Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Varma skrev:

Nå må du ikke gi de flere gode ideer her :fnise:

Nei du sier noe...

Huff...:fart2:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der ble all kritikk slettet fra facebook innlegget.. Hvorfor er jeg ikke overrasket :plystre:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å trøste!!

Jeg tror jeg ville vært mest flau over å brette meg ut sånn at svigerforeldrene (Jan sine foreldre) ser bildet... 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg får litt vondt av jenta nå, hun har jo gått helt fra konseptene etter hun flyttet til Kypros og alt styret der. Og det blir jo bare verre og verre...

Vet det ikke er lett å styre ei jente som er blitt myndig men noen må da ha litt innflytelse på na og kan ta en alvorsprat med henne. Det er jo ikke bare hun selv det går utover, hun har jo snart 3 barn som aldri kommer til å få glemme all dritten som ligger på nett.

Hadde dette vært meg så tror jeg at jeg hadde gravd meg ned i et hull når jeg hadde forstått hva jeg har gjort. Og hjernen hennes må jo snart våkne? Men det kan jo virke som om all kritikk blir tolket som om det er skrevet av såkalte haters og har ingen reel forankring i virkeligheten. Da burde jo noen i hennes nærmiljø ha evne til å gi henne en dose av virkeligheten som feks. helsesøster, når ingen i familien tar tak. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sadness skrev:
1 time siden, FrøkenMånestråle skrev:

Kjenner jeg får litt vondt av jenta nå, hun har jo gått helt fra konseptene etter hun flyttet til Kypros og alt styret der. Og det blir jo bare verre og verre...

Vet det ikke er lett å styre ei jente som er blitt myndig men noen må da ha litt innflytelse på na og kan ta en alvorsprat med henne. Det er jo ikke bare hun selv det går utover, hun har jo snart 3 barn som aldri kommer til å få glemme all dritten som ligger på nett.

Hadde dette vært meg så tror jeg at jeg hadde gravd meg ned i et hull når jeg hadde forstått hva jeg har gjort. Og hjernen hennes må jo snart våkne? Men det kan jo virke som om all kritikk blir tolket som om det er skrevet av såkalte haters og har ingen reel forankring i virkeligheten. Da burde jo noen i hennes nærmiljø ha evne til å gi henne en dose av virkeligheten som feks. helsesøster, når ingen i familien tar tak. 

Ja etter hun kom fra kypros har det blomtret veldig med henne. 
Er kanskje som noen sier - et siste kampetrekk - ser jo at det minker med lesere på bloggen hennes også siste tiden har gjort. Men hadde dette vært mitt barn, hadde jeg ønsket at om jeg selv ikke klarte og snakke henne til fornuft, at noen andre kunne gjort det.  Det er jo snakk om 3 barn, 1 som snart skal på skolen -  som Anna har sakt ikke liker den oppmerksomheten barnet får. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Tråden er ryddet for:

- Innlegg som omhandler barn

- Innlegg som omhandler tredjepart

- Hets

- Diskusjon av navngitt persons kropp

Samt svar til overnevnte punkter.

Spørsmål og kommentarer til moderering hører hjemme på PM til meg eller på Ris og ros-forumet og vil bli fjernet fra tråden.

Tekola, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Varma skrev:

Slettet innlegget, bildet er på instakontoen hennes, og jeg takket høyere makter for at dattera mi ikke følger henne eller leser bloggen!

Jeg ble nysgjerrig, så jeg sjekket IG-kontoen... Fy faen. Rett før og rett etter det aktuelle bildet er det bilder av barna hennes... Det er helt sykt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CecilieX skrev:

@jabx

Det jeg har observert om dr.Lykke var at de var ekstremt flinke på Facebook. Stadig konkurranser av typen "lik og del". Det flommet over av slike poster som mine facebookvenner hadde likt og delt. Antar at populariteten du beskriver kommer av denne  typen aktiviteter. Jan har jo gjort karriere av sin kunnskap om hvordan man bruker SoMe for å spre "budskapet" sitt, så dette er nok hans verk vil jeg tro.

Du vet ikke hvem fyren som skrev skryteartikkelen er? Er det broren eller noe slikt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjeleglad jeg vokste opp (nesten) uten Internett, spesielt uten foreldre som la ut halvnakne bilder og blottet privatlivet sitt på nettet. Tenk hva frekke tenåringer kan finne og bruke mot barna når de blir gamle nok. Grip inn, noen!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Supert at hun klarte seg så bra som ekstremt ung mor, men nå begynner dette å bli trist :(

Men alle som ikke er enige eller som kommer med et snev av kritikk er jo bare misunnelige, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Llise skrev:

Jeg er sjeleglad jeg vokste opp (nesten) uten Internett, spesielt uten foreldre som la ut halvnakne bilder og blottet privatlivet sitt på nettet. Tenk hva frekke tenåringer kan finne og bruke mot barna når de blir gamle nok. Grip inn, noen!

Amen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Llise skrev:

Stjeler denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Kommentarene på FB er til å grine av.. 

"Pupp er pupp, det er vel ikke så farlig". Jaha , lurer på om en pappablogg hadde lagt ut bilde av penisen sin om svaret hadde blitt "jaja,penis er penis". 

"Dette er 2016,mye verre ting der ute" 

" syns det er tøft gjort,viser ryggrad". Altså, hvor skal man begynne. La oss håpe slike kvinner ikke har døtre. Dette er jo bare trist, trist at penger betyr mer enn egne barn. Helt ufattelig at slike mennesker blir hyllet av noen. Er disse hjernevaska? Her blir innlegget til Kristin G(styleconnection) igjen aktuelt. Hva skjer med disse jentene og hvem sin skyld er det? Om man messer om at unormale ting er normale lenge nok,blir det sant? La oss håpe det er noen igjen med hjerneceller til å tenke selv, jeg vil hvertfall ikke føde barn inn i en slik verden.  

Endret av blondina.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Netttroll

Det nyeste innlegget hennes er bare kvalmt! At folk ikke reagerer (da tenker jeg på dem som har en viss innflytelse på henne), folk må gjerne mene at det er overdrevet men slik hun holder på så trenger hun hjelp! hvem i huleste legger ut halvnakne bilder av seg selv ute på nett, sett bort fra umodne fjortiser i trassen? Ingen oppbegående mennesker iallfall.

Ikke rart at hun har mistet alle vennene sine når hun holder på slik :( 

Og tenk om hun en dag er ute på butikken med Michelle og noen roper "Se der er hun som viser nakenbilder på nett!"

Enkelte ting kan man spare for seg selv. Kvalmende.

Endret av Phaedra
Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte (samt barn). Phaedra,adm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig bare synd på Anna. Hun viser så tydelig, gang etter gang, at hun ikke vet sitt eget beste.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smartbimbo skrev:

Ingenting kan sjokkere meg lenger når det gjelder hun der. Hun skriker etter oppmerksomhet, og gjør alt hun kan for å tjene mer penger. 

Jeg hadde ikke hørt om dette mennesket før jeg leste tråden her. Hvorfor eksisterer den egentlig, burde ikke den norske Kardashian bare gå i glemmeboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...