Gjest Joppe Skrevet 19. desember 2015 #2641 Del Skrevet 19. desember 2015 Ref. siste innlegget på bloggen.Det er vel ikke så lenge siden hun var en uke hos eksen i Nederland? Da var det i hvert fall "love all over".Rart hvor fort ting kan endre seg. Hun skulle hatt noen profesjonelle å snakket med - det hadde hun trengt.Er jo helt fjern hele ungen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 19. desember 2015 #2642 Del Skrevet 19. desember 2015 Ting kan endre seg fort i kjærlighetslivet og det for alle- la nå denne damen i fred, viktigste er at de er lykkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 19. desember 2015 #2643 Del Skrevet 19. desember 2015 (endret) Ting kan endre seg fort i kjærlighetslivet og det for alle- la nå denne damen i fred, viktigste er at de er lykkelig.Hva mener du? Hun har jo ifølge siste blogginnlegget ikke engang bekreftet at hun og Jan er et par 😓 det skulle vært et ironiflagg her Endret 19. desember 2015 av BeverTramp siste setning 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 19. desember 2015 #2644 Del Skrevet 19. desember 2015 Ting kan endre seg fort i kjærlighetslivet og det for alle- la nå denne damen i fred, viktigste er at de er lykkelig.Det er ikke snakk om at hun ikke skal få være lykkelig - unner henne absolutt alt godt. Men, i dette tilfellet bør vel vedkommende ta seg en reality check? Hun bør komme seg ned på jorden. Hun triller mannfolkene rundt lillefingeren...og de er med på det. Tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 19. desember 2015 #2645 Del Skrevet 19. desember 2015 Hvorfor har hun ikke mange venninner, tror du?Jenter/damer er ikke alltid sjenerøse.Janteloven hviler tungt,og gutter/menn er vel mye rundere i kantene.Det ervhva jeg tror,og spesielt etter å ha lest her.De samme som får disse bloggene til å bli et attraktivt levebrød,er de som gyver løs på hver minste ting.Fascinerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. desember 2015 #2646 Del Skrevet 19. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. desember 2015 #2647 Del Skrevet 20. desember 2015 Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 21. desember 2015 #2648 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Nå kaller hun J familie og snakker om at de er en familie på 4. Altså om en person hun har vært kjæreste med i to uker. Endret 21. desember 2015 av Trosten 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 22. desember 2015 #2649 Del Skrevet 22. desember 2015 Huff, dette legger nok opp til spekulasjoner (og er litt sladder-kjerring av meg å si), men jeg lurer på når neste baby kommer... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 22. desember 2015 #2650 Del Skrevet 22. desember 2015 Fra siste innlegg: " Jeg er en jente som vet hva jeg vil, og hvordan jeg vil ha ting. " What?? Hun har vel ganske tydelig bevist akkurat det motsatte de siste månedene... Ok, nå er jeg også skikkelig sladrekjerring! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 23. desember 2015 #2651 Del Skrevet 23. desember 2015 20 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Huff, dette legger nok opp til spekulasjoner (og er litt sladder-kjerring av meg å si), men jeg lurer på når neste baby kommer... hun prøver nok så godt hun kan å folk til å spekulere i om det snart er baby på vei. På snapchat har hun lagt ut er bilde der jan holder rundt henne, men hendene over magen hennes i typisk "kose babymagen" stil. Hun kommer nok til å skrive et innlegg der hun forteller hvor frustrerende det er at folk spekulerer og at det er helt normalt å holde på kjærestens mage uten at det er baby inni der 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 23. desember 2015 #2652 Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg skjønner ganske godt at Anna vingler litt på kjærlighetsfronten. Hun er jo absolutt ikke alene om å være usikker på følelser i den alderen, og når hun i tillegg har hovedansvaret for to små barn og søker etter en partner som også kan være en farsfigur, så forstår jeg at det er lett å trå feil. Hun er nok veldig opptatt av at barna skal ha det fint samtidig som hun også har et behov for noen som støtter henne. Det som derimot er veldig trist er at hun i så stor grad deler alt på bloggen. Selv de som knapt leser bloggen (inkludert meg selv) har jo fått med seg at hun ved minst tre anledninger bare i høst har erklært at "nå har jeg endelig tatt et valg og funnet kjærligheten". Hun får nok mange klikk av det, og jeg har til en viss grad forståelse for at hun ønsker å holde bloggen gående som en inntekt for familien, men med alle tilbakemeldingene så åpner hun seg for mye kritikk og sårbarhet, og ikke minst så blir jo også begge guttene, og på sikt barna, dratt med i en sak som egentlig hører privatlivet til. Jeg synes så absolutt at hun og barna fortjener å ha det fint og stabilt, men frem til hun og Jan får prøve seg frem og se hvordan det går, så håper jeg at hun holder litt mer tilbake på hva som skjer på kjærlighetsfronten og at hun kanskje har lært at det er greit å se ting an før hun annonserer noe. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 23. desember 2015 #2653 Del Skrevet 23. desember 2015 Nok et gjesteinnlegg fra J som elsker barna til Anna som om det var hans egne. De andre fedrene bør tenke på å skaffe seg en advokat. Den nye mannen har absolutt ingen rettigheter overfor disse ungene eller ansvar for oppdragelsen deres. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 24. desember 2015 #2654 Del Skrevet 24. desember 2015 2 timer siden, Trosten skrev: Nok et gjesteinnlegg fra J som elsker barna til Anna som om det var hans egne. De andre fedrene bør tenke på å skaffe seg en advokat. Den nye mannen har absolutt ingen rettigheter overfor disse ungene eller ansvar for oppdragelsen deres. Men herlighet, for et tåpelig innlegg. Snakk om å tolke alt negativt da! Han skriver at når han nå går inn i et forhold med Anna vil han stille opp og være en god stefar, se på de som sine egne. Står ikke nevnt et sted at de ikke skal omgås sine biologiske foreldre, noe de selvsagt skal. Det må da være bra at han går 100% inn enn å barevære halvveis og føle at barna er en klump om foten slik mange steforeldre gjør. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 24. desember 2015 #2655 Del Skrevet 24. desember 2015 8 timer siden, Trosten skrev: Nok et gjesteinnlegg fra J som elsker barna til Anna som om det var hans egne. De andre fedrene bør tenke på å skaffe seg en advokat. Den nye mannen har absolutt ingen rettigheter overfor disse ungene eller ansvar for oppdragelsen deres. Advokat? Hva har du røyka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 24. desember 2015 #2656 Del Skrevet 24. desember 2015 Som alenemamma står det respekt av Jan! Hadde flere mannfolk vært som han. Men hvorfor han gidder forstår jeg ikke. Han var ikke bra nok når pappaen til W var der. Men nå er han plutselig grei nok likevel. Syntes Jan fortjener bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 24. desember 2015 #2657 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg syns det er kjempebra av Jan å ville gå all inn for barna Godt Anna har funnet seg en type som faktisk ønsker dette, og ikke bare er der for familien når det passer han. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 26. desember 2015 #2658 Del Skrevet 26. desember 2015 Hva er greia med alle de bildene av henne og Jan nakne i senga? (På snap) hadde blitt flau jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 26. desember 2015 #2659 Del Skrevet 26. desember 2015 11 minutter siden, Ulzzang skrev: Hva er greia med alle de bildene av henne og Jan nakne i senga? (På snap) hadde blitt flau jeg Alle de ene bilde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 26. desember 2015 #2660 Del Skrevet 26. desember 2015 4 timer siden, Birdo skrev: Alle de ene bilde? Ene? Da har du ikke fulgt godt nok med. Har vært flere en ett bilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg