Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes de bildene fra bursdagen hennes så så stusselige ut jeg...to svære spesialbestilte kaker, men ingen gjester? Er det bare de 4 hele tiden?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Stringfellow1 skrev:

du foretrekker å gi klikk til se og hør du da?

da ser vel de folkene hos se og hør at artikler om dette tullet tydeligvis er interessant for folk...

dermed fortsetter de å spy ut artikkel etter artikkel etter artikkel om dette tullet...

Heller se og hør enn MTM :) stopper her for å unngå brukerdebatt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Nå som kjønnet på babyen ikke kan melkes mere trenger hun noe nytt. Ny clickbait overskrift "FLERE HEMMELIGHETER RØPES!!" Og under skriver hun at det er så mye i livet som hun vil fortelle leserene om, men hun kan ikke gjøre det akkurat nå og at det er vanskelig å måtte vente. Men hun kan altså ikke røpe der riktig ennå. 

Anna er jo reine budeia, sånn som hun melker. Det er tydelig at lesertallene synker hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, innlegg som omhandler barn og innlegg som omhandler tredjepart.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Et øyeblikk siden, Kariannne skrev:

Nå som kjønnet på babyen ikke kan melkes mere trenger hun noe nytt. Ny clickbait overskrift "FLERE HEMMELIGHETER RØPES!!" Og under skriver hun at det er så mye i livet som hun vil fortelle leserene om, men hun kan ikke gjøre det akkurat nå og at det er vanskelig å måtte vente. Men hun kan altså ikke røpe der riktig ennå. 

Anna er jo reine budeia, sånn som hun melker. Det er tydelig at lesertallene synker hvertfall!

Ja, de kyrene er ikke vansklige å lokke på. Var budeie man skulle blitt, hvis man liker å ligge å lokke mens man drar inn penge håven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. juni 2016 at 13.33, Kvinne31 skrev:

Blir vel navnet Mathias,som ligger på 2 plass på navntoppen nå. Sånn at hun kan irritere seg over at alle har hermet etter henne når det neste år ligger på 1 plass :fnise:

Kanskje litt for nært Mathijs? :fnise:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et innlegg om at hun har hemmeligheter hun ikke kan snakke om. Men SNART røpes det altså! DEN VAR NY :) 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun og Jan kjøpt hus i/på søgne, siden de har alt av nettverk på sørlandet. Det er ikke noe som holder de igjen i Stavanger, og huset der skal selges. Snakk om å brenne broer.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, jeg er rett og slett målløs, og det er sjelden... Det har bikka helt over for henne..hun har jo rett og slett ingen utvei når det går i dass med denne creepy Jan... Altså wow...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg setter en hundrelapp på at det er dette huset:

13.07.16 Jeg fjernet linken, da det viste seg å være rett hus. 

Endret av Marthe75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint hus og den beliggenheten! Tror hun må virkelig jobbe for penga nå, så leserne må bare vente seg mye mer DRAMA, just sayin.......

Endret av Miranda16
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har hun tapt penger på Stavanger huset. Hvis hun kjøpte det for 4 mill så han det ikke steget så mye i verdi og mye penger går også til megler og andre utgifter. Ikke et smart valg...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 4.5.2016 at 5.47, SKE87 skrev:

Jeg unner andre suksess, og har de råd til det er bare flott-men, tjener virkelig en blogger så mye penger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får de jo 8500 skattefritt inn hver måned i utleie, og det hjelper jo litt. Om hun kan få lån på 4 mill alene, er det neppe vanskelig når de er to som tjener mye.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha holdt meg unna AR på blogg og instagram i lange tider, måtte jeg inn å sjekke nå. Jeg er målløs.  Varsellampene lyser i alle kanter. Jeg kan allerede se hva som kommer til å skje om en 5-6 år inn i fremtiden.  Synd Ar ikke er like voksen til å se det Enda. Håper denne bloggen går i glemmeboken snart. Ar trenger å komme seg ut av rampelyset og få hjelp på en del plan i livet. Når man har fått ny kjæreste,  og kort tid etter brenner man alle broer og skyver sitt eget liv unna, er det noe som skurrer noe veldig. Tror desverre Ar sitter dypt i det denne gangen. Stakkars ungdom :(

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, innlegg som omhandler barn og innlegg som omhandler tredjepart.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...