jabx Skrevet 15. april 2016 #3901 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg leste noe om at oppdragelsesmetodene hennes har blitt diskutert eller noe slikt. Hvordan er det hun oppdrar barna egentlig? Hva skriver hun om dette generelt? Jeg fant et innlegg om at det er greit å kjefte: http://mammatilmichelle.blogg.no/1459289062_nr_ble_det_ulovlig__k.html Er hun tilhenger av å rope til barn? Eller definerer hun "kjefte" på en annen måte enn andre? Å snakke alvorlig til et barn er jo ikke å kjefte. Å kjefte er å heve stemmen, gjerne rope, og oppføre seg "truende" eller svært dominant. Kjefting gjør et barn utrygt. Litt om det her, der kjefting også defineres litt lenger ned i artikkelen: http://www.tv2.no/a/8172928/ Så hvordan oppdrar hun barna generelt, og definerer hun kjefting på en rar måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 15. april 2016 #3902 Del Skrevet 15. april 2016 47 minutter siden, jabx skrev: Jeg leste noe om at oppdragelsesmetodene hennes har blitt diskutert eller noe slikt. Hvordan er det hun oppdrar barna egentlig? Hva skriver hun om dette generelt? Jeg fant et innlegg om at det er greit å kjefte: http://mammatilmichelle.blogg.no/1459289062_nr_ble_det_ulovlig__k.html Er hun tilhenger av å rope til barn? Eller definerer hun "kjefte" på en annen måte enn andre? Å snakke alvorlig til et barn er jo ikke å kjefte. Å kjefte er å heve stemmen, gjerne rope, og oppføre seg "truende" eller svært dominant. Kjefting gjør et barn utrygt. Litt om det her, der kjefting også defineres litt lenger ned i artikkelen: http://www.tv2.no/a/8172928/ Så hvordan oppdrar hun barna generelt, og definerer hun kjefting på en rar måte? Kjefting defineres nok veldig ulikt. Den nederste artikkelen har en helt annen definisjon av kjefting enn jeg kjenner meg igjen i. Jeg er oppvokst på Vestlandet og her har vi alltid sagt "kjefting" om å snakke strengt og alvorlig til barn (-som feks har gjort noe galt) Jeg har fått mye kjeft i oppveksten, men mine foreldre har aldri ropt til meg eller oppført seg truende. Her lar jeg tvilen komme Anna tilgode, jeg ser ikke for meg at hun er en som roper til de og oppfører seg truende. Jeg synes hun virker som en rolig, god mor med trygge barn 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snømusa Skrevet 16. april 2016 #3903 Del Skrevet 16. april 2016 (endret) 15 timer siden, Valetta skrev: Det virker som mange av den trofaste fanskaren hennes begynner å stille spørsmålstegn nå...overskriftene hennes er utelukkende clickbates nå, og drøyere og drøyere. Godt å lese at mange reagerer. Jeg er glad for å være i live! Er dagens. Jeg klikker meg selvfølgelig ikke inn lenger, men ser jo fort i kommentarfeltet på insta at dette ikke dreier seg om noen ulykke eller andre dramastiske ting. ***"JEG ER TAKKNEMLIG FOR Å FREMDELES VÆRE I LIVET!" Ikke nok med at hun fisker etter oppmerksomhet og klikk med de syke overskriftene sine – hun klarer ikke sjekke skrivefeilene sine, eller formulere seg rett for den slags skyld. Blir nesten litt provosert. Skal man leke Se Og Hør, sjekk da hvertfall at titlene dine er skrevet rett, jente. Trodde jobben til bloggere var å skrive? Eller tok jeg feil, der? Endret 16. april 2016 av Snømusa 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. april 2016 #3904 Del Skrevet 16. april 2016 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. april 2016 #3905 Del Skrevet 16. april 2016 10 timer siden, acna skrev: Kjefting defineres nok veldig ulikt. Den nederste artikkelen har en helt annen definisjon av kjefting enn jeg kjenner meg igjen i. Jeg er oppvokst på Vestlandet og her har vi alltid sagt "kjefting" om å snakke strengt og alvorlig til barn (-som feks har gjort noe galt) Jeg har fått mye kjeft i oppveksten, men mine foreldre har aldri ropt til meg eller oppført seg truende. Her lar jeg tvilen komme Anna tilgode, jeg ser ikke for meg at hun er en som roper til de og oppfører seg truende. Jeg synes hun virker som en rolig, god mor med trygge barn 😊 Ja, jeg fikk inntrykket av at hun definerer kjefting som mer "snakke alvorlig med". Så jeg lurte på om hun virkelig er såpass OK med barna sine, og lurte derfor på hvorfor oppdragelsesmetodene hennes har blitt diskutert og hva de går ut på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 16. april 2016 #3906 Del Skrevet 16. april 2016 Såeh.. Var Jan homo? Men nå er han bifil? Med tanke på at legning neppe er noe som går over.. Er så drittlei av de clickbaitsa hennes. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juami Skrevet 16. april 2016 #3907 Del Skrevet 16. april 2016 26 minutter siden, KaraThrace skrev: Såeh.. Var Jan homo? Men nå er han bifil? Med tanke på at legning neppe er noe som går over.. Er så drittlei av de clickbaitsa hennes. Var bare clickbait, Jan er ikke homo og har aldri vært det. Var visstnok bare hun som gikk ut i fra det, og da er det klart hun må lage denne overskriften på bloggen istedenfor å skrive noe mer beskrivende til innlegget som om at "jeg trodde Jan var homo". Om hun absolutt føler at dette er noe hun må dele Virker som at hun mener at hun har vært veldig forelska i Jan lenge, og endelig klart å vinne hans hjerte, siden hun i starten tenkte at det var umulig. Men det har jo vært klart ganske lenge at Jan er forelska i henne, det er jo hun som har surret rundt med Mathijs. Men igjen, det var jo leserenes sin feil at hun endte opp med Mathijs i følge henne selv, så kan jo hende hun har vært stormforelska i Jan hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 16. april 2016 #3908 Del Skrevet 16. april 2016 39 minutter siden, Juami skrev: Var bare clickbait, Jan er ikke homo og har aldri vært det. Var visstnok bare hun som gikk ut i fra det, og da er det klart hun må lage denne overskriften på bloggen istedenfor å skrive noe mer beskrivende til innlegget som om at "jeg trodde Jan var homo". Om hun absolutt føler at dette er noe hun må dele Virker som at hun mener at hun har vært veldig forelska i Jan lenge, og endelig klart å vinne hans hjerte, siden hun i starten tenkte at det var umulig. Men det har jo vært klart ganske lenge at Jan er forelska i henne, det er jo hun som har surret rundt med Mathijs. Men igjen, det var jo leserenes sin feil at hun endte opp med Mathijs i følge henne selv, så kan jo hende hun har vært stormforelska i Jan hele veien. Er jo ikke tilfeldig at dette kommer i dag. Anna leser åpenbart denne tråden daglig - ikke første gang det kommer er et innlegg fra den kanten som en direkte oppfølger til ting som blir sagt her. Må uansett brenne et blått lys for Jan nå. De gangene Anna går hardt ut og proklamerer noe er alltid like før hun endrer mening. Minner om styret i en fotballklubb som går ut med full støtte til treneren to dager før de sparker ham. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. april 2016 #3909 Del Skrevet 16. april 2016 Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner samt svar til dette. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. april 2016 #3910 Del Skrevet 16. april 2016 "JEG ER TAKKNEMLIG FOR Å FREMDELES VÆRE I LIVET!" "JAN VAR HOMO" Fy faen jeg kjenner jeg blir forbannet. Den første tolker jeg som at hun har vært døden nær og skulle ikke ha overlevet. For den tittelen gir null mening når du leser innlegget, og tittelen i seg selv gir null mening annen enn døden nær opplevelse. Den gjorde meg forbannet. Den går det ikke ant å vri seg unna! Den andre er ren og kjær clickbait. "Jeg trodde han var homo" hadde vært mye bedre, den formuleringen hun valgte er ren og kjær klikkhoreri. Kjenner jeg begynner å bli forbannet nå, hun er så provoserende irriterende med de overskriftene sine! Hun burde skrive dato i stedet, så slipper hun å lure alle. Jeg bruker bloglovin, extension ting til chrome, så jeg ser de første linjene. Men ofte så starter hun innlegget ved å være kryptisk og irriterende. Så du går rett i fella allikevel, for sannheten kommer til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyria Skrevet 16. april 2016 #3911 Del Skrevet 16. april 2016 20 minutter siden, NasseNøff skrev: "JEG ER TAKKNEMLIG FOR Å FREMDELES VÆRE I LIVET!" "JAN VAR HOMO" Fy faen jeg kjenner jeg blir forbannet. Den første tolker jeg som at hun har vært døden nær og skulle ikke ha overlevet. For den tittelen gir null mening når du leser innlegget, og tittelen i seg selv gir null mening annen enn døden nær opplevelse. Den gjorde meg forbannet. Den går det ikke ant å vri seg unna! Den andre er ren og kjær clickbait. "Jeg trodde han var homo" hadde vært mye bedre, den formuleringen hun valgte er ren og kjær klikkhoreri. Kjenner jeg begynner å bli forbannet nå, hun er så provoserende irriterende med de overskriftene sine! Hun burde skrive dato i stedet, så slipper hun å lure alle. Jeg bruker bloglovin, extension ting til chrome, så jeg ser de første linjene. Men ofte så starter hun innlegget ved å være kryptisk og irriterende. Så du går rett i fella allikevel, for sannheten kommer til slutt. Nå vil jeg ikke være slem, men det er du som klikker deg inn på bloggen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. april 2016 #3912 Del Skrevet 16. april 2016 Ikke klikk dere inne på den bloggen mer, slipper mye stress da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. april 2016 #3913 Del Skrevet 16. april 2016 32 minutter siden, Zyria skrev: Nå vil jeg ikke være slem, men det er du som klikker deg inn på bloggen. I know, og det irriterer meg! Det irriterer meg at hun klarer å lure meg gang på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 16. april 2016 #3914 Del Skrevet 16. april 2016 1 time siden, Zyria skrev: Nå vil jeg ikke være slem, men det er du som klikker deg inn på bloggen. Men bloggen ligger fortsatt der ute med sine irriterende overskrifter selv om man prøver å ikke irritere seg over det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 16. april 2016 #3915 Del Skrevet 16. april 2016 Lurer på når den jenta skal lære seg rettskriving? Herregud er det mulig!? "Jeg er takknemlig for å fremdeles være i livet". "Søknadspapirene til abort, legen ville vi skulle signer papirene umiddelbart" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 16. april 2016 #3916 Del Skrevet 16. april 2016 Så Jan er homo han ja.. Og Anna selv har flaks som i det hele tatt lever... Jøsses for et hummer og kanari-liv... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. april 2016 #3917 Del Skrevet 16. april 2016 Hun har kanskje omvendt han som den Jesus kopien hun er, halleluhja la oss alle gå i kirken i morgen å takke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. april 2016 #3918 Del Skrevet 16. april 2016 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alteropptatt Skrevet 16. april 2016 #3919 Del Skrevet 16. april 2016 7 timer siden, NasseNøff skrev: "JEG ER TAKKNEMLIG FOR Å FREMDELES VÆRE I LIVET!" "JAN VAR HOMO" Fy faen jeg kjenner jeg blir forbannet. Den første tolker jeg som at hun har vært døden nær og skulle ikke ha overlevet. For den tittelen gir null mening når du leser innlegget, og tittelen i seg selv gir null mening annen enn døden nær opplevelse. Den gjorde meg forbannet. Den går det ikke ant å vri seg unna! Den andre er ren og kjær clickbait. "Jeg trodde han var homo" hadde vært mye bedre, den formuleringen hun valgte er ren og kjær klikkhoreri. Kjenner jeg begynner å bli forbannet nå, hun er så provoserende irriterende med de overskriftene sine! Hun burde skrive dato i stedet, så slipper hun å lure alle. Jeg bruker bloglovin, extension ting til chrome, så jeg ser de første linjene. Men ofte så starter hun innlegget ved å være kryptisk og irriterende. Så du går rett i fella allikevel, for sannheten kommer til slutt. Men det nytter jo å provosere? Ditt innlegg fører til at jeg bare "må" lese hva hun skriver på bloggen --> flere klikk :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. april 2016 #3920 Del Skrevet 16. april 2016 1 minutt siden, alteropptatt skrev: Men det nytter jo å provosere? Ditt innlegg fører til at jeg bare "må" lese hva hun skriver på bloggen --> flere klikk :-) Bare å les, du blir skuffet som alle andre Lurer på om blogg.no betaler for antall klikk.. eller antall folk som faktisk ser reklamene... F.eks jeg hopper glatt over ALT som har "sponset" eller "annonse" i de første linjene. De fleste følger reglene å skriver det på toppen, mens andre gjøkhoder venter til slutten. Så hvis de da får ett treff på grunn av meg, så er det jo helt feil. For jeg leser kun de innleggene som ikke inneholder reklamen (som er merket). Jeg scroller ikke igjennom heller, så jeg er ikke innpå de reklame-innleggene i det hele tatt. Så et klikk på bloggen blir jo feil, for det er et klikk på ett innlegg. Jeg har også adblock... så selv om at jeg er der inne så tjener ikke firmaene en dritt på meg, for jeg ser ikke reklamen. Håper noen varsler blogg.no om dette, slik at de får eksakte tall over hvor mange som faktisk ser reklamen de legger ut. For brun og sol eller hva fader dere falsk brunfarge folket kaller seg.. de tjener ikke ei krone på meg siden jeg ikke ser reklamen deres, og jeg er ikke alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg