Sitronmelis Skrevet 3. juli 2016 #5021 Del Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, Vipser skrev: Han "fridde" for et år siden, da de bare (right...) var venner. Han fridde før de i det hele tatt var sammen? Jeg ler meg ihjel.. skulle trodd de gikk i barnehagen... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 3. juli 2016 #5022 Del Skrevet 3. juli 2016 17 minutter siden, Sitronmelis skrev: Han fridde før de i det hele tatt var sammen? Jeg ler meg ihjel.. skulle trodd de gikk i barnehagen... Ja det var visst ikke ment alvorlig, men dog. Han fridde ikke nå, men han har sagt at eeen dag skal det skje. Også har han lagt ut svangerskapsoppdatering fra han sin side. Og Anna syntes det var meget stas med barberhøvel som vibrerte og han ville ikke gjengi hva hun sa angående det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 3. juli 2016 #5023 Del Skrevet 3. juli 2016 De skriver helt likt! Enten skriver hun innleggene hans. Eller så skriver han innleggene hennes. Eeeeller så skriver de innleggene sammen! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Foxyyyyyy Skrevet 3. juli 2016 #5024 Del Skrevet 3. juli 2016 Noen som vet hvor hun har kjøpt de hvite stolene som hun har i nye huset? De var utrolig stilige 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 4. juli 2016 #5025 Del Skrevet 4. juli 2016 Nok et innlegg om de jævla høvlene (i følge kommentarene, jeg har ikke klikket inn). Uten reklamemerking på fb. Jeg skjønner ikke at folk ikke blir drittlei. Jeg foretrekker å kjøpe refill når det er tomt selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. juli 2016 #5026 Del Skrevet 4. juli 2016 Den 2.7.2016 at 16.59, jentekvinne skrev: Hadde du dårlig samvittighet mens du var liten for at foreldrene dine måtte holde hagen ?? Merkelig at unger tenker i de baner i det hele tatt spør du meg, høres ut som foreldrene dine har klaget mye over det. Jeg har vokst opp i enebolig med stor hage og det streifet meg ikke hvor mye arbeid en hage er før jeg måtte ta stilling til det selv i godt voksen alder. Og tenk det - det er faktisk enkelte som liker å jobbe i hagen. Som synes det er morsomt å jobbe med plen og planter og få det til se fint ut. Se plantene spire og gro. Få jord under neglene. For enkelte er det de beste stundene når man kan pusle for seg selv i hagen - eller gjøre det til en familiegreie der alle koser seg i fellesskap. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troochtvivel Skrevet 4. juli 2016 #5027 Del Skrevet 4. juli 2016 Huset så jo utrolig fint ut på filmen som ligger på vimeo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. juli 2016 #5028 Del Skrevet 4. juli 2016 De har lagt ut et blogginnlegg med Jans (de har med standard-feilen med en apostrof) gravidoppdatering for denne uka! Og han skriver om denne ukens PAPPACRAVINGS!!! Som om det er han som er gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 4. juli 2016 #5029 Del Skrevet 4. juli 2016 2 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev: De har lagt ut et blogginnlegg med Jans (de har med standard-feilen med en apostrof) gravidoppdatering for denne uka! Og han skriver om denne ukens PAPPACRAVINGS!!! Som om det er han som er gravid!! Agurktiden har slått nye høyder. Hvor gammel er han igjen? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 4. juli 2016 #5030 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn - Pavilion, mod edit. også ryddet for kommentarer til modereringen, slike kommentarer tas på ris/ros ev. PM til meg. Endret 4. juli 2016 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vkt Skrevet 4. juli 2016 #5031 Del Skrevet 4. juli 2016 42 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev: De har lagt ut et blogginnlegg med Jans (de har med standard-feilen med en apostrof) gravidoppdatering for denne uka! Og han skriver om denne ukens PAPPACRAVINGS!!! Som om det er han som er gravid!! Reagerte også på dette med en gang jeg leste innlegget, men etter å ha lest gjennom det en gang til tror jeg at dette var et tulleinnlegg basert på humoren til Jan og Anna. Det er ikke all humor som fungerer like bra skriftlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 4. juli 2016 #5032 Del Skrevet 4. juli 2016 Den 1. juli 2016 at 17.14, Zyria skrev: Så fint hus, Anna er ett år eldre meg og har kommet så langt. Helt sikkert ikke! Datteren min er to år eldre enn Anna, hun har verken barn eller hus, men hun har likevel kommet SÅ mye lenger... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi30 Skrevet 4. juli 2016 #5033 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg blir så provosert av den altfor dårlige merkingen på reklameinnleggene hennes. På det siste reklameinnlegget for Shai-høvlene er det merket reklame i verdens minste skrift. I reglene står det at merkingen skal være i SAMME skriftstørrelse som resten av innlegget. At de ikke kan følge disse enkle reglene! Provoserende når de tjener såpass på bloggen til å kjøpe seg hus til ca 10 mill, men ikke gjør det på redelig vis. Skjerpings. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 4. juli 2016 #5034 Del Skrevet 4. juli 2016 3 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: De har lagt ut et blogginnlegg med Jans (de har med standard-feilen med en apostrof) gravidoppdatering for denne uka! Og han skriver om denne ukens PAPPACRAVINGS!!! Som om det er han som er gravid!! Ikke første gang han prøver å være morsom. Langt ifra en ny Pappahjerte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 5. juli 2016 #5035 Del Skrevet 5. juli 2016 Hun blogger betydelig mindre nå enn det hun gjorde før, så tviler på at hun holder seg på førsteplassen så mye lengre. Den siste tiden har hun gått fra 3-4 til 1-2 innlegg om dagen. Ett reklameinnlegg til dagen er tvilsomt nok til å holde interessen oppe hos tenåringsfansen i lengden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 5. juli 2016 #5036 Del Skrevet 5. juli 2016 Et innlegg på vent om hva hun tjente i 2015 (instagram, har ikke sjekket bloggen). Jeg er spent på om jeg burde ha sagt opp jobben og skrevet om høvler i all fremtid, altså. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 5. juli 2016 #5037 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Det kan jo hende at innleggene om shai er de 500 forhåndsskrevne innleggene hun har snakket om Edit: Uups. Det var visst bare 500 planlagte TEMAER. Link til intervju i Dagbladet Ut fra hvordan bloggen har vært første halvår av 2016, så er det bare å vente seg et fyrverkeri av variasjon de neste månedene! Endret 5. juli 2016 av BeverTramp 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. juli 2016 #5038 Del Skrevet 5. juli 2016 Tråden er ryddet for hets, og innlegg som omhandler barn samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 5. juli 2016 #5039 Del Skrevet 5. juli 2016 Da er innlegget om fjorårets lønn kommet.. 2,3 mill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 5. juli 2016 #5040 Del Skrevet 5. juli 2016 11 minutter siden, Dottie skrev: Da er innlegget om fjorårets lønn kommet.. 2,3 mill. Hver krone bør gå til hennes etterkommere som kompensasjon for total uakseptabel overeksponering av barndommen. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg