Strikkeberta Skrevet 14. juni 2016 #4761 Del Skrevet 14. juni 2016 AR sine nye inntekt kommer fra Meningstorget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 14. juni 2016 #4762 Del Skrevet 14. juni 2016 Har ikke besøkt bloggen på mange måneder, kan noen oppdatere meg?😃 Orker ikke å klikke meg inn. Er det ikke Jan som er faren til ungen? Hva skjer med henne og mora hennes? Skal de flytte til Kristiansand, kjøpte de ikke nettopp hus i Stavanger? Draaama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 14. juni 2016 #4763 Del Skrevet 14. juni 2016 Apropos reklame, så merkes det konsekvent aldri når hun linker til reklameinnlegg fra fb og instagram. "Jeg er mer utsatt nå i svangerskapet" er reklame for ansiktsmaske. Skulle ønske forbrukerombudet kunne ta en ny runde hos bloggerne 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 15. juni 2016 #4764 Del Skrevet 15. juni 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 15. juni 2016 #4765 Del Skrevet 15. juni 2016 Den 6/14/2016 at 13.28, Gjesten29 skrev: Det var you tube videoene som var utganspunktet, synes de var forkastelig. Men men, hvis noen velger å gjøre seg så liten på bekostning av andre- så værsegod. Han er jo komiker og komikere har parodiert kjendiser siden tidenes morgen. Er du generelt motstander av komikere eller er det bare han du synes er forkastelig? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 15. juni 2016 #4766 Del Skrevet 15. juni 2016 Den Monday, June 13, 2016 at 21.48, Vipser skrev: Helt vanvittig frekt. På instagram har jeg ved to anledninger i dag observert folk som har poengtert at dette er reklame, disse kommentarene ble sletta rett etterpå. Utelukkende hjerter og nesegrus beundring får stå. Dette er så typisk Anna. Sletter alle negative og kritiske kommentarer, men støtte og hjertekommentarer lar hun srå der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. juni 2016 #4767 Del Skrevet 15. juni 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. juni 2016 #4768 Del Skrevet 16. juni 2016 I går skrev hun et innlegg der det blant annet stod "nå som vi skal flytte sørover". Var en svipptur innom Stavanger bare for jordmorkontrollen sin del, virker det som, også er de allerede tilbake hos Jans foreldre/hans eventuelle sted der. Skal de virkelig flytte til sørlandet, nå når de nettopp er ferdige med å pusse opp hus i Stavanger? Eller er det bare en "liksom-skrivefeil" for å få flere spekulasjoner rundt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 16. juni 2016 #4769 Del Skrevet 16. juni 2016 10 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev: I går skrev hun et innlegg der det blant annet stod "nå som vi skal flytte sørover". Var en svipptur innom Stavanger bare for jordmorkontrollen sin del, virker det som, også er de allerede tilbake hos Jans foreldre/hans eventuelle sted der. Skal de virkelig flytte til sørlandet, nå når de nettopp er ferdige med å pusse opp hus i Stavanger? Eller er det bare en "liksom-skrivefeil" for å få flere spekulasjoner rundt seg? Ja, de har kjøpt hus i Søgne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emalje Skrevet 16. juni 2016 #4770 Del Skrevet 16. juni 2016 Hva skjer med konkurransen hennes, egentlig? Alle innleggene om det på facebook er jo sletta.. Ble ikke lagt ut noen vinner i går! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. juni 2016 #4771 Del Skrevet 16. juni 2016 8 timer siden, Vipser skrev: Ja, de har kjøpt hus i Søgne. Har de ikke nettopp pussa opp huset de nylig kjøpte i Stavanger, da? Skal de selge det, eller skal de ha to hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-S0fie- Skrevet 16. juni 2016 #4772 Del Skrevet 16. juni 2016 Kan ikke Jan bare ta over bloggen hennes? han skriver jo nesten hvert eneste innlegg uansett 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 16. juni 2016 #4773 Del Skrevet 16. juni 2016 Lurer litt på om de snakker sammen i det heletatt. For det er støtt og stadig blogginnlegg der de forteller hverandre om følelser og tanker. Hvorfor? Er folk interessert i å lese hva de har å si til hverandre eller prøver de desperat å overbevise seg selv (og andre) om at de nå er lykkelige? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 16. juni 2016 #4774 Del Skrevet 16. juni 2016 "Dagen du går ned på kne", jeg trodde det handlet om noe heeeeelt annet 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 16. juni 2016 #4775 Del Skrevet 16. juni 2016 38 minutter siden, Masuka skrev: "Dagen du går ned på kne", jeg trodde det handlet om noe heeeeelt annet Høres høres ut som noe hun kunne ha lagt ut bilde av på instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. juni 2016 #4776 Del Skrevet 16. juni 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, samt en mengde svar til dette. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 16. juni 2016 #4777 Del Skrevet 16. juni 2016 2 timer siden, Masuka skrev: "Dagen du går ned på kne", jeg trodde det handlet om noe heeeeelt annet Har han fridd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 16. juni 2016 #4778 Del Skrevet 16. juni 2016 4 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: Har de ikke nettopp pussa opp huset de nylig kjøpte i Stavanger, da? Skal de selge det, eller skal de ha to hus? Joda, men nå har hun jo ikke noe nettverk eller føler seg trygg i Stavanger, så da er jo det mest logiske å bare kjøpe et nytt hus på Jans hjemsted og flytte fra alt og alle som sto henne nær Hun sier at hun kommer til å selge stavangerhuset når de er ferdige med all oppussing. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 16. juni 2016 #4779 Del Skrevet 16. juni 2016 3 timer siden, Missy1 skrev: Lurer litt på om de snakker sammen i det heletatt. For det er støtt og stadig blogginnlegg der de forteller hverandre om følelser og tanker. Hvorfor? Er folk interessert i å lese hva de har å si til hverandre eller prøver de desperat å overbevise seg selv (og andre) om at de nå er lykkelige? Virker ikke sånn... For jeg har ikke lyst å lese mer kliss på bloggen... Altså.. Hold det nøytralt, og jeg elsker deg funker, men ikke legg ut i det vide og brede om hvorfor den personen er super og bra og fantastisk på EN OFFENTLIG BLOGG.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 16. juni 2016 #4780 Del Skrevet 16. juni 2016 Èn ting er iallefall sikkert, og det er at moderator ikke behøver å moderere vekk innlegg som omhandler Jan, altså "tredjeparten". Han er i stor grad allerede frivillig eksponert på bloggen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg