Safiye Skrevet 10. mai 2016 #4181 Skrevet 10. mai 2016 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og diskusjon av barn samt svar. - Pavilion, mod
complex Skrevet 10. mai 2016 #4182 Skrevet 10. mai 2016 Nytt innlegg på bloggen.. Er forsåvidt enig om at amming burde kunne gjøres hvor enn barnet trenger det. Syns derimot det er rart at hun er redd for å amme offentlig, men å poste "nakenbilder" av seg selv på nett går greit? 27
Masuka Skrevet 10. mai 2016 #4183 Skrevet 10. mai 2016 (endret) 1 time siden, complex skrev: Nytt innlegg på bloggen.. Er forsåvidt enig om at amming burde kunne gjøres hvor enn barnet trenger det. Syns derimot det er rart at hun er redd for å amme offentlig, men å poste "nakenbilder" av seg selv på nett går greit? Lettere å være tøff bak en skjerm enn i virkeligheten, må skjønne! Men uansett, trist at hun føler at hun må holde seg innendørs den første tiden, slik skal det ikke være! Jeg ammer når og hvor babyen er sulten, enten det er mellom butikkhyllene, hjemme eller på cafe. Jeg har enda til gode at noen ber meg om å slutte/gå vekk, men dersom noen gjør det skal jeg gi dem en skikkelig sprut og noen sannhetens ord! Endret 10. mai 2016 av Masuka Føler for å føye til at jeg slettes ikke viser mer enn jeg må ved offentlig amming, det er lov å være diskrèt :) 10
Valetta Skrevet 11. mai 2016 #4184 Skrevet 11. mai 2016 Holder hun fortsatt på med å syte om fortiden og folk som ville hun skulle ta abort? " de ville jeg skulle drepe barnet mitt"....jeezez. 25
Sitronmelis Skrevet 11. mai 2016 #4185 Skrevet 11. mai 2016 8 minutter siden, Valetta skrev: Holder hun fortsatt på med å syte om fortiden og folk som ville hun skulle ta abort? " de ville jeg skulle drepe barnet mitt"....jeezez. Oh yes... 9
Safiye Skrevet 11. mai 2016 #4186 Skrevet 11. mai 2016 Tråden er ryddet for kommentar til modereringen, og sitat hentet fra blogg samt svar. - Pavilion, mod
complex Skrevet 12. mai 2016 #4187 Skrevet 12. mai 2016 Ville bare nevne at det er kvalmende hvordan AR snakker om dyreparken som om det er noe positivt. Enten er hun sykt ignorant eller så eier hun ikke empati/følelser. http://www.dyrsrettigheter.no/infosenter/underholdningsindustri/dyrehager/ 8
jabx Skrevet 12. mai 2016 #4188 Skrevet 12. mai 2016 21 timer siden, Valetta skrev: Holder hun fortsatt på med å syte om fortiden og folk som ville hun skulle ta abort? " de ville jeg skulle drepe barnet mitt"....jeezez. Overskriftene hennes er jo helt på trynet. Det er så latterlig og patetisk at jeg mangler ord. 12
Gjest blåbærpike Skrevet 12. mai 2016 #4189 Skrevet 12. mai 2016 3 timer siden, complex skrev: Ville bare nevne at det er kvalmende hvordan AR snakker om dyreparken som om det er noe positivt. Enten er hun sykt ignorant eller så eier hun ikke empati/følelser. http://www.dyrsrettigheter.no/infosenter/underholdningsindustri/dyrehager/ Hva handlet dyreparken innlegget om i dag da? Hun har slettet det nå.
Valetta Skrevet 12. mai 2016 #4190 Skrevet 12. mai 2016 3 timer siden, jabx skrev: Overskriftene hennes er jo helt på trynet. Det er så latterlig og patetisk at jeg mangler ord. Ja...at abort kommer opp som et diskusjonstema når moren er 14 år ER da ikke så fryktelig rart. Selvfølgelig er hun glad den dag i dag for at hun har henne! Men å lage et stort drama ut av at folk ville hun skulle DREPE henne er bare tragisk. 23
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. mai 2016 #4191 Skrevet 13. mai 2016 Hvorfor har hun slettet dyreparken innlegget? Fikk hun for mye negative kommentarer?
Safiye Skrevet 13. mai 2016 #4192 Skrevet 13. mai 2016 Tråden er ryddet for diskusjon som omhandler barn - Pavilion, mod
complex Skrevet 13. mai 2016 #4193 Skrevet 13. mai 2016 3 timer siden, Honeyblossom skrev: Hvorfor har hun slettet dyreparken innlegget? Fikk hun for mye negative kommentarer? Det var ikke et "dyrepark innlegg", mente at hun skrev i et innlegg at de går på dyreparken veldig ofte hver gang de er i Kristiansand (som er nesten hele tiden). Hun sier at barna elsker det og hun syns det er like gøy selv. Jepp, sykt gøy å fengsle dyr for underholdningens skyld Føler også hun promoterer dette med å skrive om det slik hun gjør.
Gjest eksiltronder Skrevet 13. mai 2016 #4194 Skrevet 13. mai 2016 Er dette "ammeproblemet" virkelig så stort som Jan og Anna får det til å fremstå, eller lever vi i to helt forskjellige verdener? Jeg kjenner nemlig ingen som har fått negative reaksjoner på amming i offentlighet, men her snakker de om videokamera og full pakke. Kjenner meg ikke igjen.
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. mai 2016 #4195 Skrevet 13. mai 2016 3 timer siden, eksiltronder skrev: Er dette "ammeproblemet" virkelig så stort som Jan og Anna får det til å fremstå, eller lever vi i to helt forskjellige verdener? Jeg kjenner nemlig ingen som har fått negative reaksjoner på amming i offentlighet, men her snakker de om videokamera og full pakke. Kjenner meg ikke igjen. Der bare de to som lager en big deal ut av det, som vanlig.
strawberryjaw Skrevet 13. mai 2016 #4196 Skrevet 13. mai 2016 3 timer siden, eksiltronder skrev: Er dette "ammeproblemet" virkelig så stort som Jan og Anna får det til å fremstå, eller lever vi i to helt forskjellige verdener? Jeg kjenner nemlig ingen som har fått negative reaksjoner på amming i offentlighet, men her snakker de om videokamera og full pakke. Kjenner meg ikke igjen. I så fall lever jeg i samme verden som deg Har amma offentlig hundrevis av ganger, og aldri fått så mye som et skeivt blikk. Jeg har blant annet amma på en benk midt på et stort kjøpesenter fordi ungen min nesten skrek seg blå av sult etter å ha sovet 4 timer. Ingen som heva et øyebryn engang. De blåser det veldig opp, synes jeg. Ser mødre som ammer offentlig nesten hver eneste dag jeg. 17
skje Skrevet 13. mai 2016 #4197 Skrevet 13. mai 2016 5 minutter siden, strawberryjaw skrev: Har amma offentlig hundrevis av ganger, og aldri fått så mye som et skeivt blikk. Samme her. Og det begynner å bli noen år siden. Har ikke lest bloggen hennes (får mer enn nok info her på forumet...), men om hun har fått reaksjoner på amming i offentligheten, kan det ha noe med alderen hennes å gjøre? At folk reagerer på at en tenåring har baby, snarere enn at en mor ammer? 10
GammelKaktus Skrevet 13. mai 2016 #4198 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har og ammet overalt og aldri opplevd et vondt ord, heller det motsatte. Til og med når jeg ammet sønnen min når han var to fikk jeg kommentarer på at det var flott at jeg valgte å amme han lenger osv. Men nå er ikke jeg en type som lar seg prikke på nesen. En venninne av meg som er mer forsiktig og litt unnskyldende av seg hun har en del negative erfaringer, gamle damer som har kommet med merkelig slengbemerkninger, folk på kafe som har bedt henne om å sette seg på do osv. Vi brukte begge samme type klær og minimalt med pupp om noe kom til syne, vi gikk noenlunde på de samme stedene på de samme tidene, ikke samtidig da og det eneste vi har funnet som kan være grunnen er at vi er veldige forskjellige personlighetsmessig. Hun er typen som ser ned, jeg er typen som ser opp. Dette har vi pratet om en del, for det er så merkelig at vi har så forskjellige erfaringer når det kommer til amming. Vi var for øvrig i slutten av 20 årene. Så jeg tviler ikke på at Anna kan ha hatt noen dårlige opplevelser, spesielt med tanke på at hun bare var 14 da hun fikk Michelle. Ikke lett å sitte med puppen ute som 14 åring og få bedritne kommentarer på det. Men så er det det å komme seg videre og la gamle kommentarer viskes ut med tiden prøve på ny. 8
nyher Skrevet 14. mai 2016 #4199 Skrevet 14. mai 2016 9 timer siden, FrøkenMånestråle skrev: Jeg har og ammet overalt og aldri opplevd et vondt ord, heller det motsatte. Til og med når jeg ammet sønnen min når han var to fikk jeg kommentarer på at det var flott at jeg valgte å amme han lenger osv. Men nå er ikke jeg en type som lar seg prikke på nesen. En venninne av meg som er mer forsiktig og litt unnskyldende av seg hun har en del negative erfaringer, gamle damer som har kommet med merkelig slengbemerkninger, folk på kafe som har bedt henne om å sette seg på do osv. Vi brukte begge samme type klær og minimalt med pupp om noe kom til syne, vi gikk noenlunde på de samme stedene på de samme tidene, ikke samtidig da og det eneste vi har funnet som kan være grunnen er at vi er veldige forskjellige personlighetsmessig. Hun er typen som ser ned, jeg er typen som ser opp. Dette har vi pratet om en del, for det er så merkelig at vi har så forskjellige erfaringer når det kommer til amming. Vi var for øvrig i slutten av 20 årene. Så jeg tviler ikke på at Anna kan ha hatt noen dårlige opplevelser, spesielt med tanke på at hun bare var 14 da hun fikk Michelle. Ikke lett å sitte med puppen ute som 14 åring og få bedritne kommentarer på det. Men så er det det å komme seg videre og la gamle kommentarer viskes ut med tiden prøve på ny. Du ammet toåringen din offentlig? 9
Coccojambo Skrevet 14. mai 2016 #4200 Skrevet 14. mai 2016 1 time siden, nyher skrev: Du ammet toåringen din offentlig? Nødvendig å spørre, synes du? Det står jo ganske så tydelig der. 18
Fremhevede innlegg