Valetta Skrevet 13. november 2015 #2301 Del Skrevet 13. november 2015 Nei, man får ikke silikom dekket av staten bare fordi man har ammet. Hadde vært no det da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 13. november 2015 #2302 Del Skrevet 13. november 2015 Man får knapt rekonstruksjon av bryst etter brystkreftoperasjon uten å vente i årevis, så om staten skulle ha dekket silikonproteser grunnet amming ville noe ha vært fundamentalt galt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LMkHRL Skrevet 13. november 2015 #2303 Del Skrevet 13. november 2015 Hun gleder seg visst til å se hva han har å skrive. Da er det vel Jan tenker jeg? Veldig usikker, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 13. november 2015 #2304 Del Skrevet 13. november 2015 Kl. 19 og ikke noe gjesteinnlegg. Scam som vanlig, ingen er vel overrasket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tad Skrevet 13. november 2015 #2305 Del Skrevet 13. november 2015 Kl. 19 og ikke noe gjesteinnlegg. Scam som vanlig, ingen er vel overrasket. Jo, hun postet gjesteinnlegget kl 19:00? http://mammatilmichelle.blogg.no/1447437174_krise_for_deg_at_det_.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. november 2015 #2306 Del Skrevet 13. november 2015 Det var Jan allikevel ja..Han mener de var i "Norges mest kompliserte kjærlighetsdrama"yeah rightsnakk om å overdrive a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 13. november 2015 #2307 Del Skrevet 13. november 2015 Det var Jan allikevel ja..Han mener de var i "Norges mest kompliserte kjærlighetsdrama"yeah rightsnakk om å overdrive ajoda. Men det er jo samme fyren som påstod at Anna jobbet 340% 😅 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. november 2015 #2308 Del Skrevet 13. november 2015 joda. Men det er jo samme fyren som påstod at Anna jobbet 340% 😅Overdrivelsene hans er bare latterlige. Påstår at livet til Anna er ekstremt og at hun har kommet langt mtp det utgangspunktet hun har.. skjønner ikke hvor han får det fra. Når man lever "drømmelivet" på Kypros i "drømmehuset" så kan man ikke si at livet er ekstremt. Hun slipper jo tilogmed alle fansene til Michelle der. Hun har forsåvidt ikke kommet så langt heller. Tviler på at hun kan leve av bloggen sin resten av livet, og når den tar kvelden så sliter hun nok litt.Hun kommer ikke til å få noe sympati fra meg så lenge hun tjener så fett på den bloggen sin hvertfall. Først når hun mister den og all inntekten sine kan man begynne å snakke om at hun har et ekstremt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaisyDuck9 Skrevet 13. november 2015 #2309 Del Skrevet 13. november 2015 Kjenner jeg er litt lei av å høre myten om at amming ødelegger puppene. Det er graviditeten i seg selv som herjer med dem. Trist at så mange unge skipper amming på grunn av dette.Skriver hun virkelig det? Jeg blir matt. Skikkelig dårlig budskap til alle mødre der ute, både unge og gamle. Skremmende å tenke på unge som blir påvirket av sånne meninger og holdninger. Hun er virkelig ikke reflektert selv om hun prøver å framstå som verdens klokeste og flinkeste mor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 13. november 2015 #2310 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Joda, der kom det. Skal nå ungene utsettes for denne onkelen igjen som prøver å sjekke opp mora deres? Det er jo tydelig at hun inviterer ham til det når hun publiserer innlegget. Synes dette forlengst har mistet underholdningsverdi, det er snakk om alvorlig omsorgssvikt. Endret 13. november 2015 av Trosten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 13. november 2015 #2311 Del Skrevet 13. november 2015 Jan får dette til å virke som noe som hører hjemme på Dagsnytt 18.Anna tiltrekker seg narsisisster som selvklebende teip tiltrekker seg fluer... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. november 2015 #2312 Del Skrevet 13. november 2015 Skriver hun virkelig det? Jeg blir matt. Skikkelig dårlig budskap til alle mødre der ute, både unge og gamle. Skremmende å tenke på unge som blir påvirket av sånne meninger og holdninger. Hun er virkelig ikke reflektert selv om hun prøver å framstå som verdens klokeste og flinkeste mor.Det var vel noen i tråden her som skrev det, ikke henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 13. november 2015 #2313 Del Skrevet 13. november 2015 Joda, der kom det. Skal nå ungene utsettes for denne onkelen igjen som prøver å sjekke opp mora deres? Det er jo tydelig at hun inviterer ham til det når hun publiserer innlegget. Synes dette forlengst har mistet underholdningsverdi, det er snakk om alvorlig omsorgssvikt. At det er alvorlig omsorgssvikt er vel kanskje å dra det litt langt. Jeg synes Anna har mistet bakkekontakten totalt og gjør alt for å tiltrekke seg oppmerksomhet, men jeg synes fortsatt at hun er en god mor. Det er ikke bra at hun eksponerer barna sine så mye, men hun elsker barna sine og behandler dem med kjærlighet. Tviler sterkt på at Jan prøver seg på henne foran barna heller. De ser bare på ham som en kul voksen som leker med dem. Alle mødre og fedre har et kjærlighets- og seksualliv og det er ikke omsorgssvikt at hun veksler mellom to gutter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. november 2015 #2314 Del Skrevet 13. november 2015 Det tok ikke lang tid før hun fikk hjemlengsel, da. Og hun har vel aldri vært helt alene med ungene der nede heller med tanke på at mor og kompiser nesten rullerer på besøkene som en sykepleier på sykehjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaisyDuck9 Skrevet 13. november 2015 #2315 Del Skrevet 13. november 2015 Det var vel noen i tråden her som skrev det, ikke henne. Åja, da misforstod jeg. Godt det ikke var henne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 14. november 2015 #2316 Del Skrevet 14. november 2015 Så kjærlighetsdramaet til Jan og Anna kommer på tv? Synes det lukter mer og mer stunt av hele greia, jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. november 2015 #2317 Del Skrevet 14. november 2015 Så kjærlighetsdramaet til Jan og Anna kommer på tv? Synes det lukter mer og mer stunt av hele greia, jeg. Ja, hun filmer jo til Bloggerne på tv2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 14. november 2015 #2318 Del Skrevet 14. november 2015 Litt til ettertanke...Mange av bloggene jeg leser har i dag innlegg angående terroren i Paris. Anna sitt siste innlegg heter Happy day. (Jeg ser at hun har levnt Paris i et tidligere innlegg i dag, men allikevel...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smasnug Skrevet 14. november 2015 #2319 Del Skrevet 14. november 2015 Litt til ettertanke...Mange av bloggene jeg leser har i dag innlegg angående terroren i Paris. Anna sitt siste innlegg heter Happy day. (Jeg ser at hun har levnt Paris i et tidligere innlegg i dag, men allikevel...)dette syntes jeg blir for dumt.. Som du selv nevner så har Anna allerede nevnt terrorhandling i Paris og det syntes jeg får holde. Du må huske at hun driver en hverdagsblogg. Hvis du ønsker å lese politiske innlegg om terroren så må du nok droppe de fleste 'rosabloggerne'. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WallenStairs Skrevet 14. november 2015 #2320 Del Skrevet 14. november 2015 Jeg syns Anna er en søt jente. Problemet er jo at hun ødelegger for seg selv. Historien hennes hadde vært en flott en (er ikke vanskelig å bli gravid ung, men) - hadde hun bare ikke "misbrukt" den. Er ikke noe uvanlig med sex eller plutselige graviditeter i ung alder... Og kjærlighet, da. Vi alle har vel gått igjennom noe slikt. Men hun topper lista med barnesnakk, kropp og kjærlighet. Det gir meg nesten håp til å starte min egen blogg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg