scrabble Skrevet 18. januar 2016 #2801 Del Skrevet 18. januar 2016 Flere som har sett lyset etter en tomhendt prisutdeling http://annebrith.blogg.no/1453105001_tankefull_helg.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 18. januar 2016 #2802 Del Skrevet 18. januar 2016 http://m.imgur.com/91Zq9Nv Her fra shoppic sine egne hjemmesider. Det står "Ved å delta sier du ja til å motta nyhetsbrev fra Shoppic.no" som jo er helt okei. Men det står også i samme setning "og Mammatilmichelle der vinnerne blir annonsert" Noe spesielt om hun ikke er en del av det hele? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. januar 2016 #2803 Del Skrevet 18. januar 2016 Den 16.1.2016 at 18.27, HanneAa skrev: Etter hun byttet blogg plattform, har hun blitt utrolig kjedelig og tørr. Kanskje hennes jobb/karrière som blogger snart er over? Synes hennes siste innlegg om "Derfor drakk jeg ikke i går kveld", var tungvindt å lese. Rotete tekst. Blogg designet er heller ikke noe å skryte av. Er ikke lenge siden hun byttet over, men hun burde vel ha ordnet designet underveis i overflyttingen. http://www.annarasmussen.no/nytt-ar-nye-muligheter/ Hun skal trekke seg tilbake fra media også. Dette innlegget har vært ute en stund. Ser for meg at bloggingen hennes sakte, men sikkert dør ut. Hun får seg en vanlig jobb, forhåpentligvis fullfører videregående. Det vil tiden vise. Håper hun kommer seg på beina igjen og at bloggen får liv i seg. Liker henne og bloggen hennes, når hun er flink. Innlegg ryddet for sitat fra bloggen Nordvesta, mod. Skulle trekke seg tilbake fra media, ja. Hvorfor blir hun da med på Vixen (var hun nominert til noen priser?), og hvorfor lar hun journalistene intervjue henne mens hun er der? Kunne vel heller gjort som fotballfrua og sagt nei til intervjuer når hun absolutt skulle dit likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 19. januar 2016 #2804 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Norges største blogger raser mot media *oppgitt* http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=19480 Endret 19. januar 2016 av IglePigle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. januar 2016 #2805 Del Skrevet 19. januar 2016 Åh herreguud.. Nok et innlegg om sextabbene på hotellet.. Jg blir SÅ FLAU!!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. januar 2016 #2806 Del Skrevet 19. januar 2016 1 time siden, IglePigle skrev: Norges største blogger raser mot media *oppgitt* http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=19480 Håper noen bloggere skriver et innlegg om tankene sine rundt dette.. Det lyser jo lang vei at hun er bitter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 19. januar 2016 #2807 Del Skrevet 19. januar 2016 1 minutt siden, Sitronmelis skrev: Åh herreguud.. Nok et innlegg om sextabbene på hotellet.. Jg blir SÅ FLAU!!! Haha, enig Nok en gang viser hun at hun bare er 19 år gammel - fortsatt tenåring. Hvis det å glemme slipset knyttet til sengen er en sex-tabbe....ja, da har hun ikke opplevd mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19. januar 2016 #2808 Del Skrevet 19. januar 2016 Ok. Jeg holder på å le meg i hjel. På hvilken måte er det der en sextabbe? Hvordan er det mulig å på noen måte vinkle det der til å være en tabbe? Hvorfor? Det der er det dummeste jeg har lest noen gang. Faktisk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 19. januar 2016 #2809 Del Skrevet 19. januar 2016 Kanskje neste sextabbe er at hun prompet på et hotell når hun hadde sex. Savner oppdatering på jomfrufisen... 😏 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneAa Skrevet 19. januar 2016 #2810 Del Skrevet 19. januar 2016 17 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: Skulle trekke seg tilbake fra media, ja. Hvorfor blir hun da med på Vixen (var hun nominert til noen priser?), og hvorfor lar hun journalistene intervjue henne mens hun er der? Kunne vel heller gjort som fotballfrua og sagt nei til intervjuer når hun absolutt skulle dit likevel.. Lurer på akkurat det samme.. Tviler på at hun trekker seg tilbake fra media 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 19. januar 2016 #2811 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Nytt gjesteinnlegg av Jan. "Ikke skremt av tanken på å få enda en liten en i hus".... Jan og Anna har vært sammen i "5 min". Galskap å skrive/tenke noe slikt. Hvis de vil skape en stabil famileframtid bør de nok ha en del år som samboere før de en gang tør tenke tanken!! Endret 19. januar 2016 av elvane 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneAa Skrevet 19. januar 2016 #2812 Del Skrevet 19. januar 2016 13 minutter siden, elvane skrev: Nytt gjesteinnlegg av Jan. "Ikke skremt av tanken på å få enda en liten en i hus".... Jan og Anna har vært sammen i "5 min". Galskap å skrive/tenke noe slikt. Hvis de vil skape en stabil famileframtid bør de nok ha en del år som samboere før de en gang tør tenke tanken!! Det virker som de, spesielt Anna har hintet voldsomt til "baby" i det siste. Helt enig i at de burde vente en del år. Av de samme grunnene du nevnte.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 19. januar 2016 #2813 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Tråden ryddet for sitat fra bloggen, skjermbilder og spekulasjon Nordvesta, mod. Endret 19. januar 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. januar 2016 #2814 Del Skrevet 19. januar 2016 Blogglisten viser 27.000 lesere, og UB sin side 45.000 lesere. Hadde jeg vært Anna hadde jeg vært bekymret over utviklingen, og gjort meg noen tanker om hva som kan være grunnen til de synkende tallene. Det er åpenbart at folk har gått lei. Verken sextabber eller spekulasjoner ser ut til å fungere. Og det er forbi uforståelig at de driver og hinter om graviditet. Har hun ikke lært etter to forhold der barnefaren og hun ikke holdt sammen at man bør være sammen over tid før man får barn. At unge jenter leser dette og ser opp til henne er intet mindre enn bekymringsfult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 19. januar 2016 #2815 Del Skrevet 19. januar 2016 1 minutt siden, CecilieX skrev: Blogglisten viser 27.000 lesere, og UB sin side 45.000 lesere. Hadde jeg vært Anna hadde jeg vært bekymret over utviklingen, og gjort meg noen tanker om hva som kan være grunnen til de synkende tallene. Det er åpenbart at folk har gått lei. Verken sextabber eller spekulasjoner ser ut til å fungere. Og det er forbi uforståelig at de driver og hinter om graviditet. Har hun ikke lært etter to forhold der barnefaren og hun ikke holdt sammen at man bør være sammen over tid før man får barn. At unge jenter leser dette og ser opp til henne er intet mindre enn bekymringsfult. Jeg tenker motsatt, hun burde slutte å bry seg om utviklingen i lesertall. Sist hun bekymret seg for det ble det jo bare en haug av hjernedøde clickbaits (og det funket),så hvis hun skal ta deg på ordet og bekymre seg kommer det til å resultere i enda dårligere clickbaits og sikkert mer utlevering av ungene. Altså, vi må jo innse det - folk er ikke interesserte i å lese saklige, "normale" innlegg fra en tenåring som egentlig lever et ganske ordinært liv. Hun kan ikke være toppblogger uten å komme med skandaler og spekulasjoner, og da burde hun heller slå seg til ro med færre lesere, men også mer saklig innhold. Hun overlevde jo uten 50 000 lesere tidligere også, så hun bør jo greie det nå også. Det trenger ikke være noe mål å ligge på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. januar 2016 #2816 Del Skrevet 19. januar 2016 13 minutter siden, Sisti skrev: Jeg tenker motsatt, hun burde slutte å bry seg om utviklingen i lesertall. Sist hun bekymret seg for det ble det jo bare en haug av hjernedøde clickbaits (og det funket),så hvis hun skal ta deg på ordet og bekymre seg kommer det til å resultere i enda dårligere clickbaits og sikkert mer utlevering av ungene. Altså, vi må jo innse det - folk er ikke interesserte i å lese saklige, "normale" innlegg fra en tenåring som egentlig lever et ganske ordinært liv. Hun kan ikke være toppblogger uten å komme med skandaler og spekulasjoner, og da burde hun heller slå seg til ro med færre lesere, men også mer saklig innhold. Hun overlevde jo uten 50 000 lesere tidligere også, så hun bør jo greie det nå også. Det trenger ikke være noe mål å ligge på topp. Du har sikkert rett, men jeg tror ikke bloggen overlever hvis hun ikke kommer opp med en god ide. Som du sier, ordinært hverdagsliv fenger ikke. Jeg er overrasket over at ikke flere lesere har vært lojale i overgangen til UB. Bloggen er jo levebrødet hennes, og hun har kjøpt hus og har to barn å forsørge, derfor tenker jeg at hun burde bekymre seg. Det er ikke meg i mot at hun slutter med klikkorientert blogging og utlevering av barna, men jeg ser ikke helt hva slags saklig innhold som kjerneleserne vil ønske å lese. Hvor få lesere kan hun greie seg med, og likevel greie å leve av bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 19. januar 2016 #2817 Del Skrevet 19. januar 2016 57 minutter siden, CecilieX skrev: Blogglisten viser 27.000 lesere, og UB sin side 45.000 lesere. Hadde jeg vært Anna hadde jeg vært bekymret over utviklingen, og gjort meg noen tanker om hva som kan være grunnen til de synkende tallene. Det er åpenbart at folk har gått lei. Verken sextabber eller spekulasjoner ser ut til å fungere. Og det er forbi uforståelig at de driver og hinter om graviditet. Har hun ikke lært etter to forhold der barnefaren og hun ikke holdt sammen at man bør være sammen over tid før man får barn. At unge jenter leser dette og ser opp til henne er intet mindre enn bekymringsfult. Noen som vet hvorfor sidene viser ulike tall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 19. januar 2016 #2818 Del Skrevet 19. januar 2016 19 minutter siden, Monky skrev: Noen som vet hvorfor sidene viser ulike tall? På UB står det "views" tolker det som sidevisninger/visninger. Det er noe annet enn norske lesere. Feks er det vanlig å ha ca dobbelt så mange views som lesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 19. januar 2016 #2819 Del Skrevet 19. januar 2016 19 minutter siden, Monky skrev: Noen som vet hvorfor sidene viser ulike tall? Blogglisten sier 27.000 unike lesere og 36.000 klikk. United bloggere sier ikke noe om unike lesere. 45.800 klikk. Kanskje de måler på ulike tider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 19. januar 2016 #2820 Del Skrevet 19. januar 2016 15 minutter siden, neiognei skrev: Blogglisten sier 27.000 unike lesere og 36.000 klikk. United bloggere sier ikke noe om unike lesere. 45.800 klikk. Kanskje de måler på ulike tider? Aah, okei! Da har det jo gått mye mye ned siden hu bytta plattform😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg