Gjest Sisti Skrevet 24. mai 2016 #4441 Del Skrevet 24. mai 2016 1 time siden, Summ skrev: Selvfølgelig. Men hun har ingen grunn til å være sliten! Hun skriver aldri om noe grunn til å være det. Da blir det vanskelig å være sympatisk Hun er jo gravid? Da er man gjerne sliten uten noen annen grunn enn at kroppen gror frem et menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 24. mai 2016 #4442 Del Skrevet 24. mai 2016 Hva var grunnen til at hun flyttet til Kypros for en periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. mai 2016 #4443 Del Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, Sisti skrev: Hun er jo gravid? Da er man gjerne sliten uten noen annen grunn enn at kroppen gror frem et menneske. Husker jeg sov hele tiden med førstemann. Forberedelser antakeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. mai 2016 #4444 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Altså - hva er det for no clickbait-greier hun har lagt ut nå (så det på face og insta). Utrolig interessant fenomen dette. Blir i grunn ganske fascinert... Endret 24. mai 2016 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 24. mai 2016 #4445 Del Skrevet 24. mai 2016 10 minutter siden, Sobril skrev: Altså - hva er det for no clickbait-greier hun har lagt ut nå (så det på face og insta). Utrolig interessant fenomen dette. Blir i grunn ganske fascinert... Kom ikke opp noe nytt innlegg hos meg...? Litt forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 24. mai 2016 #4446 Del Skrevet 24. mai 2016 Hun har puls i hundre og skal legge ut med overskrift: JEG TILGIR DEG ALDRI..... Det må være agurktid i blogglandia, eller så får hun kjempekikk av slike click bait overskrifter. Får hun til tid barna egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. mai 2016 #4447 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) 6 minutter siden, Ferny skrev: Kom ikke opp noe nytt innlegg hos meg...? Litt forvirret. Du ser bare at hun har laget et utkast (ref Insta). Ser andre skriver at det ikke finnes å lese på bloggen enda (jeg gir ikke klikk selv). Vet ikke om det er nok et stunt eller om det har skjedd noe. Håper selvsagt ikke det er alvorlig. Jeg synes uansett synd på henne og tenker at hun bør oppsøke profesjonell hjelp. De kritiske og konstruktive tilbakemeldingene den siste tida har nok ikke blitt så godt mottatt. Tror ikke hun fikser det rett og slett. Endret 24. mai 2016 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yupyup Skrevet 24. mai 2016 #4448 Del Skrevet 24. mai 2016 Den 22.5.2016 at 22.17, Marthe75 skrev: Vil du ikke vite/ forholde deg til det, så ikke les parantesen 😁 (Jeg er mor til en ungdom på alder med Anna, og det ER faktisk veldig mange som sender "afther sex" snap, nesten naken snap osv - det nytter ikke å lukke øynene for det😟 Noen av disse bildene dukker opp etterhvert opp i bursdagsgratulasjoner på face - det var der jeg fikk min aha opplevelse på dette fenomenet😟) Jeg er på alder med Anna og synes det du skriver her er veldig rart. (Er ett år yngre) Jeg har aldri opplevd å verken få eller sende det? Har en kompis som gjorde det til en annen kompis for lenge siden, og da fikk han jammen høre det! Tror nok det har mye med miljø og venner isåfall..... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 25. mai 2016 #4449 Del Skrevet 25. mai 2016 Den 9 May 2016 at 17.07, scrabble skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. mai 2016 #4450 Del Skrevet 25. mai 2016 Tråden er ryddet for diskusjon av privatperson, og latterliggjøring. - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoppa Skrevet 25. mai 2016 #4451 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) 15 timer siden, Xstrella skrev: Hun har puls i hundre og skal legge ut med overskrift: JEG TILGIR DEG ALDRI..... Det må være agurktid i blogglandia, eller så får hun kjempekikk av slike click bait overskrifter. Får hun til tid barna egentlig? JEG TILGIR DEG ALDRI ..Jan kjøpte feil is. Neppe noe alvorlig skal du se! Endret 25. mai 2016 av Tjoppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 25. mai 2016 #4452 Del Skrevet 25. mai 2016 16 minutter siden, Tjoppa skrev: JEG TILGIR DEG ALDRI ..Jan kjøpte feil is. Neppe noe alvorlig skal du se! Virker som om hun har slettet linkene på insta og face til "det nye" innlegget nå. Så kanskje hun har tatt til vettet og funnet ut at hun ikke trenger mer drama rundt seg akkurat nå, og lar være å publisere det. Hun er gravid og sliten liksom... hva med å bare roe ned. Skjønner ikke hvorfor hun søker å provosere (tenker på nakenbilder, og innlegget etterpå om at "alle" sender sånne bilder, og det siste der hun klaget på at hun ikke får respekt...) når hun tydeligvis har nok å tenke på om dagene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 25. mai 2016 #4453 Del Skrevet 25. mai 2016 56 minutter siden, Ferny skrev: Virker som om hun har slettet linkene på insta og face til "det nye" innlegget nå. Så kanskje hun har tatt til vettet og funnet ut at hun ikke trenger mer drama rundt seg akkurat nå, og lar være å publisere det. Hun er gravid og sliten liksom... hva med å bare roe ned. Skjønner ikke hvorfor hun søker å provosere (tenker på nakenbilder, og innlegget etterpå om at "alle" sender sånne bilder, og det siste der hun klaget på at hun ikke får respekt...) når hun tydeligvis har nok å tenke på om dagene. Jeg er ganske så sikker på at det er slettet fordi det muligens var et rop om hjelp fra familien, eller kanskje en form for advarsel om at hun skulle offentliggjøre noe som satte familien i vanære. Ser ut til at det funket, siden hun slettet innleggene på face og insta. Men hun fikk mye kritikk før innlegget ble lagt ut også. Hva er det med disse mammabloggerne som bruker bloggene til offentlig skittentøyvask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaki Skrevet 25. mai 2016 #4454 Del Skrevet 25. mai 2016 Innlegget ligger jo på bloggen? Hun skriver om at faren slo henne da hun var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 25. mai 2016 #4455 Del Skrevet 25. mai 2016 Den Tuesday, May 24, 2016 at 15.47, Xstrella skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Netttroll Skrevet 25. mai 2016 #4456 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Det siste innlegget hennes er et klart rop om hjelp! Noen burde snart sette denne jenta på bena og gi henne et ordentlig kurs i hvordan hun burde oppføre seg. Utrolig umodent og lite gjennomtenkt å blotte live sitt på nett, tydelig at hun ikke har noen å prate med. Trist er det så klart, om det er sant. Jeg har dessverre store problemer med å tro på det jenta skriver. Endret 25. mai 2016 av Netttroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 26. mai 2016 #4457 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg trodde forresten at både hun og broren har bodd hos faren og familien i lengre perioder i senere tid? Eller har jeg drømt dette? Ikke at det unnskylder noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 26. mai 2016 #4458 Del Skrevet 26. mai 2016 19 minutter siden, Vipser skrev: Jeg trodde forresten at både hun og broren har bodd hos faren og familien i lengre perioder i senere tid? Eller har jeg drømt dette? Ikke at det unnskylder noen ting. Det vet jeg ikke, men hun og eksen jobbet for faren hennes tidligere. Det ble filmet for unge mødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 26. mai 2016 #4459 Del Skrevet 26. mai 2016 Forferdelig, men jeg har problemer med å tro på henne da tragediene alltid dukker opp i kjølvannet av leie episoder hun påfører seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 26. mai 2016 #4460 Del Skrevet 26. mai 2016 Vips, der har Anna kuttet all kontakt med pappaen sin, via bloggen. Jeg tviler ikke på at det hun skriver stemmer, og hun skriver også at hun faktisk får hjelp til å håndtere disse traumene. Uten at hun skriver eksakt hva den hjelpen er (litt kveldssnakk med Jan, terapi, yoga..) Hadde jeg vært en av Annas nære, hadde jeg vært livredd for hva som dukket opp på den bloggen. Det blir litt sånn "Jeg var på Kvadrat med Anna i går, i dag må jeg inn på bloggen for å se om hun egentlig hadde det gøy sammen med meg". 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg