Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal hun prøve å skylde seg unna at hun herma nå? Med tanke på det hun skrev på facebook om at det ikke bare var hun som administrerte der. Leser ikke bloggen, så vet ikke hva hun har skrevet der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er det bare meg eller virker disse bloggerne litt selvdestruktive?

Veldig mange bloggere "møter veggen". De blir deprimerte, dropper ut av skolen, føler seg utmattet osv osv...Ser den kjente bloggeren Englas showroom nå forteller om utmattelsessyndrom. Jeg tviler ikke et sekund på at grunnen til dette er det evige presset de har på seg til å levere, sponsorer som betaler for at de leverer, de blir feedbackjunkies - avhengig av komplimenter og oppmerksomhet, samtidig som spydige kommentarer og kritikk ikke preller av så lett som mange påstår at det gjør. "Jeg bryr meg ikke om negative kommentarer" - en setning man ofte leser. Det er bullshit. Klart de bryr seg. Jeg tror det er mer skadelig enn man tror. De tar silikon, de setter på vipper, de danserer og konstruerer et liksom-liv, som det er umulig å leve opp til i virkeligheten og de blir dratt mellom ønsket om å bare være seg selv og god nok - og være den peneste, tynneste, flinkeste, beste osv....ville ikke vært blogger for alle penger i verden.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen hun har designet og skal bruke på kjendisgallaen så utrolig avslørende ut? Ser ihverfall sånn ut på sneakpeaken

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen hun har designet og skal bruke på kjendisgallaen så utrolig avslørende ut? Ser ihverfall sånn ut på sneakpeaken

Heter det ikke sneak peek? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chauve-Souris

:vetikke: Jeg aner ikke hva som skjedde nå. Skulle bare sitere deg sitronmelis.

Men oi! Kjolen har splitt helt opp til toppen av låret, utringning ned til rumpa på ryggsiden og skikkelig sideboob. Mest sannsynlig dyp utringning foran også, men får nesten håpe på at den er relativt høy i halsen. Syntes det er trist at jenter tror man må gå slik for å være godtatt... Det kan jo hende at "sneakpeaken" er misvisende, men skjønner ikke helt hvordan. Trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke: Jeg aner ikke hva som skjedde nå. Skulle bare sitere deg sitronmelis.

Men oi! Kjolen har splitt helt opp til toppen av låret, utringning ned til rumpa på ryggsiden og skikkelig sideboob. Mest sannsynlig dyp utringning foran også, men får nesten håpe på at den er relativt høy i halsen. Syntes det er trist at jenter tror man må gå slik for å være godtatt... Det kan jo hende at "sneakpeaken" er misvisende, men skjønner ikke helt hvordan. Trist :(

Kan hende hun syns den er fin da, man må som sagt ikke hoppe til det verste med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris

Kan hende hun syns den er fin da, man må som sagt ikke hoppe til det verste med en gang..

Hoppe til det verste? Har verken sagt noe om at den er fin eller stygg jeg, men man ser jo at den er veldig veldig avslørende, og jeg syntes det er trist at unge jenter har behov for å kle seg slik. For all del, jeg kler meg jo tiltrekkende og "sexy" selv, men man trenger ikke vise absolutt alt på en gang. Og jeg avsluttet også med å si at det kan hende at "sneakpeaken" var misvisende. 

Om du hadde hatt en datter, hadde du latt henne gå i en av de rumpeshortsene (der rumpeballene henger ut), en liten gjennomsiktig magetopp og skikkelig push-up bh? Hvis nei, hvorfor ikke? Hun syntes jo sikkert bare det er fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun skrevet et innlegg hvor hun hinter om hva som står i overskriften, slik at folk skal klikke seg inn på bloggen for å finne ut hva som står i overskriften.. :roll:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe til det verste? Har verken sagt noe om at den er fin eller stygg jeg, men man ser jo at den er veldig veldig avslørende, og jeg syntes det er trist at unge jenter har behov for å kle seg slik. For all del, jeg kler meg jo tiltrekkende og "sexy" selv, men man trenger ikke vise absolutt alt på en gang. Og jeg avsluttet også med å si at det kan hende at "sneakpeaken" var misvisende. 

Om du hadde hatt en datter, hadde du latt henne gå i en av de rumpeshortsene (der rumpeballene henger ut), en liten gjennomsiktig magetopp og skikkelig push-up bh? Hvis nei, hvorfor ikke? Hun syntes jo sikkert bare det er fint. :)

Ja, når du mener at hun går med den for å føle seg godtatt er det å hoppe til det verste. Hun er 19 år, syns hun kjolen er fin og vil ha den på seg så kan hun det uten at folk må legge for mye inn i det. JEg er forøvrig enig i at det ikke er sexy å vise mye hud, jeg syns det er penere og bare vise bein for eksempel og liker ikke utrigninger, men derfor går ikke jeg sånn. Hva andre gjør får være deres sak.

Hadde jeg hatt en datter som var under 18 hadde jeg selvfølgelig sagt klart i fra hva jeg syns om sånne klær og jeg hadde aldri kjøpt de plaggene, men utover det er det ikke mye man kan gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris

Ja, når du mener at hun går med den for å føle seg godtatt er det å hoppe til det verste. Hun er 19 år, syns hun kjolen er fin og vil ha den på seg så kan hun det uten at folk må legge for mye inn i det. JEg er forøvrig enig i at det ikke er sexy å vise mye hud, jeg syns det er penere og bare vise bein for eksempel og liker ikke utrigninger, men derfor går ikke jeg sånn. Hva andre gjør får være deres sak.

Hadde jeg hatt en datter som var under 18 hadde jeg selvfølgelig sagt klart i fra hva jeg syns om sånne klær og jeg hadde aldri kjøpt de plaggene, men utover det er det ikke mye man kan gjøre :)

Ok, kan innrømme at det kom litt feil ut, mente egentlig ikke at hun trodde hun måtte gå i den for å føle seg godtatt. Var på en måte rettet mot samfunnet, og at jenter generelt går slik fordi de syntes det er fint, fordi det er blitt slik man går i samfunnet, om du skjønner hva jeg mener? Altså at man alltid må se mest mulig sexy ut for å passe inn, og at det nesten er blitt normen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...