Miranda16 Skrevet 9. april 2016 #3741 Del Skrevet 9. april 2016 Nå har dramaet lagt seg etter alt styret med Matijs, Jan og ny baby, så nå er det ingenting mer å melke. Ja, hun venter barn og bor i hus med mann og barn. Det er jo nada spennende lesestoff for oss lesere! Nei da leser jeg heller blogger som Sraad og SEs for det er underholdende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 9. april 2016 #3742 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) NYTT innlegg hvor hun svarer på: "Michelle er borte". Nå spiller hun offer igjen og påstår at hun ikke bevisst bruker overskrifter som klikk baits....og så "ro,ro til fiskeskjær Endret 9. april 2016 av Miranda16 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. april 2016 #3743 Del Skrevet 9. april 2016 Borte = forsvunnet, vekk, finner ikke, vet ikke hvor er. Latterlig at hun prøver å ro seg unna det. ALLE overskriftene hennes er clickbaits. Og hun drar det lenger og lenger. Istedet for å rette sinne mot leserne så burde hun gå i seg selv. Skremmende. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 9. april 2016 #3744 Del Skrevet 9. april 2016 Hadde hun bare skrevet "bortreist" istedefor "borte" hadde hun sluppet all denne kritikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. april 2016 #3745 Del Skrevet 9. april 2016 1 minutt siden, Honeyblossom skrev: Hadde hun bare skrevet "bortreist" istedefor "borte" hadde hun sluppet all denne kritikken. Mhm! Værre er det faktisk ikke. Er tusen andre vendinger hun kunne brukt. "Eldstedatra på hyttetur", "Alenetid med minsten i helga" osv osv... Eller som sagt - byttet ut borte med bortreist. Det er to totalt forskjellige ord. Man bruker ikke "borte" i en sånn setning. Og det bilde hun la ut i samme setting!!! En ventende mor ved kjøkkenbenken som lengselsfult kikker ut av vinduet i håp om å se sitt bortkomne barn komme hjem. Et hån mot de som faktisk har opplevd marerittet på ekte. Skammelig å spekulere i slike ting for å få klikk på bloggen. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 10. april 2016 #3746 Del Skrevet 10. april 2016 Jeg leste ikke overskriften som hun hadde forsvunnet osv, men som hun var borte for helgen/dagen osv. Kan det være en dialekt ting? Er fra samme området som MtM, og vi sa gjerne borte til mye. "Kor er mamma", "hu er borte", "borte kor, "på butikken". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorax Skrevet 10. april 2016 #3747 Del Skrevet 10. april 2016 fokuset på bloggen er altså å være ærlig med leserne, men ha uærlige/overdrevne overskrifter slik at hun får klikk på bloggen selv om hun, i følge henne selv, ikke tjener noe på klikk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyria Skrevet 10. april 2016 #3748 Del Skrevet 10. april 2016 Hvorfor henger dere opp i det? Det er en overskrift, og det er ikke alle som tolker borte som negativt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 10. april 2016 #3749 Del Skrevet 10. april 2016 14 timer siden, Miranda16 skrev: Nå har dramaet lagt seg etter alt styret med Matijs, Jan og ny baby, så nå er det ingenting mer å melke. Ja, hun venter barn og bor i hus med mann og barn. Det er jo nada spennende lesestoff for oss lesere! Nei da leser jeg heller blogger som Sraad og SEs for det er underholdende! Før var det hemmelig hvem faren til William var. Nå holder hun kjønnet og navnet hemmelig. Jessica derimot deler om dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. april 2016 #3750 Del Skrevet 10. april 2016 Noe må hun jo blogge om.....og er det ikke noe drama, så lager man. Slik går nu dagan. Og hvert sitt levebrød.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. april 2016 #3751 Del Skrevet 10. april 2016 3 timer siden, Dwight skrev: Jeg leste ikke overskriften som hun hadde forsvunnet osv, men som hun var borte for helgen/dagen osv. Kan det være en dialekt ting? Er fra samme området som MtM, og vi sa gjerne borte til mye. "Kor er mamma", "hu er borte", "borte kor, "på butikken". Enig i denne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 10. april 2016 #3752 Del Skrevet 10. april 2016 21 minutter siden, Rosalie skrev: Enig i denne. Er fra Stavanger selv, og tanken på at overskriften kunne bety noe ille, streifet meg aldri. Borte, eller "vekke" som vi også sier, betyr det som personen over beskriver. "eg va borte i helgå" fks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 10. april 2016 #3753 Del Skrevet 10. april 2016 Jeg er fra et helt annet område, men vi sier også borte. "Hvor er barna?" "De er borte." Og det er helt uten at noen ringer politi og brannvesen av den grunn. Borte betyr sjeldent forsvunnet, død eller kidnappet. DET som overskrift derimot ville vært noe å klaget på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 10. april 2016 #3754 Del Skrevet 10. april 2016 Siste innlegget hennes var virkelig rart. 5 ting hun liker med å være jentemamma. Det handler jo ikke om det i det hele tatg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarha20 Skrevet 10. april 2016 #3755 Del Skrevet 10. april 2016 Den 5.4.2016 at 13.08, Miranda16 skrev: Hun ønsker å holde terminen hemmelig. Hvilke grunner har man for å holde det for seg selv. Alle venninnene mine har flere barn og de har aldri holdt en termin hemmelig.Det er ikke akkurat slik at de vil ligge paparazzies i buskene hennes Det må da være lov til å ikke ønske å dele terminen sin med hele Norge? Kjenner flere som har holdt termin hemmelig, nettopp av den grunn at de ønsker å holde den biten av graviditeten for seg selv. Vi får jo mest sannynelig vite det når ungen er født.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 10. april 2016 #3756 Del Skrevet 10. april 2016 Her er det mye å ta tak i det siste innlegget. Nå viser hun tydelig at hun ikke er mer en 20. Merkelig at hun skjønner at samfunnet har endret seg. At man ikke slipper ut ungene alene fordi man er redd fordi noen folk ikke har de beste hensikter? Hvorfor foreldre barn ikke går halvnakne på stranda? Hallo, fordi det fin mange pervoer der ute kanskje....? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 10. april 2016 #3757 Del Skrevet 10. april 2016 Tråden ryddet for sitat fra bloggen og svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 10. april 2016 #3758 Del Skrevet 10. april 2016 (endret) 2 timer siden, Sarha20 skrev: Det må da være lov til å ikke ønske å dele terminen sin med hele Norge? Kjenner flere som har holdt termin hemmelig, nettopp av den grunn at de ønsker å holde den biten av graviditeten for seg selv. Vi får jo mest sannynelig vite det når ungen er født.. Merker at jeg nok får med meg mer detaljer enn jeg bør 😔, men når hun var på god morgen Norge for å snakke om hetsen hun hadde fått så sa hun jo typisk;" jeg er 13 uker i morgen", så det bør jo være veldig lett å regne ut termin for den som bryr seg om det. Hun har absolutt ikke holdt det hemmelig, eller så er det bare jeg som fikk med meg denne detaljen...... Endret 10. april 2016 av Dollyådi Skriveleifer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hasta Skrevet 10. april 2016 #3759 Del Skrevet 10. april 2016 Synes det er irriterende hvordan hun lurer leserene sine med overskriftene sine. Liksom overskrifter som "Ikke bare en, men to nye små" med et bilde hvor hun holder seg for magen også handler innlegget om at moren henens har fått to hunder. Synes hun lurer seg interesang på en måte. Synes forsåvidt det virker som hun gjør en god jobb som mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 10. april 2016 #3760 Del Skrevet 10. april 2016 Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk fortsatt biter på og tror på overskriftene hennes. Innleggene handler jo aldri om det hun vil leserne skal tro. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg