Byjenta! Skrevet 1. juli 2016 #4961 Del Skrevet 1. juli 2016 Hva er det egentlig Jan jobber som??? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 1. juli 2016 #4962 Del Skrevet 1. juli 2016 Hjelp så materialistisk hun er med "nye huset". 6 sove rom, 2 stuer, takterasse bla bla bla BLA! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 1. juli 2016 #4963 Del Skrevet 1. juli 2016 29 minutter siden, Byjenta! skrev: Hva er det egentlig Jan jobber som??? Det lurer jeg også på. Virker som han har veldig mye fritid i hvertfall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byjenta! Skrevet 1. juli 2016 #4964 Del Skrevet 1. juli 2016 6 minutter siden, Miranda16 skrev: Det lurer jeg også på. Virker som han har veldig mye fritid i hvertfall Jepp....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 1. juli 2016 #4965 Del Skrevet 1. juli 2016 I det siste innlegget ber hun om at adressen tiø det nye huset ikke deles i offentlig konmentarfelt, av sikkerhetsmessige årsaker... Hvis hun er så bekymret for sikkerheten til seg og sin familie, så burde hun ta noen helt andre prioriteringer enn det hun gjør i dag! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 1. juli 2016 #4966 Del Skrevet 1. juli 2016 15 minutter siden, BeverTramp skrev: I det siste innlegget ber hun om at adressen tiø det nye huset ikke deles i offentlig konmentarfelt, av sikkerhetsmessige årsaker... Hvis hun er så bekymret for sikkerheten til seg og sin familie, så burde hun ta noen helt andre prioriteringer enn det hun gjør i dag! Det er mange ting hun gjør feil ved å flytte, men med det blodbadet hun har fyllt opp i Stavanger, så tror jeg at jeg ville bodd et stykke unna jeg også. Cant blame her...... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 1. juli 2016 #4967 Del Skrevet 1. juli 2016 Sikkert fint og flott hus, men hva skal de med all plassen? Det eneste jeg klarer å tenke når jeg leser at det er 270kvm stort er: herregud så mye husarbeid de kommer til å ha. Ser ikke ut som de har noe særlig hage heller Greit at det er ålreit å ha litt plass å boltre seg på når man har 3 små barn, men syns det virker litt ekstremt. Syns hun ble veldig fin på håret 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 1. juli 2016 #4968 Del Skrevet 1. juli 2016 Herregud 270m2 er jo superdigg! Bra for dem. Mamma og pappa hadde et hus på 300m2, og vi var bare 2 barn. jeg kunne lett trives på 270m2 :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyria Skrevet 1. juli 2016 #4969 Del Skrevet 1. juli 2016 Så fint hus, Anna er ett år eldre meg og har kommet så langt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 1. juli 2016 #4970 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) I Finn-annonsen stod det at utleieenheten genererer 8000/mnd (jeg kan huske feil - 13000!?), og jeg nevnte da at dette antagelig er en grunn til at de har råd til et hus på 7 mill. MEN det ser ut som om de i stedet skal bo alene?? Endret 1. juli 2016 av Vipser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 1. juli 2016 #4971 Del Skrevet 1. juli 2016 1 time siden, Missy1 skrev: Sikkert fint og flott hus, men hva skal de med all plassen? Det eneste jeg klarer å tenke når jeg leser at det er 270kvm stort er: herregud så mye husarbeid de kommer til å ha. Ser ikke ut som de har noe særlig hage heller Greit at det er ålreit å ha litt plass å boltre seg på når man har 3 små barn, men syns det virker litt ekstremt. Syns hun ble veldig fin på håret 13 000,- høres mye ut i Søgne som ligger ganske langt unna Kristiansand. Hvor stor er den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 1. juli 2016 Populært innlegg #4972 Del Skrevet 1. juli 2016 1 time siden, Zyria skrev: Så fint hus, Anna er ett år eldre meg og har kommet så langt. Kjære deg. Rasmussen har tre barn med tre ulike menn og har forlengst falt ut av videregående skole. Huslånet nedbetales ved å henge ut og brenne broer med familie, venner og ved å utlevere barnas privatliv. Dette er ingen inspirerende solskinnshistorie, tvert imot. 86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 1. juli 2016 #4973 Del Skrevet 1. juli 2016 1 minutt siden, Ultiva skrev: Kjære deg. Rasmussen har tre barn med tre ulike menn og har forlengst falt ut av videregående skole. Huslånet nedbetales ved å henge ut og brenne broer med familie, venner og ved å utlevere barnas privatliv. Dette er ingen inspirerende solskinnshistorie, tvert imot. Godt sagt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. juli 2016 #4974 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg bare håper, spesielt for Anna og barnas del, at hun og Jan får et langt og lykkelig + stabilt samliv, slik at hun ikke behøver å dra dem opp etter rota på dette stedet også etter en fem måneders tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. juli 2016 #4975 Del Skrevet 1. juli 2016 3 timer siden, Missy1 skrev: Sikkert fint og flott hus, men hva skal de med all plassen? Det eneste jeg klarer å tenke når jeg leser at det er 270kvm stort er: herregud så mye husarbeid de kommer til å ha. Ser ikke ut som de har noe særlig hage heller Greit at det er ålreit å ha litt plass å boltre seg på når man har 3 små barn, men syns det virker litt ekstremt. Syns hun ble veldig fin på håret Huset høres jo helt supert ut, men de trenger å gjøre noe med uteplassen, tenker jeg. Ser at det er betongsåle "foran" huset, og der blir det vel litt jobb å gjøre slik at ungene kan få seg litt lekeplass. Stor takterrasse er supert, men unger er unger, og trenger plass de kan boltre seg på uten å være i fare for å slå seg veldig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. juli 2016 #4976 Del Skrevet 1. juli 2016 5 minutter siden, Rosalie skrev: Huset høres jo helt supert ut, men de trenger å gjøre noe med uteplassen, tenker jeg. Ser at det er betongsåle "foran" huset, og der blir det vel litt jobb å gjøre slik at ungene kan få seg litt lekeplass. Stor takterrasse er supert, men unger er unger, og trenger plass de kan boltre seg på uten å være i fare for å slå seg veldig. Ja, jeg syns det er litt rart at de velger et hus uten hage når de har et budsjett på (minst) 7 mill. Skulle ønske jeg hadde halvparten av det budsjettet for å si det sånn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. juli 2016 #4977 Del Skrevet 1. juli 2016 Noen som har sett finn-annonsen til dette huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 1. juli 2016 #4978 Del Skrevet 1. juli 2016 2 minutter siden, lillesky skrev: Noen som har sett finn-annonsen til dette huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 1. juli 2016 #4979 Del Skrevet 1. juli 2016 Et øyeblikk siden, Vipser skrev: 3 minutter siden, lillesky skrev: Noen som har sett finn-annonsen til dette huset? Argh, sitering! Lenken ble lagt ut tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 1. juli 2016 #4980 Del Skrevet 1. juli 2016 10 minutter siden, lillesky skrev: Noen som har sett finn-annonsen til dette huset? http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=75461260 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg