Birdo Skrevet 20. november 2015 #2361 Del Skrevet 20. november 2015 Ok, kan innrømme at det kom litt feil ut, mente egentlig ikke at hun trodde hun måtte gå i den for å føle seg godtatt. Var på en måte rettet mot samfunnet, og at jenter generelt går slik fordi de syntes det er fint, fordi det er blitt slik man går i samfunnet, om du skjønner hva jeg mener? Altså at man alltid må se mest mulig sexy ut for å passe inn, og at det nesten er blitt normen.Det kan jeg være enig i, når du sier det på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 20. november 2015 #2362 Del Skrevet 20. november 2015 Ser Anna har postet en link til et blogginnlegg på FB, hvor det tyder på at hun har laget en instagram til datteren (igjen). Noen her som har lest innlegget? Forundrer meg ikke om det er clickbait IGJEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 20. november 2015 #2363 Del Skrevet 20. november 2015 Av alle bloggerne har Anna den desidert kjedeligste Snapchaten som finnes. Hun har så lenge jeg har fulgt henne, så langt jeg kan huske, aldri lagt ut et bilde som ikke har hatt underteksten; "Nytt innlegg på bloggen!". Andre bloggere jeg følger poster også av og til slike innlegg, men de er det eneste Annas Snapchat består av. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. november 2015 #2364 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg gider ikke å følge dem på insta og snap, det blir for teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 20. november 2015 #2365 Del Skrevet 20. november 2015 ÅH HERREGUUD! Det innlegget om at Anna har laget en ny instagram til Michelle! Jada, hun har laget en ny instagram til Michelle, som Michelle skal få bruke. Her kommer Anna til å være super streng og slette alt av stygge kommentarer osv så fort som overhode mulig. Det skal vist være en koselig konto som skal åpne dører og gi Michelle kunnskap i fremtiden.. ALTSÅ HVOR FÅR HUN DET FRA?? HVORDAN kan en instagramkonto til et barn åpne dører for fremtiden og gi KUNNSKAP?? Så presterer hun å avslutte med at det er positivt å opprette en instagramkonto til små barn.... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. november 2015 #2366 Del Skrevet 20. november 2015 Det er mye jeg har kritisert dere for, mye unødvendig jeg syns dere har prøvd å ta henne for. Men nå begynner det å bli latterlig, hun gjør det veldig vanskelig å klare å forsvare altså. Blir helt matt, hver dag omtrent er det en ny ting jeg vrir meg i stolen av å lese om henne. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 20. november 2015 #2367 Del Skrevet 20. november 2015 Dumt for henne at det er 13-årsgrense for å ha brukerkonto på Instagram. Michelle kan derfor ikke ha en egen profil og ingen kan ha en på vegne av henne selv om en er forelder. Ja til beskyttelse av barns privatliv, derfor er kontoen rapportert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. november 2015 #2368 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg blir målløs.....og det er det ikke ofte jeg blir!Altså; hvor er logikken? For ikke lenge siden så skrev hun at datteren ikke likte at fremmede kom bort til henne, hun reagerte med å bli sjenert, for så å reagere med sinne etterpå. Og en av forklaringene til å flytte til Kypros var nettopp at datteren ikke ville bli gjenkjent der... Også åpner hun flate meg en instagramkonto til datteren! For å eksponere henne enda mere!Og; greit nok at Anna er over 18 og myndig, men hvor er moren til Anna oppi alt dette? Tar nakenbilder av datteren og lar barnebarnet blir enda mere eksponert?? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 20. november 2015 #2369 Del Skrevet 20. november 2015 Dumt for henne at det er 13-årsgrense for å ha brukerkonto på Instagram. Michelle kan derfor ikke ha en egen profil og ingen kan ha en på vegne av henne selv om en er forelder. Ja til beskyttelse av barns privatliv, derfor er kontoen rapportert. Det stemmer faktisk ikke. Har sett mange amerikanske barn (typiske kjendis barn eller barn av insta/YouTube stjerner og slikt) som har kontoer drevet av foreldrene. Var ei på ca 11 som hadde egen. Den ble slettet av Insta fordi hun var for liten. Da opprettet moren en ny og det står i headingen at den er 'parent run'.(Moren "heter" Cutegirlshairstyles. Datterens konto er Kamrinoelm.)Having said that....jeg er helt enig i at det er på tryne å ha instakonto til en 4åring :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 20. november 2015 #2370 Del Skrevet 20. november 2015 Hva er greia med alle de nærbildene av skrittet??? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. november 2015 #2371 Del Skrevet 20. november 2015 Det er mye jeg har kritisert dere for, mye unødvendig jeg syns dere har prøvd å ta henne for. Men nå begynner det å bli latterlig, hun gjør det veldig vanskelig å klare å forsvare altså. Blir helt matt, hver dag omtrent er det en ny ting jeg vrir meg i stolen av å lese om henne.Hvorfor må du forsvare henne? Anna er så damage goods at det er ikke artig en gang.Hvorfor får ikke bloggere som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 20. november 2015 #2372 Del Skrevet 20. november 2015 Okay.. Så ifølge nyeste innlegget så har hun tre tatoveringer. Som hun alle angrer på og vil fjerne ASAP. Michelle på ankelen (vil ikke tatovere navnet til William og eventuelle flere barn), MILF på rumpa (!!!) og navnet til eksen under trusa rett over glufsa. Jeg. Er. Målløs. Godt hun har "tatt til fornuft" og vil fjerne dem, men hvorfor pokker si det til hele verden at hun har dem?? MILF på rumpa og eksen på fronten! Jeg kommer ikke over det.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 20. november 2015 #2373 Del Skrevet 20. november 2015 Hun har bare sagt til noen få utvalgte at det står milf på rumpa, men jeg mener bestemt at jeg har sett denne tatoveringen på bloggen hennes tidligere..Blir forresten mer og mer oppgitt over hvordan bloggen hennes har utviklet seg etter hun flyttet til Kypros. Er det virkelig så viktig å holde på lesertallene at hun må legge ut nærbilde av musa? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 20. november 2015 #2374 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg synes bloggen hennes er spennende å lese. Hver gang jeg ser hun ligger på 2.plass så kribler det inni meg for å se hva hun har disket opp i ren desperasjon. Som regel handler det om kropp og sex. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. november 2015 #2375 Del Skrevet 20. november 2015 Hun har bare sagt til noen få utvalgte at det står milf på rumpa, men jeg mener bestemt at jeg har sett denne tatoveringen på bloggen hennes tidligere..Blir forresten mer og mer oppgitt over hvordan bloggen hennes har utviklet seg etter hun flyttet til Kypros. Er det virkelig så viktig å holde på lesertallene at hun må legge ut nærbilde av musa? http://forum.kvinneguiden.no/topic/804974-tenåringsmamma-anna-rasmussen-tatovert-milf-på-rumpen/?page=1Det stemmer at hun har lagt ut bilde, jeg husker det også. Bildet er trolig slettet, det fant jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. november 2015 #2376 Del Skrevet 21. november 2015 Nå har hun slettet de kritiske kommentarene på facebook under innlegget om instagrammen til Michelle.. For et sjokk. Det var jo ikke stygge kommentarer en gang, mest kritikk og spørsmål hvordan hun kunne mene det åpner dører og gir kunnskap til Michelle i fremtiden, og at instagram har 13 års grense. Hun tåler da fader meg ikke et snev av kritikk. Stakkars barna hennes som blir eksponert på den måten sier jeg bare. Hvor er moren til Michelle oppi alt dette lurer jeg på? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 21. november 2015 #2377 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Ved å gjøre sånne "pr-triks" med barna gjør Anna det samme som Kris Jenner gjør for Kardashian/Jenner-klanen.. Sånn bortsett fra at Kris Jenner sine barn hvertfall er voksne. Endret 21. november 2015 av skyflakes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bmwjenten Skrevet 21. november 2015 #2378 Del Skrevet 21. november 2015 Nå har hun slettet de kritiske kommentarene på facebook under innlegget om instagrammen til Michelle.. For et sjokk. Det var jo ikke stygge kommentarer en gang, mest kritikk og spørsmål hvordan hun kunne mene det åpner dører og gir kunnskap til Michelle i fremtiden, og at instagram har 13 års grense. Hun tåler da fader meg ikke et snev av kritikk. Stakkars barna hennes som blir eksponert på den måten sier jeg bare. Hvor er moren til Michelle oppi alt dette lurer jeg på? Jeg var en av de som kommenterte der i går, jeg ble blokket og alt. hah, hun tok seg til og med tid til å blokke meg på hennes private facebook bruker.. tragisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #2379 Del Skrevet 21. november 2015 Den her ung mor bloggeren bør nu legge bloggen brakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. november 2015 #2380 Del Skrevet 21. november 2015 Okay.. Så ifølge nyeste innlegget så har hun tre tatoveringer. Som hun alle angrer på og vil fjerne ASAP. Michelle på ankelen (vil ikke tatovere navnet til William og eventuelle flere barn), MILF på rumpa (!!!) og navnet til eksen under trusa rett over glufsa. Jeg. Er. Målløs. Godt hun har "tatt til fornuft" og vil fjerne dem, men hvorfor pokker si det til hele verden at hun har dem?? MILF på rumpa og eksen på fronten! Jeg kommer ikke over det.. Jeg skjønner ikke hvorfor hun prioriterte å kjøpe seg en bil før hun tok lappen (som hun enda ikke har) når hun har flere tatoveringer som hun ønsker å få bort. Hvorfor ikke prioritere pengene litt annerledes spør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg