Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
1 minutt siden, Birdo skrev:

Er det et puppebilde?:rolleyes:

Når du fjerner halve ansiktet for å få plass til brystene, ja da kaller jeg det for puppebilde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I det første avsnittet skriver hun blant annet at " Jeg har iallefall en rekke ganger tidligere hatt konkurranser med produkter eller gaver som jeg selv har kjøpt inn... " Deretter en del info om hvilke premier hun har kjøpt, før hun avslutter med " Dette har jeg aldri gjort før"

Sant skal sies at rett før hun skriver " Dette har jeg aldri gjort før!" har hun opplyst om at hun kommer til å sende ut mail av og til til de som deltar - er det dette hun ikke har gjort før da, eller? (mener å huske at hun har gjort det før og, uten at jeg kan finne det akkurat nå)

Endret av Viernes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viernes skrev:

I det første avsnittet skriver hun blant annet at " Jeg har iallefall en rekke ganger tidligere hatt konkurranser med produkter eller gaver som jeg selv har kjøpt inn... " Deretter en del info om hvilke premier hun har kjøpt, før hun avslutter med " Dette har jeg aldri gjort før"

Sant skal sies at rett før hun skriver " Dette har jeg aldri gjort før!" har hun opplyst om at hun kommer til å sende ut mail av og til til de som deltar - er det dette hun ikke har gjort før da, eller? (mener å huske at hun har gjort det før og, uten at jeg kan finne det akkurat nå)

Skal sikkert sende ut nyhetsbrev fra jans nettside :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Skal sikkert sende ut nyhetsbrev fra jans nettside :)

Så at noen på facebooksiden hennes hadde fått takkemail fra shoppic da de meldte seg på, men MTM avkrefter at shoppic har noe med det å gjøre, hun har visstnok bare tyvlånt kontoen hans.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Viernes skrev:

Så at noen på facebooksiden hennes hadde fått takkemail fra shoppic da de meldte seg på, men MTM avkrefter at shoppic har noe med det å gjøre, hun har visstnok bare tyvlånt kontoen hans.

Ikke sant. Hun har jo advart at hun skal sende ut mailer. Hun lovte ikke personlige brev :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun har kjøpt inn disse varene selv, og at Shoppic ikke er involvert, NEKTER jeg å tro på. Tåpelig unnskyldning å si at hun "tyvlånte" kontoen til Shoppic for å lansere denne konkurransen, og at Jan ikke har noe å gjøre med det. Blant tingene hun skal lodde ut er Justin Bieber billetter, som hun tidligere har gitt bort i samarbeid med Shoppic, og samme med Pepsi Max. Samme med disse Nike Air Max skoene. Disse forklaringene må hun lengre ut på landet med... http://imgur.com/KRRWNrr

Edit: dette her med 100 kinderegg var heller ikke helt ukjent... http://imgur.com/A36RpKQ

Endret av lenebu
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Det kan umulig være bra å blande to firma på en slik måte selv om de bor sammen. Og det kan umulig være rett at det kun er hun som har e-postene tilgjengelig dersom de får takke-mail fra Shoppic! Hadde vært artig å se om de som melder seg på konkurransen får noen e-poster fra Shoppic om en stund, vedrørende helt andre ting enn akkurat denne konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller meg undrende til om en slik sammenblanding er lov, uten å oppgi at de samarbeider. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Glansbildeskrinet skrev:

Det kan umulig være bra å blande to firma på en slik måte selv om de bor sammen. Og det kan umulig være rett at det kun er hun som har e-postene tilgjengelig dersom de får takke-mail fra Shoppic! Hadde vært artig å se om de som melder seg på konkurransen får noen e-poster fra Shoppic om en stund, vedrørende helt andre ting enn akkurat denne konkurransen.

Lurer på hvilken unnskyldning som benyttes når konkurransetilsyntet og Forbrukerrådet ser på dette. Det grenser til ulovligheter dersom ikke MTM tydelig markerer at e-post/brukerinformasjon lagres / viderselges/videresendes til 3.part (shoppic). Det er så ugreit å profitere på andres manglende kunnskap om slikt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny "teaser" på insta :fnise: "Velkommen til fødeavdelingen". Prøver vel å få i gang spekulasjoner om tidlig fødsel, også har de helt sikkert vært på omvisning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Valetta skrev:

Ny "teaser" på insta :fnise: "Velkommen til fødeavdelingen". Prøver vel å få i gang spekulasjoner om tidlig fødsel, også har de helt sikkert vært på omvisning. 

Gudameg, kan ikke fatte at noen går på disse teaserene lengre. Nå skal det vel teases til i morgen klokka 12.

Synes det er interessant at mesteparten av fansen som kommenterer på Instagram er født i 03-04 da, altså at de er 12-13 år gamle. Litt morsomt, i og med at de neppe kan kjøpe tingene hun reklamerer for, men samtidig ganske tragisk hvis det er dette som er forbildet til de unge nå til dags. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den der overskriften ser ikke jeg problemer med, for meg var det ganske åpenbart at de har vært på omvisning. Hadde hun skrevet "Er på fødeavdelingen" eller noe lignende så hadde det vært noe annet, men den der var helt uskyldig spør du meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Birdo skrev:

Akkurat den der overskriften ser ikke jeg problemer med, for meg var det ganske åpenbart at de har vært på omvisning. Hadde hun skrevet "Er på fødeavdelingen" eller noe lignende så hadde det vært noe annet, men den der var helt uskyldig spør du meg.

Joda, den var ganske obvieus. Men den er jo lagt frem på en måte som skal skape litt nysgjerrighet da. Bare bilde av overskriften på nytt blogginnlegg. Jenter på 10-14 kunne sikkert trodd det var fødsel på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke omvisning på fødeavdelingen, da, men Jans refleksjoner rundt hvorvidt setningen "Velkommen til fødeavdelingen" er skummel eller ei. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som reagerer på måten hun regner svangerskapmånedene på? Hun er i uke 34 og har 50 mnd til termin. Allerede i forrige uke sa hun hun er i 9. gravidmåned. Hun går vel ikke gravid i 11 mnd?

Har selv aldri født, så vet ikke så mye om dette, men trodde det kunne være snakk om 2 ukers forskjell avhengig av om man regner fra siste mens eller utfangelsen. Hvordan teller hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Cartina
28 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Er det bare meg som reagerer på måten hun regner svangerskapmånedene på? Hun er i uke 34 og har 50 mnd til termin. Allerede i forrige uke sa hun hun er i 9. gravidmåned. Hun går vel ikke gravid i 11 mnd?

Har selv aldri født, så vet ikke så mye om dette, men trodde det kunne være snakk om 2 ukers forskjell avhengig av om man regner fra siste mens eller utfangelsen. Hvordan teller hun?

Jeg tror hun har rett. Graviditetsmånedene er ikke så logiske. Googlet og fant dette:

1. måned: uke 0-4 (dvs du er 1 måned gravid når du er 4 uker)
2. måned: uke 4-8 (2 mndr = 8 uker)
3. måned: uke 8-12 (3 mndr = 12 uker)
4. måned: uke 12-16 (4 mndr = 16 uker)
5. måned: uke 16-20 (5 mndr = 20 uker)
6. måned: uke 20-24 (6 mndr = 24 uker)
7. måned: uke 24-28 (7 mndr = 28 uker)
8. måned: uke 28-32 (8 mndr = 32 uker)
9. måned: uke 32-36 (9 mndr = 36 uker)
10. måned: uke 36-40 (10 mndr = 40 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Cartina skrev:

Jeg tror hun har rett. Graviditetsmånedene er ikke så logiske. Googlet og fant dette:

Aha, de teller at en måned er 4 uker på 7 dager (28 dager) og ikke 30-31 dag i hver mnd. Da er det forståelig. Med tanke på kalendermånedene, så er det allikevel 9 mnd. man går gravid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Cartina skrev:

Det stemmer ikke, denne er mer korrekt:

1. måned: uke 0-4 (0+0 til 4+0)
2. måned: uke 5-9 (4+1 til 9+0)
3. måned: uke 10-13 (9+1 til 13+0)
4. måned: uke 14-18 (13+1 til 18+0)
5. måned: uke 19-22 (18+1 til 22+0)
6. måned: uke 23-27 (22+1 til 27+0)
7. måned: uke 28-32 (27+1 til 32+0)
8. måned: uke 33-36 (32+1 til 36+0)
9. måned: uke 37-40 (36+1 til 40 -->)

Så hun er ikke 9 måneder på vei, men i 8 måned.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Allure skrev:

Det stemmer ikke, denne er mer korrekt:

1. måned: uke 0-4 (0+0 til 4+0)
2. måned: uke 5-9 (4+1 til 9+0)
3. måned: uke 10-13 (9+1 til 13+0)
4. måned: uke 14-18 (13+1 til 18+0)
5. måned: uke 19-22 (18+1 til 22+0)
6. måned: uke 23-27 (22+1 til 27+0)
7. måned: uke 28-32 (27+1 til 32+0)
8. måned: uke 33-36 (32+1 til 36+0)
9. måned: uke 37-40 (36+1 til 40 -->)

Så hun er ikke 9 måneder på vei, men i 8 måned.

:)

Gir mer mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...