Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I følge instagram skal kjønnet avsløres I DAG! (Gutt!)

Så det vil si at i dag er siste dagen gangen vi trenger å høre mer mas og clickbaits med falske avsløringer. Hva skal hun nå blogge om? Dama gir jo ingenting annet enn noen å irritere seg over. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tror også det blir gutt i og med at hun hele tiden har hintet mest til jente. Men bryr meg fint lite om hva hun får...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg sa... Lyste lang vei i innleggene hennes for å si det slik.

Endret av elvane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel navnet Mathias,som ligger på 2 plass på navntoppen nå. Sånn at hun kan irritere seg over at alle har hermet etter henne når det neste år ligger på 1 plass :fnise:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chroma skrev:

Skulle den ikke hete Ethan hvis det ble gutt da?

Nei, så enkelt kan det ikkje vere! 🤔 Det var berre nokon bilde ho hadde av klær som sto isabella og ethan på slik at vi skulle tru det.. 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
8 minutter siden, Prøvere skrev:

Nei, så enkelt kan det ikkje vere! 🤔 Det var berre nokon bilde ho hadde av klær som sto isabella og ethan på slik at vi skulle tru det.. 🙈 

Ååja :P Trodde det var de navnene det sto mellom, Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun har sluppet opp for "dramatiske" clickbaits så kommer ganske uinteressante innlegg om babyen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miranda16 skrev:

Når hun har sluppet opp for "dramatiske" clickbaits så kommer ganske uinteressante innlegg om babyen. 

Alt er vel mer interessant enn alle innleggene om kjønnet uten at noe ble røpet. Men koselig video da! Og fint for William å få en bror så tett i alder. Stas når de blir litt eldre. :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep

Sorry, men den videoen var høyst unødvendig og kjedelig. 

En pappeske med blå ballonger i er bedre. Altså åpner den også flyr de opp "surprise, det blir en gutt". og mange, mange, mange andre ideer som du lett kan finne på youtube. 

Sorry, men den videoen angrer jeg på at jeg ga et klikk. For den hadde null mening. Et bilde av siste sekundene hadde vært det samme. Skulle tro hun hadde noe spennende å bra planlagt.. men det er Anna liksom. Så kan ikke ha så store forventninger heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ole Brumm skrev:

Sorry, men den videoen var høyst unødvendig og kjedelig. 

En pappeske med blå ballonger i er bedre. Altså åpner den også flyr de opp "surprise, det blir en gutt". og mange, mange, mange andre ideer som du lett kan finne på youtube. 

Sorry, men den videoen angrer jeg på at jeg ga et klikk. For den hadde null mening. Et bilde av siste sekundene hadde vært det samme. Skulle tro hun hadde noe spennende å bra planlagt.. men det er Anna liksom. Så kan ikke ha så store forventninger heller. 

Nå har jeg ikke vært inne, hun har mistet meg som fast leser og dem har hun har mistet mange av ser jeg!

Endret av Miranda16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, etter tuusenvis av clickbaits avslørte hun faktisk kjønnet på babyen også! Lurer på hva hun bruker som clickbait framover nå .. Når det er sagt, synes jeg faktisk den videoen var litt koselig, jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1
19 minutter siden, studenten93 skrev:

Hvis det er noen som vil se videoen uten å gi henne klikk ligger den på se og hør  :tunge1:

http://www.seher.no/mor-barn/anna-rasmussen-r-pet-endelig-babyens-kj-nn-87178

du foretrekker å gi klikk til se og hør du da?

da ser vel de folkene hos se og hør at artikler om dette tullet tydeligvis er interessant for folk...

dermed fortsetter de å spy ut artikkel etter artikkel etter artikkel om dette tullet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
9 timer siden, Snømusa skrev:

Wow, etter tuusenvis av clickbaits avslørte hun faktisk kjønnet på babyen også! Lurer på hva hun bruker som clickbait framover nå .. Når det er sagt, synes jeg faktisk den videoen var litt koselig, jeg. 

Blir vel navnet tenker jeg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...