Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for latterliggjøring, samt bilder av blogger og svar til dette. Ber om at dere legger ut linker og ikke direkte bilder i tråden.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, der var det mye pupp! 

Jaja, har man kjøpt seg pupper så vil man vel vise de frem også. Men altså... nei, det var ikke særlig pent..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde fått skreddersydd en altfor trang kjole slik som denne, hadde jeg bedt om å få pengene tilbake. Den er jo for liten.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde fått skreddersydd en altfor trang kjole slik som denne, hadde jeg bedt om å få pengene tilbake. Den er jo for liten.

Hun har lagd den selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lagd den selv..

hun har designet den, og fått den sydd?  Men enten har designeren bommet på målene sine, eller skredderen har bommet på sømmånnet. For trang er kjolen uansett, det ser man spesielt på splitten foran.

Endret av Cornucopia
Tastefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har designet den, og fått den sydd?  Men enten har designeren bommet på målene sine, eller skredderen har bommet på sømmånnet. For trang er kjolen uansett, det ser man spesielt på splitten foran.

Ja ok, da misforsto jeg😊 Jeg trodde hun faktisk hadde sydd den selv. Vulgær kjole anyway..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstod det også sånn at hun hadde designet den og fått den sydd, men etter å ha sett kjolen så syns jeg det ser mer ut som hun fikk låne symaskin og sydde kjolen selv. Det ser ikke ut som en profesjonell har sydd kjolen. Hele kjolen ser billig ut, både materiale og design. Ser ut som noe ei 12år gammel jente har laget ut av et gammelt laken :-/ 

Ikke akkurat god reklame for skredderen (?) på kypros hvis det er hu som har sydd den. 

Når man har store bryster bør man ikke ha på kjoler som er helt åpne bak og på sidene. Det er heller ikke noe pent når man har kjoler/overdeler som er uten ermer og som går helt opp i halsen slik som denne- det får overkroppen til å se enorm ut. Det hadde vært mye finere om kjolen hadde dekket sidene og ryggen, og heller vært litt utringet (og uten den ekstremt høye splitten). 

Anna har vel uttalt at hun opererte brystene for sin egen del, men for meg ser det mer ut som hun opererte de for å tiltrekke mer oppmerksomhet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 3 bildene som ble lagt ut her oppe synes jeg ikke var så gale. Jeg reagerte mer på videoen DB la ut, da det så ut som hun slet med å puste og ting falt ut når hun rettet på noe annet. 

Mem jeg selv ville aldri gått med den kjolen. Det kunne i det minste vært litt mer stoff på siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ mye arbeid for å vise hud på kjendisgalla etter "oppfordring" fra Jan Thomas, så blir ho ikke vurdert med terningkast engang, fail. Ut ifra intervjuet virket det som om hun jobbet veldig hardt for å rette oppmerksomheten til den, selv om det ikke var spørsmål om den i det hele tatt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så flaut. Folk studerer gjerne i mange år for å bli klesdesignere, det er sikker en grunn for det ;) Denne kjolen var bare grusom laget og designet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ mye arbeid for å vise hud på kjendisgalla etter "oppfordring" fra Jan Thomas, så blir ho ikke vurdert med terningkast engang, fail. Ut ifra intervjuet virket det som om hun jobbet veldig hardt for å rette oppmerksomheten til den, selv om det ikke var spørsmål om den i det hele tatt. 

Hva??? Jan Thomas oppfordret henne til å vise hud???? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva??? Jan Thomas oppfordret henne til å vise hud???? 

Dette stod hvertfall på bildeteksten til ene artikkelen i se og hør:

VISTE SEG FRAM: Alexandra Joner, Katarina Flatland og Adelén Rusillo Steen var blant dem som hadde fulgt Jan Thomas' oppfordring om å vise litt hud på Se og Hørs Kjendisgalla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stod hvertfall på bildeteksten til ene artikkelen i se og hør:

VISTE SEG FRAM: Alexandra Joner, Katarina Flatland og Adelén Rusillo Steen var blant dem som hadde fulgt Jan Thomas' oppfordring om å vise litt hud på Se og Hørs Kjendisgalla.

Ja, ja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...