Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har blitt forbigått av Sophie Elise på blogg.no så hadde regnet med at hun kom med et nakenstunt av noe slag for å skape blæst og komme seg på toppen av listen igjen ;)

Burde vært litt mere gjennomført da, ser ikke akkurat ut som om hun har ordnet til en avslappingsstund i badekaret......ser faktisk ikke ut som om det er vann i badekaret engang, men bare kledd av seg og hoppet oppi for å få til litt diskusjoner igjen. 

Begynner å bli litt forutsigbart. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld at jeg sier det, men sånn som hun har holdt på i det siste så virker ikke som om hun er helt i vater 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun behov for å skrive om sexen til henne og Mathjis? HVEM av de 90% av leserne hennes på 12 år trenger å vite dette??? Herregud kan ikke vennene hennes si noe

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun behov for å skrive om sexen til henne og Mathjis? HVEM av de 90% av leserne hennes på 12 år trenger å vite dette??? Herregud kan ikke vennene hennes si noe

Hun bare MÅ dra inn sex i hvert innlegg virker det som. Jeg leser den bloggen med et øye lukket fordi det er så kleint.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har virkelig tumla utenfor stupet altså. Ser hun har bestemt seg for å feire jul hjemme i Stavanger, og skal være der frem til "langt uti januar". Godt for henne, håper hun tar til vettet. Jeg ønsker ikke å spekulere, men klarer ikke å legge fra meg følelsen av at ting må være 100x verre utenom bloggen, når så mye ræl, snål oppførsel og ren desperasjon FAKTISK kommer frem. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun tid til å bade i badekar hun da? Hun som hverken har tid til å dusje eller å spise. :fnise:

Sikkert derfor hun ikke har vann i, har jo ikke tid til å fylle badekaret og ta i badeskum må du skjønne :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har utrolig fine unger, veldig vakre begge to. Gode gener tydeligvis :) 

Endret av skruf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun tid til å bade i badekar hun da? Hun som hverken har tid til å dusje eller å spise. :fnise:

Hun hadde ikke tid til å fylle vann i badekaret.

Edit: noen hadde skrevet det før meg gitt 🙈 

Endret av doktorproktor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig klein den vidioen hvor hun tvinger Michelle til å svare på spørsmål fra leserne, hun har jo ikke lyst og skjønner ikke settingen. Syntes det virker som om hun behandler Michelle som mye eldre enn hun er.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå har jeg fortvilet prøvd å lage en liten video med snuppa mi, og resultatet viste seg å være noe helt annet enn hva jeg så for meg når jeg tenkte vi kunne lage video sammen. Hun tuller og tøyser, og svarer vel egentlig ikke på så mye av det jeg spør henne om."

ER DET RART DA? En fireåring vil da ikke sitte å bli filmet og svare på hundrevis av kjedelige spørsmål.. Stakkars jente. Jeg skjønner helt ærlig ikke poenget å ha videoblogg med en fireåring. Det burde ikke være sånn.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke barn selv, så har ikke peiling... Men! Er det vanlig at en 4åring vet hva vin og øl er?😋 Eller at hun vet såpass mye om det at hun kan si at "mamma liker vin" ?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Unknown

Er ikke rart det er så mye mobbing blant barn/unge nå, om dere voksne holder på sånn her. Husk at dere er forbilder, og da bør dere kanskje oppføre dere bra også? Barn tar etter voksne, vet dere. Om det er så ille er det vel bare å slutte å lese bloggen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke rart det er så mye mobbing blant barn/unge nå, om dere voksne holder på sånn her. Husk at dere er forbilder, og da bør dere kanskje oppføre dere bra også? Barn tar etter voksne, vet dere. Om det er så ille er det vel bare å slutte å lese bloggen hennes?

Det at vi som kritiserer henne slutter å lese bloggen hennes vil ikke hjelpe på at to små barn utsettes for stadig eksponering på nettet. Jeg synes det er helt forferdelig at hun selv sier at Michelle blir redd når fremmede kommer bort til henne/vil snakke med henne/ta bilder av henne når hun like ufortrødent fortsetter å eksponere henne for tusenvis av lesere av bloggen hver dag. Fatter hun ikke at det er HUN SELV som gjør dette mot barnet sitt?

Jeg synes kritikken er veldig berettiget og håper at hun til slutt innser hva hun faktisk gjør mot barna sine.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Det at vi som kritiserer henne slutter å lese bloggen hennes vil ikke hjelpe på at to små barn utsettes for stadig eksponering på nettet. Jeg synes det er helt forferdelig at hun selv sier at Michelle blir redd når fremmede kommer bort til henne/vil snakke med henne/ta bilder av henne når hun like ufortrødent fortsetter å eksponere henne for tusenvis av lesere av bloggen hver dag. Fatter hun ikke at det er HUN SELV som gjør dette mot barnet sitt?

Jeg synes kritikken er veldig berettiget og håper at hun til slutt innser hva hun faktisk gjør mot barna sine.

Dette er jeg selv veldig enig i, og det er noe hun bør forstå. Samtidig synes jeg det blir feil av voksne mennesker å sitte her inne og rakke ned på hun? Konstruktiv kritikk er HELT greit, men det enkelte kommer med her inne er ikke konstruktiv kritikk, men å rakke ned på noen andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...