Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartina
10 timer siden, Gjesten29 skrev:

Skal ganske lite til før man provoserer andre her i landet. Så lenge de er lykkelige, hva så? gjør de dere noe?

Det spiller noen rolle når det er andre i hennes omgivelser som blir påvirket av dette og som ikke kan gjøre noe med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Honeyblossom skrev:

Hvor mange ganger skal hun reklamere for de dårlige Shai høvlene? :dry:

Ja, og det verste er jo måten hun åpner innlegget på....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, elvane skrev:

Du kan jo ikke være riktig klok. Heie på en som selger barnas sine privatliv på nett??? 

Jeg bryr meg ikke om hvor mye hun eller andre bloggere velger å dumme seg ut offentlig, men når det er barn inne i bildet blir jeg så provosert at jeg bare må si noe. 

Det der skal du vrkelig holde deg for god til. Hvor mange bloggere er det ikke som legger ut om barns privatliv? hører lite om de i forhold til dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Prøvere skrev:

Andre som reagerer på at ho brukar ordet simpelthen i omtrent kvart innlegg?🙈 

Nei, ragerer heller på anonyme som tydligvis har lite å ta seg til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gjesten29 skrev:

Det der skal du vrkelig holde deg for god til. Hvor mange bloggere er det ikke som legger ut om barns privatliv? hører lite om de i forhold til dette.

Caroline Berg Eriksen er for eksempel veldig omdiskutert hva gjelder bruk av barn på bloggen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vipser skrev:

Caroline Berg Eriksen er for eksempel veldig omdiskutert hva gjelder bruk av barn på bloggen. 

Joda, men det er jo langt flere som har barn med i bloggene sine, kan se hvorfor folk reagerer på akkurat den MEN her synes jeg det har gått for langt, det er så massivt-alt pirkes på.

Hadde det ikke vært for det skulle jeg vært stille, men synes det har gått for langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gjesten29 skrev:

At andre bloggere gjør det, betyr ikke at en ikke bør reagere og kritisere det! Dette er en mtm tråd, dama utleverer barna sine, andre bloggere kan få sin kritikk ang tema i andre tråder, og det får de!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på moren til Anna. Hun har stilt opp hele veien. Takken er at dattera henger ut familien med svært alvorlige anklager, for deretter å bryte alle bånd. Ungdomsopprør og drama, og unge på unge.. 

Endret av Frøken fjong
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig provoserende at det siste innlegget ikke er merket som reklame noe steder? Hun har jo vært lenge nok i gamet til å vite at hun skal dette?!  "Jeg går aldri uten deg", så handler det om....wait for it...Shai barberhøvler! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanvittig frekt. På instagram har jeg ved to anledninger i dag observert folk som har poengtert at dette er reklame, disse kommentarene ble sletta rett etterpå. Utelukkende hjerter og nesegrus beundring får stå. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gjesten29 skrev:

Så derfor er det helt greit mener du, fordi andre gjør det også? 

Nei, det er faktisk ikke greit at noen legger ut barns privatliv offentlig, men det blir jo ekstra spesielt når man har 100 000 mennesker innom på bloggen sin hver dag. AR blir nok også mer diskutert fordi hun i tillegg har mye innhold på bloggen som ikke burde ha noe på en mammablogg å gjøre. Nakenbilder, guttedrama, henger ut barnefedre, familie, venner osv... 

Jeg er ikke en tilhenger av mobbing og de videoene går litt for langt, men det hadde vært noe alvorlig galt om folk ikke hadde reagert på en slik blogg. Forhåpentligvis blir det en lov som forbyr barn på slike blogger, men du vil heller heie slike folk frem? Jeg tror du må våkne...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, elvane skrev:

Så derfor er det helt greit mener du, fordi andre gjør det også? 

Nei, det er faktisk ikke greit at noen legger ut barns privatliv offentlig, men det blir jo ekstra spesielt når man har 100 000 mennesker innom på bloggen sin hver dag. AR blir nok også mer diskutert fordi hun i tillegg har mye innhold på bloggen som ikke burde ha noe på en mammablogg å gjøre. Nakenbilder, guttedrama, henger ut barnefedre, familie, venner osv... 

Jeg er ikke en tilhenger av mobbing og de videoene går litt for langt, men det hadde vært noe alvorlig galt om folk ikke hadde reagert på en slik blogg. Forhåpentligvis blir det en lov som forbyr barn på slike blogger, men du vil heller heie slike folk frem? Jeg tror du må våkne...

Måten du snakket til meg på, var ikke greit. Ellers så ønsker jeg deg en fin dag, og husk at vi er alle mennesker, alle er vi forskjellige og tar egne valg.:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gjesten29 skrev:

Måten du snakket til meg på, var ikke greit. Ellers så ønsker jeg deg en fin dag, og husk at vi er alle mennesker, alle er vi forskjellige og tar egne valg.:)

Du kom ikke akkurat inn i denne tråden med et nøytralt tonefall heller og du hadde litt av noen påstander. Du kritiserer andre for å reagerer på en totalt uakseptabel oppførsel fra en som er mor til snart 3 og kaller det mobbing. Det er forresten to vidt forskjellige ting og det irriterer meg når noen misbruker ordet mobbing slik som du gjør. Ja, vi er alle mennesker, men det betyr ikke at visse valg man tar ikke fortjener kritikk, spesielt om man velger å gjøre det svært offentlig.  Det skaper diskusjon og godt er det, hvis ikke hadde nok verden stått stille. Ha en ellers fin dag du også :)

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, elvane skrev:

Du kom ikke akkurat inn i denne tråden med et nøytralt tonefall heller og du hadde litt av noen påstander. Du kritiserer andre for å reagerer på en totalt uakseptabel oppførsel fra en som er mor til snart 3 og kaller det mobbing. Det er forresten to vidt forskjellige ting og det irriterer meg når noen misbruker ordet mobbing slik som du gjør. Ja, vi er alle mennesker, men det betyr ikke at visse valg man tar ikke fortjener kritikk, spesielt om man velger å gjøre det svært offentlig.  Det skaper diskusjon og godt er det, hvis ikke hadde nok verden stått stille. Ha en ellers fin dag du også :)

Det var you tube videoene som var utganspunktet, synes de var forkastelig. Men men, hvis noen velger å gjøre seg så liten på bekostning av andre- så værsegod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...