Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser gjennom kommentarene på Facebook og leserne tror visst at vi som kommenterer at hun ikke har noen utdannelse for misunnelse. Hvordan skal det være misunnelse? Er hvert fall ikke misunnelig på henne på noen måte. Hadde lurt på hvorfor jeg skulle vært det.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Honeyblossom skrev:

Så det jeg også. Syns faktisk mesteparten av svarene var ganske korte og det var liksom ikke ordentlig svar. Når en blogger sier de skal svare på spm fra lesere seg jeg liksom for meg at de skal skrive litt mer utdypende enn én setning.

Reagerte på det samme,var mye sånne "ja nei ikke sikkert enda" svar. Svadda svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste kjapt i denne spørsmål/svar runden hun hadde på facebook, og overskriften på en del bloggposter fra hun kom hjem fra Kypros. Helt ærlig så virker det som hun ikke har det bra. Før hun reiste til Kypros var hun jo glad og livlig, innleggene hennes utstrålte mye mer livsglede enn det gjør nå. Håper hun har støttende folk rundt seg og ikke bare nikkedukker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

Men hun brukte tross alt en helt time på det!😨😲

Jeg lurer på hva slags timelønn de trofaste leserne har sørget for at hun får. For en rar verden vi lever i!

Endret av Pizzaface
lagt til emojis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hectine skrev:

Halvparten av svarene på facebook var jo kjempefrekke mot lesere. Herregud så arrogant hun er :klaske:

Og de kommer fra en som påstår bastant at hun er sååååå moden for alderen.  Hadde hun vært moden hadde hun lagt seg flat og bedt om unnskyld for sin frekkhet

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at Mammatilmichelle er super søt jente.

Men hun tabber seg ut med å vise for mye hud.

Det er synd fordi hun er så flott. 

Hun senker verdien sin som kvinne 

Men jeg synes ikke vi har rett til å fortelle andre hvordan de

skal oppdra barna sine.

Tenk på alle de som FAKTISK skader barna sine,

det er de vi bør stille spørsmålstegn ved.

IKKE mamma til michelle!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SørVestlandsJentå skrev:

skal oppdra barna sine.

Kan du utdype denne, pls?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Prorsum skrev:

Kan du utdype denne, pls?

Jeg skal innrømme at jeg ikke studere eller stalker mamma til michelle 

og har ikke oversikt over allt det"gale" hun gjør.

Mamma til michelle er ikke en ondskapsfull person, slik jeg oppfatter henne.

DERFOR forsvarer jeg henne.

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar helt sikkert feil valg

Som jeg påpekte med tanke på lite klær

noen ganger.

Hun er ikke perfekt. For det er ingen

Men jeg synes ikke hun fortjener den krittikken hun får som mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, SørVestlandsJentå skrev:

skal oppdra barna sine.

Ser du skriver det samme i tråden om Sophie Elise. Lurer bare på hva du mener med dette? 
Er det å vise hud noe som "senker kvinners verdi"? Da syns jeg i så fall det er en ganske drøy påstand!
Hvem bestemmer at folk har lav eller høy verdi som menneske??? 
Å snakke om innholdet på bloggen eller hennes "medieverdi" og popularitet blir en helt annen sak derimot

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Trosten skrev:

Jeg kan ikke la være å bli provosert på de biologiske fedrenes vegne. De er opptatt med studier og verneplikt på andre steder, altså seriøse og viktige gjøremål som har stor betydning i unge menns liv. I deres fravær lærer hun ungene å kalle kjæresten pappa, en person de har bodd med ca. to måneder. 

Dette kommer bare til å forvirre barna og gjøre forholdet til fedrene deres mer komplisert. 

Enig, men hva er det å forvente av en tenåring som ikke er tørr bak øra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Trosten skrev:

Jeg kan ikke la være å bli provosert på de biologiske fedrenes vegne. De er opptatt med studier og verneplikt på andre steder, altså seriøse og viktige gjøremål som har stor betydning i unge menns liv. I deres fravær lærer hun ungene å kalle kjæresten pappa, en person de har bodd med ca. to måneder. 

Dette kommer bare til å forvirre barna og gjøre forholdet til fedrene deres mer komplisert. 

Helt enig! Reagerte på dette selv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg blir så sint ! Var med i en konkuranse fra shoppic(visste ikke at det var denne Jan), og for å få vite vinneren linker de til MTM!! Snakk om å være sleipe for å få klikk til bloggen 😠

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trosten skrev:

Enig!! Og hun påstår W har begynt med det av seg selv?? Han vet da ikke hva en pappa er.. Barn kaller jo foreldrene sine mamma og pappa fordi de blir lært til det.. Og om de kaller andre voksne mamma og pappa så er det jo fordi det er det de er vant å si til mammaen og pappaen sin. Altså hadde det vært mye mer troverdig om hun sa at W kalte J for mamma. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg kjenner jeg blir så forbaska provester"

Unnskyld, men den setningen minner meg hele tida om hvor mye skrivefeil den bloggen har.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Chromium skrev:

"Jeg kjenner jeg blir så forbaska provester"

Unnskyld, men den setningen minner meg hele tida om hvor mye skrivefeil den bloggen har.

Skulle tro hun kunne investert i stavekontroll eller lære seg å bruke det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...