Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er helt utrolig at hun har opprettet den profilen. Jeg kjenner jeg blir uvel når jeg ser hvor mange kommentarer hun får på barneprofilen som "perfekt", "når en 4åring er mer perfekt enn meg", "nydelig", "bør bli barnemodell" ol.

Altså. Det indikerer at det er VELDIG mange som ikke synes det er negativt at små barn blir eksponert på den måten :ohmy: Den responsen barnet får på bildene som blir lagt ut der handler KUN om utseende. SKREMMENDE!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er helt utrolig at hun har opprettet den profilen. Jeg kjenner jeg blir uvel når jeg ser hvor mange kommentarer hun får på barneprofilen som "perfekt", "når en 4åring er mer perfekt enn meg", "nydelig", "bør bli barnemodell" ol.

Altså. Det indikerer at det er VELDIG mange som ikke synes det er negativt at små barn blir eksponert på den måten :ohmy: Den responsen barnet får på bildene som blir lagt ut der handler KUN om utseende. SKREMMENDE!

Om dere synes det er sjokkerende bør dere sjekke ut denne! https://www.instagram.com/kidsfashionblogger/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev ikke du dette tidligere i dag også? :huh:

Edit:

Å nei, vent, det var jo i fotballfruetråden det.

'jeg skjønner faktisk ikke hvorfor så mange gidder å følge med på slike bloggere som dette?

det virker som veldig mange bare er innom slike blogger, for deretter å klage over hvor elendig bloggingen deres er...'

Sorry, ble bare litt forvirra.

Lurer på hvorfor du lese disse trådene da, hvis du bare er her for å klage på de.

Leser sikkert disse trådene av samme grunn som dere gnåler i det uendelige om de fæle bloggerne. Stakkars deres som må følge med på dem :heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser sikkert disse trådene av samme grunn som dere gnåler i det uendelige om de fæle bloggerne. Stakkars deres som må følge med på dem :heks:

Like synd på deg, da.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere her foreslår å kontakte bloggerens mor - dere vet vel at Anna Rasmussen er myndig? :) 

Og ja, jeg synes også det er ganske hårreisende å eksponere barna sine slik. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser flere her foreslår å kontakte bloggerens mor - dere vet vel at Anna Rasmussen er myndig? :) 

Det har jo ikke noe med myndighetsalder å gjøre, men man håper vel at Anna kanskje lytter til moren sin, siden hun åpenbart ikke lytter til andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo ikke noe med myndighetsalder å gjøre, men man håper vel at Anna kanskje lytter til moren sin, siden hun åpenbart ikke lytter til andre.

Var det ikke moren som tok nakenbildene av henne i dusjen da? Tror ikke man skal forvente så mye fra den kanten.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde du rett i, ja. Rapporteringen min ble avslått nå som hun har skrevet "account managed by mom". Fy faen så talentløst av Instagram! Det er liksom greit fordi kontoen er styrt av mor? 

Hvordan skal en fireårings konto (eller yngre) ikke være managed by mom?:dry:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig . Hva skal mora gjøre liksom?  Kan godt være hun har snakket med Anna,  men tror ikke hun kom noen vei akkurat. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke moren som tok nakenbildene av henne i dusjen da? Tror ikke man skal forvente så mye fra den kanten.

Tror ikke jeg heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at en ting hadde vært hvis moren ikke var klar over det, men hun er jo fullt klar over hva som blir lagt ut på bloggen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener moren tidligere har uttalt til media at hun ikke er så begeistret for måten Anna blogger på, men at hun har innsett at hun bare må akseptere det. Altså, veldig få tenåringer tar råd fra mor veldig alvorlig, spesielt når de tjener gress på det de gjør. Foreldre er dessverre ganske maktesløse når ungene er i den alderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sex, da... Blir bare mer og mer oppgitt. Hvorfor må hun nevne sex så ofte? Får meg til å tenke tilbake til ungdomskolen når man skulle skryte til venninnene over at man hadde sex. Hun burde vokse opp og oppføre seg som en mor..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke blandet meg inn i denne diskusjonen, men måtte bare...grusom kjole, ser ut som et laken med hull i. Og ser en fra siden er jo hele puppestellet blottlagt...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, for én gangs skyld gleder jeg meg til å se hva Jan Thomas  har å si. Den kjolen var direkte grusom. Ikke flatterende en eneste plass, og jeg blir jo nervøs på hennes vegne for en total boob slip. :fnise:

Endret av KaraThrace
Jan Thomas, ikke Gvomas...
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...