Gjest Tjoppa Skrevet 14. januar 2016 #2761 Del Skrevet 14. januar 2016 Hun vil ikke dele "det" med den stakkars hotellansatte, men å dele det med halve Norge, familie og etterhvert barna er ok?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. januar 2016 #2762 Del Skrevet 14. januar 2016 ÅH DEN BLOGGEN ER SÅ FLAAAAU !!!!! HUN ER SÅ TRAGISK at jeg får vondt. OMG, MÅ man virkelig dele ABSOLUTT ALT?? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 14. januar 2016 #2763 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg skjønner ikke helt hva som foregår oppi hodet hennes når hun velger å dele sånt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 14. januar 2016 #2764 Del Skrevet 14. januar 2016 Hun må jo få noe oppmerksomhet på den rød løperen når det er vixen i morgen, så da holder det vel ikke med fise-detaljer.... Hun overgår stadig seg selv, det hadde jeg ikke trodd.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 14. januar 2016 #2765 Del Skrevet 14. januar 2016 Forklekjole 2.0? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergensbrud2014 Skrevet 15. januar 2016 #2766 Del Skrevet 15. januar 2016 Hva skriver hun i disse innleggene da? Nekter å gi klikk på dette, noen som har lest som vil oppsummere? :-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 15. januar 2016 #2767 Del Skrevet 15. januar 2016 Synes det er litt morsomt at de med så mye penger virker så gnitne. Selge lakenkjolen sin som er kåret til årets styggeste. Hele tiden klessalg istedenfor fretex. Det virker så stress og skummelt med så mange fremmede som kan oppsøke henne, men hun liker vel oppmerksomheten. Hun sa også en gang at det svidde i lommeboka av at hun måtte kjøpe nye mobil eller data. Hun tjener vel minst 100.000 i måneden, eller kanskje enda mer da hun aldri sier nei til noe sponset. Veldig mye reklame. Samme med Sophie Elise. Hun skrev hun hater å bruke penger, spesielt på mat. Men at hun i snitt bruker 30.000kr i måneden som lommepenger. Og at hun ''forventet'' å få sponset frisør for noen år tilbake fordi det ga god reklame, og ble litt irritert av at hun måtte betale slik som andre normale folk. Tenk så flaut å skrive det på en blogg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 15. januar 2016 #2768 Del Skrevet 15. januar 2016 58 minutter siden, Bergensbrud2014 skrev: Hva skriver hun i disse innleggene da? Nekter å gi klikk på dette, noen som har lest som vil oppsummere? :-) om at de hadde sex på hotell og roomservice kom inn. ''ÅRETS FØRSTE SEXTABBE!'' Noe sier meg at hun begynner å få lite lesere igjen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. januar 2016 #2769 Del Skrevet 15. januar 2016 Tråden er ryddet for hets. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 15. januar 2016 #2770 Del Skrevet 15. januar 2016 Den 13. januar 2016 at 23.17, Joppe skrev: Jepp! Nå er det fising i forhold som gjelder :D Det er jo tydelig at hun henter litt inspirasjon her inne da, for dette har jo vært et aktivt tema her inne nå helt nylig. Får ikke til å linke fordi kg og mobilen ikke vil sammarbeide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 15. januar 2016 #2771 Del Skrevet 15. januar 2016 19 timer siden, Joppe skrev: Men, seriøst! Vi trenger streng tatt ikke vite når hun og Jan humper. Too much information!! Lol, kunne ikke være mer enig. Alle disse barnslige innleggene minner meg på at hun er en tenåring. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. januar 2016 #2772 Del Skrevet 15. januar 2016 Overskriften på siste innlegget... Hun skal garantert få oss til å tro hun er gravid igjen, men det er sikkert bare en annen idiotisk grunn til at hun tar en alkoholpause.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 15. januar 2016 #2773 Del Skrevet 15. januar 2016 5 minutter siden, Honeyblossom skrev: Overskriften på siste innlegget... Hun skal garantert få oss til å tro hun er gravid igjen, men det er sikkert bare en annen idiotisk grunn til at hun tar en alkoholpause.. Hva er overskriften? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 15. januar 2016 #2774 Del Skrevet 15. januar 2016 To klikkbaitinnlegg på rappen. Så mye for innlegget der hun ikke skulle bry seg om klikk og lesertall. Det er jo litt trist at man ikke har flere strenger å spille på. Lite kreativitet og nyskaping i bloggverden, har tilgode å se noen som klarer å videreutvikle konseptet og tilføre noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. januar 2016 #2775 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, IglePigle skrev: Hva er overskriften? "Ingen alkohol på meg fremover" Og videre i innlegget skriver hun http://prntscr.com/9qh525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjay Skrevet 15. januar 2016 #2776 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Honeyblossom skrev: "Ingen alkohol på meg fremover" Og videre i innlegget skriver hun http://prntscr.com/9qh525 Hehe, Anna kjører samme stil som alltid ser jeg. Gjetter på at hun kanskje har kyssesyken eller noe og derfor ikke kan drikke. Hun har virket så slapp og umotivert siden plattformbyttet og etter hun kom hjem fra Kypros. Hun sa jo selv at hun gikk på en smell og ikke har hatt det bra lenge, og hvis hun virkelig har møtt veggen går ikke det over av seg selv på null komma niks.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 15. januar 2016 #2777 Del Skrevet 15. januar 2016 Antrekket hennes på vixen... 😂 ser ut som hun gjorde et forsøk på å herme etter Sophie Elise sitt antrekk på kjendisgallaen men glemte å ta på noe under blazeren. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 16. januar 2016 #2778 Del Skrevet 16. januar 2016 9 timer siden, doktorproktor skrev: Antrekket hennes på vixen... 😂 ser ut som hun gjorde et forsøk på å herme etter Sophie Elise sitt antrekk på kjendisgallaen men glemte å ta på noe under blazeren. Tenkte litt det samme som deg, lignet litt for mye på Sophie Elises sitt.. kan være tilfeldig... Vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 16. januar 2016 #2779 Del Skrevet 16. januar 2016 Den Thursday, January 14, 2016 at 21.36, Tjoppa skrev: Hun vil ikke dele "det" med den stakkars hotellansatte, men å dele det med halve Norge, familie og etterhvert barna er ok?! Haha, godt sagt. Egentlig så tviler jeg på at det er sant. Sikkert noe de to satt å fant på. "Tenk hvis det hadde kommet noen inn mens vi hadde sex", "Å ja!! Nytt innlegg!" Det er null troverdighet i innleggene hennes. Moro for barna å lese når de vokser opp også! Desperasjonsinnlegg på høyt nivå. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjay Skrevet 16. januar 2016 #2780 Del Skrevet 16. januar 2016 12 timer siden, doktorproktor skrev: Antrekket hennes på vixen... ser ut som hun gjorde et forsøk på å herme etter Sophie Elise sitt antrekk på kjendisgallaen men glemte å ta på noe under blazeren. På meg virker det mer som hun og Jan har hentet inspirasjon fra Kim&Kanye, spesielt siden begge poserer med surt fjes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg