Pås Skrevet 18. juni 2016 #4801 Del Skrevet 18. juni 2016 Og foreldrene til Jan er nå besteforeldre til barna.... Hun er flink til å legge fortiden bak seg og starte på ny, det skal hun ha! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. juni 2016 #4802 Del Skrevet 18. juni 2016 3 timer siden, elmukake skrev: Jeg blir også relativt provosert av det siste innlegget hennes. Jeg er jo enig i at det er stress for både mor og barn når barn gråter, men er det virkelig nødvendig å ta med seg barna opp i flyet da? AR flyr jo dem rundt hele tiden. Da jeg var barn tok foreldrene mine meg aldri med opp i fly, og fant heller alternative feriemål som man ikke trengte å fly til. Jeg forstår hvis man har familie langt unna som man må besøke, men at AR så bastant krever at andre som flyr bare må nikke og smile forståelsesfullt de neste 5 timene, når hun frivillig tar med seg kidsa til Syden, det er for meg helt latterlig. Nå har jeg ikke barn selv, så dere må gjerne korrigere meg hvis jeg tar helt feil i at det er unødvendig å fly med barn for å dra på ferie. Forstår veldig godt på dette innlegget ditt at du ikke har barn, nei. Vi som har barn må kunne leve vi også. Det innebærer blant annet ferier. Jeg forstår at AR sin tittel på dette blogginnlegget var provoserende, men innholdet syntes jeg faktisk var bra denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. juni 2016 #4803 Del Skrevet 18. juni 2016 Den 16.6.2016 at 0.43, skyflakes skrev: Joda, men nå har hun jo ikke noe nettverk eller føler seg trygg i Stavanger, så da er jo det mest logiske å bare kjøpe et nytt hus på Jans hjemsted og flytte fra alt og alle som sto henne nær Hun sier at hun kommer til å selge stavangerhuset når de er ferdige med all oppussing. Greia som hun ikke forstår, er at det nytter jo ikke å flykte fra "dumme siddiser" ved å flytte til en annen kant av landet, når hun likevel utleverer absolutt alt om seg og sine nærmeste til hele Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. juni 2016 #4804 Del Skrevet 18. juni 2016 Selvfølgelig kan man fly med barn! Aldri hørt om noen som ikke flyr fordi de har barn. Jeg har sittet endel på fly og aldri vært borti barn som lider av en flytur og dette gjelder alt fra babyer til større barn. Synes det er flott at hun reiser og barna og gir dem opplevelser, det er ubetalelig!. Barn er barn og ting kan skje, men det er ikke noe vits i overdrive her synes jeg Det jeg synes er forferdelig trist at moren til Anna ikke er med. hun som har fulgt henne i tykt og tynt siden hun ble mor, har egentlig ikke ord...... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. juni 2016 #4805 Del Skrevet 18. juni 2016 Nokså utrolig at hun blokkerer på Instagram i det sekund man har en kommentar som er i retning av negativ. Hun må ha det forferdelig travelt med å blokkere iallefall. Jeg ble nå blokkert et minutt etter en kommentar på vognen til michelle. Imponerende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 18. juni 2016 #4806 Del Skrevet 18. juni 2016 2 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: Forstår veldig godt på dette innlegget ditt at du ikke har barn, nei. Vi som har barn må kunne leve vi også. Det innebærer blant annet ferier. Jeg forstår at AR sin tittel på dette blogginnlegget var provoserende, men innholdet syntes jeg faktisk var bra denne gangen. Jeg sa aldri at dere ikke kunne leve, og man lever da fint uten sydenferier? Det har i hvert fall jeg gjort. Jeg setter kun spørsmålstegn ved om det er nødvendig å dra med barna på lange flyreiser de første par årene? Og hvis man ser på det som en nødvendighet, så må man faktisk belage seg på å få en del oppgitte blikk av medpassasjerer, sånn er det bare. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. juni 2016 #4807 Del Skrevet 18. juni 2016 6 minutter siden, elmukake skrev: Jeg sa aldri at dere ikke kunne leve, og man lever da fint uten sydenferier? Det har i hvert fall jeg gjort. Jeg setter kun spørsmålstegn ved om det er nødvendig å dra med barna på lange flyreiser de første par årene? Og hvis man ser på det som en nødvendighet, så må man faktisk belage seg på å få en del oppgitte blikk av medpassasjerer, sånn er det bare. Kan du ikke bare å slutte å fly dersom barn på fly plager deg? Barn tar ikke skade av å fly og Anna er utrolig reisevant med barn, så synes ikke du skal bekymre deg for det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 18. juni 2016 #4808 Del Skrevet 18. juni 2016 Et øyeblikk siden, Miranda16 skrev: Kan du ikke bare å slutte å fly dersom barn på fly plager deg? Barn tar ikke skade av å fly og Anna er utrolig reisevant med barn, så synes ikke du skal bekymre deg for det Det plager ikke meg; jeg har noise cancelling headset, så ta det helt med ro. Jeg bare ser meg litt lei på at hun forventer at ALLE skal være så forståelsesfulle. Barn kan få vondt i hodet/ører av å fly på grunn av trykkforskjell, og hvis man vet at barnet får det, hvorfor flyr man med dem da? Slik jeg ser det er det mye bedre å la barnet slippe å ha det vondt, og heller finne andre reisemål? Om Anna er reisevant eller ikke er ikke så fryktelig relevant for min del, det var kun uttalelsen hennes som jeg kommenterte. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoppa Skrevet 18. juni 2016 #4809 Del Skrevet 18. juni 2016 Det siste blogginnlegget hennes kunne vært utrolig bra da, hadde det ikke vært ett reklameinnlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. juni 2016 #4810 Del Skrevet 18. juni 2016 Jeg ville ikke ha flydd med små barn, har tilogmed sluttet med det helt selv pga trykket. Ingenting hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 18. juni 2016 #4811 Del Skrevet 18. juni 2016 1 time siden, Minipilla skrev: Nokså utrolig at hun blokkerer på Instagram i det sekund man har en kommentar som er i retning av negativ. Hun må ha det forferdelig travelt med å blokkere iallefall. Jeg ble nå blokkert et minutt etter en kommentar på vognen til michelle. Imponerende. Vogn til datteren?!? Er ikke hu 5?! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 18. juni 2016 #4812 Del Skrevet 18. juni 2016 51 minutter siden, elmukake skrev: Jeg sa aldri at dere ikke kunne leve, og man lever da fint uten sydenferier? Det har i hvert fall jeg gjort. Jeg setter kun spørsmålstegn ved om det er nødvendig å dra med barna på lange flyreiser de første par årene? Og hvis man ser på det som en nødvendighet, så må man faktisk belage seg på å få en del oppgitte blikk av medpassasjerer, sånn er det bare. Det er vel like nødvendig å dra på ferie med små barn som det er for alle andre med og uten barn. Altså unødvendig med ferie. For alle. Heldigvis er ikke nødvendighet et krav for å fly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. juni 2016 #4813 Del Skrevet 18. juni 2016 1 time siden, Minipilla skrev: Nokså utrolig at hun blokkerer på Instagram i det sekund man har en kommentar som er i retning av negativ. Hun må ha det forferdelig travelt med å blokkere iallefall. Jeg ble nå blokkert et minutt etter en kommentar på vognen til michelle. Imponerende. Alt jeg har å si om vogn til en 5-åring......Lurer på hvordan de skal håndtere 3 barn i vogn? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. juni 2016 #4814 Del Skrevet 18. juni 2016 27 minutter siden, Monky skrev: Vogn til datteren?!? Er ikke hu 5?! Jo. Det var det jeg stilte et saklig spørsmålstegn ved. Sa at det hadde ikke mine barn i den alderen gjort. Vips - blokkert. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 18. juni 2016 #4815 Del Skrevet 18. juni 2016 Hvis det er så grusomt smertefullt og vondt for et barn å fly, ikke tving de til å fly! Skal barna lide bare for at hun vil til syden? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asdas123 Skrevet 18. juni 2016 #4816 Del Skrevet 18. juni 2016 3 timer siden, Monky skrev: Vogn til datteren?!? Er ikke hu 5?! Hun skriver at de skal være ute etter leggetid så da trenger de vogn så eldstemann kan sove der. Altså, hva skjedde med å legge ungene og kose seg på hotellverandaen med kortspill og sene samtaler med mannen? Neida, her skal ungene ligge og sove i en ukomfortabel vogn der bena dingler ned, for de voksne skal sitte på restaurant til minimum 22:00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 19. juni 2016 #4817 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg lurer veldig på hvilken avtale hun og Jan har gjort med denne Betacarotene Ambre-bedriften. Er ikke måte på hvordan det reklameres og smøres tjukt på. http://mammatilmichelle.blogg.no/1466264245_hudkreft.html http://mammatilmichelle.blogg.no/1465148053_dette_hadde_jeg_aldri.html http://mammatilmichelle.blogg.no/1464512137_overraskende_tilbakem.html http://mammatilmichelle.blogg.no/1463067863_vi_reiser_igjen.html Når jeg sier "smøres tjukt på", mener jeg både med tanke på klikkbait-overskrifter (mon tro om hun tar betalt ekstra for det?) men mest det hun skriver på de tre siste innleggene om at hun har fått helt "overveldende respons" fra fansen, at dette produktet har blitt "sommerens store snakkis" som et resultat av hennes reklamering og at venner "febrilsk tagget hverandre" i sosiale medier for å spre tilbudet videre i etterkant av den første reklamen hennes. Jeg skjønner ikke hvor disse opptøyene over dette produktet liksom finner sted? Disse reklameinnleggene har så vidt jeg har sett vært blant de minst "likte" og kommenterte på hennes sosiale medier, og det finnes i hvert fall ikke antydning til denne "febrilske taggingen" slik som hun hevder i det ene innlegget. Så den eneste forklaringen jeg har er at hun lyver. Er ikke dette brudd på markedsføringsloven, som klart tilsier at reklame ikke skal inneholde uriktige opplysninger som på en eller annen måte er egnet til å villede målgruppen til å treffe økonomiske beslutninger de ellers ikke ville ha truffet? Gruppepress er jo relativt sterkt i den aldersgruppen hun når ut til. NB: Jeg inkluderte Jan i åpningsreplikken, ettersom han tydelig er med på samarbeidet i følge: https://www.instagram.com/p/BGnFO6Rx_I1/?taken-by=janlossius&hl=en https://www.instagram.com/p/BGoznyCR_GL/?taken-by=janlossius&hl=en https://www.instagram.com/p/BGq_dRFR_B4/?taken-by=janlossius&hl=en så han kan ikke regnes som en utenforstående tredjepart i denne sammenhengen, ettersom han helt åpenbart har noe med samarbeidet å gjøre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 19. juni 2016 #4818 Del Skrevet 19. juni 2016 Det er uansvarlig å reklamere for kosttilskudd uten å advare mot evt. bivirkninger. Folk som har litt peiling vet at betakaroten i tablettform ikke er noe å tulle med. Men pengene styrer her 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 19. juni 2016 #4819 Del Skrevet 19. juni 2016 Ufff nå ble jeg så provosert og sint! Et raskt Google søk på betakaroten Ambre førte meg til deres side der de reklamerer for produktet sitt. Og det de sier om produkter er ikke bare feil men den informasjonen de gir ut kan fremme helsefarlig adferd hos personer som ikke er nok informerte (altså allmennheten ) De sier at betakaroten motvirker solbrenthet, motvirker uva skader og aldring. Dette er TULL OG DIREKTE FEIL. Det eneste som kan motvirke fete er SOLKREM minumun i faktor 30. Betakaroten gjør ikke annet enn å farge deg gul. Punktum. Den gir det ikke flere pigmenter eller dypere brunfarge. Vi har nok hudkreft i Norge og vi er et av landene s topper statistikken. Vi trenger ikke mer hudkreft. Husk at hvis du skal være i direkte sollys så MÅ du smøre deg med solkrem hvisvdu vil unngå kreft. Hverken betakaroten dritten eller noe annet vil beskytte deg mot ståling slik som solkrem gjør. Om noe vil betakaroten i så høye doser danne retinol i kroppen din som gjør deg enda mere fotosensitiv og da må du bruke enda høyere faktor for å være godt beskyttet mot stråling. Dette er uansvarlig å reklamere for! Link til den idiotiske siden deres 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. juni 2016 #4820 Del Skrevet 19. juni 2016 10 timer siden, Kronellermynt skrev: Hun skriver at de skal være ute etter leggetid så da trenger de vogn så eldstemann kan sove der. Altså, hva skjedde med å legge ungene og kose seg på hotellverandaen med kortspill og sene samtaler med mannen? Neida, her skal ungene ligge og sove i en ukomfortabel vogn der bena dingler ned, for de voksne skal sitte på restaurant til minimum 22:00. Kan ikke se for meg at min datter på 5 år hadde sovnet i en vogn. Hun hadde heller holdt seg våken. Og sur over å bli behandlet som en baby. Så har hun ikke brukt vogn på noen år heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg