jabx Skrevet 27. juli 2016 #5181 Del Skrevet 27. juli 2016 Den 18.7.2016 at 22.27, eksiltronder skrev: Jeg klarer ikke å skjønne at de skal lage så himla stort nummer ut av at de har sex? Alle voksne, normale folk i et parforhold har sex. Vi andre har bare ikke det store behovet for å fortelle det til verden... Hvor står dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 27. juli 2016 #5182 Del Skrevet 27. juli 2016 1 time siden, jabx skrev: Hvor står dette? Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med spørsmålet? Det står ikke konkret noe sted, men det er jo stadig hinting til sexflauser, at hun skal sutte på gullbrødet hans osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 27. juli 2016 #5183 Del Skrevet 27. juli 2016 1 time siden, eksiltronder skrev: Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med spørsmålet? Det står ikke konkret noe sted, men det er jo stadig hinting til sexflauser, at hun skal sutte på gullbrødet hans osv. Og bilder av dem nakne i senga. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 28. juli 2016 #5184 Del Skrevet 28. juli 2016 13 timer siden, jabx skrev: Hvor står dette? For eksempel at personalet kom inn på hotelrommet deres i et mest upassende øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 30. juli 2016 #5185 Del Skrevet 30. juli 2016 Er det bare jeg som leser de gjesteinnleggene til Jan med sånn "pompøs" tullestemme inne i hodet mitt? Jeg klarer ikke å lese de normalt, det blir så kleint.. Minner meg om sånne milelange kjærlighetserklæringer jeg og eksen skrev til hverandre på melding da vi var fjortiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wildfig Skrevet 30. juli 2016 #5186 Del Skrevet 30. juli 2016 De innleggene til jan er så pinlig vondt å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 31. juli 2016 #5187 Del Skrevet 31. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 1. august 2016 #5188 Del Skrevet 1. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 1. august 2016 #5189 Del Skrevet 1. august 2016 Nå må det bli slutt på Jan sine "Pappa-poster".. Hvem synes det er morsomt å lese om hvor mye aktivitet det er i tarmene hans hver uke? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. august 2016 #5190 Del Skrevet 1. august 2016 Den Monday, July 18, 2016 at 19.05, Masuka skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. august 2016 #5191 Del Skrevet 1. august 2016 1 time siden, Corinne skrev: Nå må det bli slutt på Jan sine "Pappa-poster".. Hvem synes det er morsomt å lese om hvor mye aktivitet det er i tarmene hans hver uke? Det er så pinlig at det går ikke ann.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 1. august 2016 #5192 Del Skrevet 1. august 2016 Skjønner ikke poenget med "Jan's mindre viktige barn" innlegget. Hva mente hun med det? Var det shoppic hun hintet til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. august 2016 #5193 Del Skrevet 2. august 2016 Som jeg skrev her om dagen(som ble slettet), så er det faktisk mange som ikke vil at bilder av de skal bli lagt ut på en av Norges største blogger.. Jeg ville ikke det hvert fall. Syns folk her inne er litt for raske til å dra slutninger ut av ingenting.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 2. august 2016 #5194 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg har mange venner, men jeg ser de sjelden. Man trenger ikke å omgås mennesker for å være venn med de, og på ny plass tar det faktisk litt tid å bli kjent med folk. Tipper hun møter flere når barna begynner i barnehage. En del bekjentskaper har hun nok også fått via Jan. Hvorvidt det er dekket på til ungene eller ei, vet vi ingenting om. Jeg hadde aldri latt meg avbilde om jeg var hennes venninne. At det ikke er mobiltelefoner og jakker er da helt naturlig. For det første bærer man stort sett telefonen. For det andre er det så varmt for tiden at man gjerne dropper jakker. For det tredje ser slike ting rotete ut, og blir ofte fjernet før bloggere tar bilder. Sett mobiler ligge på bordet hos CBE når de har gjester? Og hva så om hun ikke har så mange venner som kan komme på besøk? Kanskje hun er av den introverte sorten som er lykkelig uten? Hvis hun har få venner og gjerne skulle hatt flere, så er det et veldig sårt tema for mange, og det er uansett ikke en blogg om omgangskretsen hennes, men om foreldrerollen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 2. august 2016 #5195 Del Skrevet 2. august 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler tredjepart, og spekulasjoner - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 5. august 2016 #5196 Del Skrevet 5. august 2016 Bloggen har nå ligget på 2. plass i flere dager. Til og med her på KG har ingen skrevet noe i tråden på 3 dager. Hva skjer? Er det flere som forstod at bloggen er kjedelig når hun sluttet med sine overskrifter og heller forteller om babyutstyr osv? Eller er det blogg.no sin endring der man kan bare hoove over en bloggtittel og se overskriften uten å klikke seg inn som tar mange unødvendige klikk fra bloggen hennes? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 5. august 2016 #5197 Del Skrevet 5. august 2016 Vil dette påvirke MTM, tro? http://newsroom.fb.com/news/2016/08/news-feed-fyi-further-reducing-clickbait-in-feed/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 5. august 2016 #5198 Del Skrevet 5. august 2016 Bloggen er drit kjedelig! Ser heller maling tørke. Det er lt dramaet og de idiotiske tingene hun sier å gjør som gir klikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 5. august 2016 #5199 Del Skrevet 5. august 2016 Det er nok utfordrene å holde på interessen når hun lever som om hun er 30+, skriver som om hun er 14 og prøver å fange klikk fra alle. Hun har lite å tilby for tiden, andres grå hverdag er ikke så spennende for folk flest. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate89 Skrevet 6. august 2016 #5200 Del Skrevet 6. august 2016 Kanskje jeg er dum nå, men kan man virkelig si at 5 er et rundt tall? Henviser til seneste innlegg om bursdagsforbredelser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg