Gjest NorthDakota Skrevet 24. juni 2016 #4881 Del Skrevet 24. juni 2016 Syntes Anna og Jans skrivemåte er veldig lik... Det kjærlighetsinnlegget visste tydelig at de fortsatt er i nyforelskabobla, men det er jo vanlig, de har jo bare vært sammen i 6 mnd. Jan virker som en fantastisk pappa, men at han nå er "faren" til Michelle og William..? Er det noe som blir banket inn i hodet dems så blir det fort kluss..! Og at foreldrene til Jan er besteforeldre, det går fort i svingene i familien Rasmussen. Men, vi vet jo bare Anna sin side av saken så man vet jo faktisk aldri hva som egentlig har skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 24. juni 2016 #4882 Del Skrevet 24. juni 2016 2 timer siden, hippyskippy skrev: Hun virka så utrolig lite forelska i han i Bloggerne. Eneste hun snakka om var at barna trengte en stødig farsfigur. Gir dem et år eller to.. Desverre. Og i tillegg kommer det en liten en om noen måneder, DET er å sette hele forholdet på prøve. Jeg synes personlig (og vet om flere som også synes det) at det å ha barn var veldig tøft for forholdet i allefal i starten med våkennetter, dårlig søvn, nye rutiner osv. Hun har klart to barn fra før, så hun vet litt hva hun går til, men hun har aldri hatt barn mens hun har vært i et forhold. Jeg er rimelig glad for at vi hadde et ganske stabilt og sterkt forhold før sønnen vår ble født, for jeg innså fort hvor tøft det hadde ellers vært. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 24. juni 2016 #4883 Del Skrevet 24. juni 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av barn og diskusjon som omhandler tredjepart, samt svar til dette. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 24. juni 2016 #4884 Del Skrevet 24. juni 2016 9 timer siden, NorthDakota skrev: Syntes Anna og Jans skrivemåte er veldig lik... Det kjærlighetsinnlegget visste tydelig at de fortsatt er i nyforelskabobla, men det er jo vanlig, de har jo bare vært sammen i 6 mnd. Jan virker som en fantastisk pappa, men at han nå er "faren" til Michelle og William..? Er det noe som blir banket inn i hodet dems så blir det fort kluss..! Og at foreldrene til Jan er besteforeldre, det går fort i svingene i familien Rasmussen. Men, vi vet jo bare Anna sin side av saken så man vet jo faktisk aldri hva som egentlig har skjedd Det er og blir for kleint.. Jeg kan ikke skjønne hvorfor de skal utlevere seg sånn.. Nå har jeg vært sammen med min kjæreste litt lenger enn Anna og Jan har, siden september og vi er litt over den nyforelskafølelsen... Men jeg er på ingen måte gravid, kjøpt hus eller flytta inn sammen... Og jeg er like gammel som denne dama🙈🙈🙈 jeg føler meg ikke gammel, mer det at hun er gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 25. juni 2016 #4885 Del Skrevet 25. juni 2016 Fikk ikke barn med samboeren min før det var gått 6 år. Men her ble det slutt like etter. Vi trodde vi kjente hverandre etter 6 år, men et barn tror jeg er den største utfordringen man kan gå igjennom. Å her tar man altså den sjansen etter 6 mnd? Jaja, får håpe forholdet tåler det. Å få en kolikk baby som skriker fra 24/7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juni 2016 #4886 Del Skrevet 25. juni 2016 9 minutter siden, Kariannne skrev: Fikk ikke barn med samboeren min før det var gått 6 år. Men her ble det slutt like etter. Vi trodde vi kjente hverandre etter 6 år, men et barn tror jeg er den største utfordringen man kan gå igjennom. Å her tar man altså den sjansen etter 6 mnd? Jaja, får håpe forholdet tåler det. Å få en kolikk baby som skriker fra 24/7. Det viser jo bare at man ikke har noen garantier uansett? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 25. juni 2016 #4887 Del Skrevet 25. juni 2016 1 time siden, Kariannne skrev: Å her tar man altså den sjansen etter 6 mnd? Jaja, får håpe forholdet tåler det. De hadde vel vært sammen i 2 uker da hun ble gravid, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. juni 2016 #4888 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg synes ikke de ser ulykkelig ut, men man ser jo kun bilder. Det er ikke rart Anna er sliten, for det første er hun gravid i tillegg at hun driver rådrift på seg selv slik hun styrer og holder på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaki Skrevet 25. juni 2016 #4889 Del Skrevet 25. juni 2016 I det nyeste innlegget skriver Anna om at det er skummelt å være så nær skytingen som skjedde Ayia Napa - vedlagt et bilde av seg selv med trutmunn. Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 25. juni 2016 #4890 Del Skrevet 25. juni 2016 Synd enkelte må ha forhold for å ha det bra. Ikke mye selvstendighet der i gården. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 25. juni 2016 #4891 Del Skrevet 25. juni 2016 Nå skal hun ikke tilbake til Stavanger, ikke i år. Om det er mennesker som hun har kontakt med der nå så må de komme til Søgne.. Er det bare meg, eller er ikke det veldig egoistisk? Hun har bare kutta alt i Stavanger? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johanan Skrevet 25. juni 2016 #4892 Del Skrevet 25. juni 2016 Hva synes dere om det nye innlegget "Jeg er anmeldt for å fortelle om barndommen min" ? Jeg synes synd på henne for den barndommen hun beskriver, men synes det er stygt og dårlig gjordt å skrive dette på bloggen. Hun har rett til å bryte kontakt og si i fra at det ikke er greit det som har skjedd. Hun kunne gått til psykolog, rettssak eller den det gjelder. Det å skrive det på bloggen synes jeg blir feil. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. juni 2016 #4893 Del Skrevet 25. juni 2016 11 minutter siden, johanan skrev: Hva synes dere om det nye innlegget "Jeg er anmeldt for å fortelle om barndommen min" ? Jeg synes synd på henne for den barndommen hun beskriver, men synes det er stygt og dårlig gjordt å skrive dette på bloggen. Hun har rett til å bryte kontakt og si i fra at det ikke er greit det som har skjedd. Hun kunne gått til psykolog, rettssak eller den det gjelder. Det å skrive det på bloggen synes jeg blir feil. Skjønner godt at personene det gjelder føler seg ærekrenket, Det hun har delt offentlig er ingens business, Hun sier dette er svært gjennomtenkt, men synes bare det vitner om utrolig umodenhet. Alt hun foretar seg alltid forsvart med at "jeg kommer aldri til å angre" Merk dere at denne opprivende historien aldri har blitt snappet opp av media og det hadde jo vært en ekstremt saftig sak for dem. De lager jo overskrifter av det meste av det hun deler på bloggen, Så jeg tror alt i alt at media har den samme holdningen som de fleste av oss her inne, dette er ærekrenkelse på høyeste nivå 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 25. juni 2016 #4894 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg forstår at hun er anmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 25. juni 2016 #4895 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Den 2.6.2016 at 14.21, complex skrev: Endret 25. juni 2016 av Hoppetau Sitering hengt seg opp. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 25. juni 2016 #4896 Del Skrevet 25. juni 2016 Beklager innlegget over. Siteringen hang seg opp. Media har vær varsom plakaten og forholde seg til og skjønnte selvsat at de ikke kunne skrive om dette. Når jeg leste innlegget skjønnte jeg med en gang det ville komme reaksjoner om æreskrenkelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. juni 2016 #4897 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) 24 minutter siden, Hoppetau skrev: Beklager innlegget over. Siteringen hang seg opp. Media har vær varsom plakaten og forholde seg til og skjønnte selvsat at de ikke kunne skrive om dette. Når jeg leste innlegget skjønnte jeg med en gang det ville komme reaksjoner om æreskrenkelse Hvis man ser på offentlige personer så har det vært svært mange ganger at media har tatt opp overgrepene. Så det må nok være at de har samme synpunkter som oss Endret 25. juni 2016 av Miranda16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 25. juni 2016 #4898 Del Skrevet 25. juni 2016 Nå aner jeg ikke hvem som eventuelt skal stå bak en anmeldelse, men det har jo kommet ut flere bøker som forteller om hvordan noen har blitt for eksempel mishandlet som barn. I flere av disse er det mulig å finne ut navnet på vedkommende som skal ha stått bak mishandlingen. Er det forskjell på bok og blogg i slike tilfeller? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg mener egentlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 25. juni 2016 #4899 Del Skrevet 25. juni 2016 En injurie er ikke injurerende om den er sann. Det er ofte forskjellen på hvorvidt det kommer anmeldelser og evt. søksmål i kjølevannet av slike åpenhjertige avsløringer, har jeg inntrykk av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaki Skrevet 25. juni 2016 #4900 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Hun sier at hun og barna aldri skal tilbake til Stavanger, at betyr at de ikke skal tilbake før neste år. (parafrasering)Se imgur Kan noen gi henne en ordbok, vær så snill? Dysleksi er greit, men manglende forståelse for grunnleggende norsk er helt bak mål for "Norges største blogger." -- Forøvrig bra at hun har fått barnehageplass til de to eldste, alt er ikke helt på bærtur. Endret 25. juni 2016 av Yaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg