre, om du vil. Om du meldte deg ut av nyhetsbrevene til firmaet Shoppic, så fikk e-post av representanten som driver et annet selskap/blogg (altså bloggeieren MTM), så betyr det at disse to deler/utveksler e-post opplysninger? Er dette lovlig Datatilsynet? Just asking... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg