Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke besøkt bloggen på mange måneder, kan noen oppdatere meg?😃  Orker ikke å klikke meg inn. Er det ikke Jan som er faren til ungen? Hva skjer med henne og mora hennes? Skal de flytte til Kristiansand, kjøpte de ikke nettopp hus i Stavanger? Draaama. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos reklame, så merkes det konsekvent aldri når hun linker til reklameinnlegg fra fb og instagram. "Jeg er mer utsatt nå i svangerskapet" er reklame for ansiktsmaske. 

Skulle ønske forbrukerombudet kunne ta en ny runde hos bloggerne :opplyser:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6/14/2016 at 13.28, Gjesten29 skrev:

Det var you tube videoene som var utganspunktet, synes de var forkastelig. Men men, hvis noen velger å gjøre seg så liten på bekostning av andre- så værsegod.

Han er jo komiker og komikere har parodiert kjendiser siden tidenes morgen. Er du generelt motstander av komikere eller er det bare han du synes er forkastelig?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, June 13, 2016 at 21.48, Vipser skrev:

Helt vanvittig frekt. På instagram har jeg ved to anledninger i dag observert folk som har poengtert at dette er reklame, disse kommentarene ble sletta rett etterpå. Utelukkende hjerter og nesegrus beundring får stå. 

Dette er så typisk Anna. Sletter alle negative og kritiske kommentarer, men støtte og hjertekommentarer lar hun srå der.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

I går skrev hun et innlegg der det blant annet stod "nå som vi skal flytte sørover". Var en svipptur innom Stavanger bare for jordmorkontrollen sin del, virker det som, også er de allerede tilbake hos Jans foreldre/hans eventuelle sted der. 

Skal de virkelig flytte til sørlandet, nå når de nettopp er ferdige med å pusse opp hus i Stavanger? Eller er det bare en "liksom-skrivefeil" for å få flere spekulasjoner rundt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev:

I går skrev hun et innlegg der det blant annet stod "nå som vi skal flytte sørover". Var en svipptur innom Stavanger bare for jordmorkontrollen sin del, virker det som, også er de allerede tilbake hos Jans foreldre/hans eventuelle sted der. 

Skal de virkelig flytte til sørlandet, nå når de nettopp er ferdige med å pusse opp hus i Stavanger? Eller er det bare en "liksom-skrivefeil" for å få flere spekulasjoner rundt seg?

Ja, de har kjøpt hus i Søgne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med konkurransen hennes, egentlig? Alle innleggene om det på facebook er jo sletta.. Ble ikke lagt ut noen vinner i går!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
8 timer siden, Vipser skrev:

Ja, de har kjøpt hus i Søgne. 

Har de ikke nettopp pussa opp huset de nylig kjøpte i Stavanger, da? Skal de selge det, eller skal de ha to hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke Jan bare ta over bloggen hennes? han skriver jo nesten hvert eneste innlegg uansett

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om de snakker sammen i det heletatt. For det er støtt og stadig blogginnlegg der de forteller hverandre om følelser og tanker. Hvorfor? Er folk interessert i å lese hva de har å si til hverandre eller prøver de desperat å overbevise seg selv (og andre) om at de nå er lykkelige? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varma
38 minutter siden, Masuka skrev:

"Dagen du går ned på kne", jeg trodde det handlet om noe heeeeelt annet:plystre:

Høres høres ut som noe hun kunne ha lagt ut bilde av på instagram:ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, samt en mengde svar til dette.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chroma
2 timer siden, Masuka skrev:

"Dagen du går ned på kne", jeg trodde det handlet om noe heeeeelt annet:plystre:

Har han fridd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Glansbildeskrinet skrev:

Har de ikke nettopp pussa opp huset de nylig kjøpte i Stavanger, da? Skal de selge det, eller skal de ha to hus?

Joda, men nå har hun jo ikke noe nettverk eller føler seg trygg i Stavanger, så da er jo det mest logiske å bare kjøpe et nytt hus på Jans hjemsted og flytte fra alt og alle som sto henne nær :rolleyes: Hun sier at hun kommer til å selge stavangerhuset når de er ferdige med all oppussing.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Missy1 skrev:

Lurer litt på om de snakker sammen i det heletatt. For det er støtt og stadig blogginnlegg der de forteller hverandre om følelser og tanker. Hvorfor? Er folk interessert i å lese hva de har å si til hverandre eller prøver de desperat å overbevise seg selv (og andre) om at de nå er lykkelige? 

Virker ikke sånn... For jeg har ikke lyst å lese mer kliss på bloggen... Altså.. Hold det nøytralt, og jeg elsker deg funker, men ikke legg ut i det vide og brede om hvorfor den personen er super og bra og fantastisk på EN OFFENTLIG BLOGG....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn ting er iallefall sikkert, og det er at moderator ikke behøver å moderere vekk innlegg som omhandler Jan, altså "tredjeparten". Han er i stor grad allerede frivillig eksponert på bloggen.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...