Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dette syntes jeg blir for dumt.. Som du selv nevner så har Anna allerede nevnt terrorhandling i Paris og det syntes jeg får holde. Du må huske at hun driver en hverdagsblogg. Hvis du ønsker å lese politiske innlegg om terroren så må du nok droppe de fleste 'rosabloggerne'.

Jeg har ingen ønsker om å lese politiske innlegg om terroren, og mener heller ikke at hun hadde trengt å skrive mer om Paris. MEN det å kalle et innlegg "Happy day" på en dag som denne, føler jeg allikevel blir altfor drøyt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hun filmer jo til Bloggerne på tv2.

Aha, det har jeg faktisk ikke fått med meg. :flau:

Synes uansett det fortsatt virker veldig som de gjorde hele greia som et stunt for å trekke lesere til bloggen og seere til Bloggerne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og tenker huskjøp når hun legger ut at hun feirer med norsk middag :) Utfra det man leser bloggen så blir det nok godt for alle i Annas familie at de flytter hjem, men en del av meg lurer på om huskjøpet kom nå fordi SE ligger fremfor Anna på blogglisten... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en del av meg lurer på om huskjøpet kom nå fordi SE ligger fremfor Anna på blogglisten... 

Det var da voldsomt... 

Det må da være enklere å lage en overskrift med seksuell undertone, enn å kjøpe et hus til flere millioner, for å komme på topp av Blogglisten?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt... 

Det må da være enklere å lage en overskrift med seksuell undertone, enn å kjøpe et hus til flere millioner, for å komme på topp av Blogglisten?

Det er jeg helt enig med deg i, men på måten Anna uttrykker seg, f.eks. i innlegget "Klikkhora" virker det som hun i stor grad lar seg styre av antall klikk og ønsket om å ligge øverst på blogglisten, og at både store og små avgjørelser kan bli tatt utfra hva som gir mest klikk. Jeg sier ikke at det er sånn, men noen ganger lurer jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1

Det er jeg helt enig med deg i, men på måten Anna uttrykker seg, f.eks. i innlegget "Klikkhora" virker det som hun i stor grad lar seg styre av antall klikk og ønsket om å ligge øverst på blogglisten, og at både store og små avgjørelser kan bli tatt utfra hva som gir mest klikk. Jeg sier ikke at det er sånn, men noen ganger lurer jeg. 

selvfølgelig er det slik!

de aller største bloggerne er jo helt opphengt i å få flest mulig klikk....

dette burde da virkelig ikke være noen hemmelighet lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig er det slik!

de aller største bloggerne er jo helt opphengt i å få flest mulig klikk....

dette burde da virkelig ikke være noen hemmelighet lenger!

At det er sånn er ingen hemmelighet nei, men akkurat når det gjelder huskjøp så kan man lure på hvor grensen for å sanke klikk går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

det finnes tydeligvis ingen grenser for å sanke flest mulig klikk.

alt er tillatt. Uansett hvor mye folk klager over hvor elendige de forskjellige bloggerne har blitt, så fortsetter de fremdeles å lese bloggene nærmest hver eneste dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert latterlig å legge merke til, men det gjorde jeg.

I innlegget "Ikke fortell meg hvordan mammakroppen ser ut" så skriver hun at Michelle våknet etter midnatt av tordenvær og kom inn på stuen og sovnet i fanget hennes. På bildet sitter/ligger hun i fanget med en kjole og en jakke/genser.

I innlegget før der "Store ting feires i dag" så sitter Michelle på kjøkkenbenken i middagstider med akkurat det samme antrekket. Kjolen og en jakke/genser over. 

Sover altså Michelle i de samme klærne hun går i den dagen? Eller sto Michelle opp etter midnatt og bytter fra nattøy til hverdagstøy for å sitte i fanget til Anna. Merkelig :P 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert latterlig å legge merke til, men det gjorde jeg.

I innlegget "Ikke fortell meg hvordan mammakroppen ser ut" så skriver hun at Michelle våknet etter midnatt av tordenvær og kom inn på stuen og sovnet i fanget hennes. På bildet sitter/ligger hun i fanget med en kjole og en jakke/genser.

I innlegget før der "Store ting feires i dag" så sitter Michelle på kjøkkenbenken i middagstider med akkurat det samme antrekket. Kjolen og en jakke/genser over. 

Sover altså Michelle i de samme klærne hun går i den dagen? Eller sto Michelle opp etter midnatt og bytter fra nattøy til hverdagstøy for å sitte i fanget til Anna. Merkelig :P 

hahhaha. Jeg la merke til akkurat det samme. Først tenkte jeg det var rart at Anna sitter våken til langt på natt når hun ofte uttrykker at hun er sliten osv. Så kom jeg til å tenke: "hvem har egentlig tatt det bildet?" Og da la jeg merke til at michelle og Anna har på akkurat samme klærne som i forrige innlegg. Vil tro bildet er tatt tidligere på dagen. 

Lurer på om michelle faktisk sover på bildet eller om hun "later som" for bildets skyld (ikke for å drive med heksejakt altså, men hadde ikke sjokkert meg om hun har blitt bedt om å "gjøre sånn og sånn" for å få tatt bilder til bloggen. Tror det er få bilder på den bloggen som viser realistisk hverdag)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://mammasom16.blogg.no/1447775684_jeg_sier_i_fra.html?c=1447781821058

Her ble det litt drama. Jeg synes at Anna ikke gjør seg selv en tjeneste av å reagere sånn,hun gir ikke ett veldig bra bilde av seg selv.

Og man kan mene hva man vil om at Jessica valgte å henge henne ut,men jeg tror jeg hadde gjort det samme :P når man driver på sånt så burde man ta konsekvensene for sine handlinger. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Anna har jo bare fjernet innlegget fra Facebook også, slik at leserne sitter igjen med NULL måte å komme med noen slags tilbakemelding. Det velger hun jo selvsagt selv, men det blir jo helt latterlig. 

Edit: I tillegg... Jeg irriterer meg grønn over "Et vanskelig tema OG snakke om". Jeg vet hun sier hun har dysleksi, og at moren leser over innleggene hennes, jeg kunne bare ønske det faktisk gjorde det bedre. :fnise:

Endret av KaraThrace
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://mammasom16.blogg.no/1447775684_jeg_sier_i_fra.html?c=1447781821058

Her ble det litt drama. Jeg synes at Anna ikke gjør seg selv en tjeneste av å reagere sånn,hun gir ikke ett veldig bra bilde av seg selv.

Og man kan mene hva man vil om at Jessica valgte å henge henne ut,men jeg tror jeg hadde gjort det samme :P når man driver på sånt så burde man ta konsekvensene for sine handlinger. 

Hun der er ikke noe likere, hu har tatt opp arven etter Anna, hun der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: det siste innlegget... Synes det var smålig gjort av henne. Hun har jo ingen bevis på at vedkommende gjorde dette for oppmerksomhet. Isteden for å stå frem og si "dette var en misforståelse innlegget av ikke kopiert" punktum, så velger hun istedenfor å gå til angrep på en annen blogger. Uten noe form for bevis. Trodde hun var imot nettets jeg...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...