Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hodet og hjertet hennes har funnet ut at de begge vil ha det/den samme. Svaret var rett foran øynene hennes hele tiden. Hun gleder seg til han kommer på besøk igjen (om et par dager) og hun kan klemme han som aldri før. 

Snakker om livshjulet og hvilken karakter hun vil gi seg selv innen kjærlighetslivet: 6/10. Hun har såret en som bryr seg om henne, men gjør ikke så mye siden hun vet hun har en annen som elsker henne. 

Prøver å få leserne med på dette "livshjulet".

Bare ræl.

Det er vel for det meste ræl på den bloggen hennes sånn generelt eller?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vanskelig å finne ut hvordan man kunne kiddnappet barna mens mammaen sov desverre....

På tide å se litt mindre tv, tror jeg...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, elsker mammen til michelle. Liker henne veldig godt som menneske. Eneste bloggen jeg leser utenom fotballfrue:) Dessuten er Michelle så søt. Håper jeg får et barn som er like søtt. Skal sies at jeg ikke liker det nye huset. Men jeg synes ikke for mye hvitt er så fint. Når jeg innreder må det være mer koselig. Men typisk i varme land er jo murvegger og fliser. Ingenting sier mer hjemmekoselig enn tregulv synes jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, elsker mammen til michelle. Liker henne veldig godt som menneske. Eneste bloggen jeg leser utenom fotballfrue:) Dessuten er Michelle så søt. Håper jeg får et barn som er like søtt. Skal sies at jeg ikke liker det nye huset. Men jeg synes ikke for mye hvitt er så fint. Når jeg innreder må det være mer koselig. Men typisk i varme land er jo murvegger og fliser. Ingenting sier mer hjemmekoselig enn tregulv synes jeg.

Ok.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slettes ikke sikkert at hele slekta hennes vil bli avbildet på bloggen selv om de er med henne.

Men det er rart at hun ikke har nevnt noe om den greske familien når hun legger ut i det vide om kjærlighetslivet sitt, eller?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et rumpeinnlegg der hun bare står i trusa foran bassenget... Skal si hun har mye å blogge om om dagen... Føler alt går på oppmerksomhet oppmerksomhet oppmerksomhet.....

Og ikke minst den dårlige fotoshoppingen. INGEN får thigap når de står sånn med benene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte at det bare var lov å snakke dritt om bloggere. Sorry :fnise:

Synes ikke det skal være sånn, bra du kommer med din mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Men det er rart at hun ikke har nevnt noe om den greske familien når hun legger ut i det vide om kjærlighetslivet sitt, eller?

Hun har jo nevnt Michelle sin farmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Men er ikke det moren til Anna da??

Nei. Moren til Anna er jo Michelle sin mormor. Nå snakket jeg om Michelle sin farmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jørgensen

Mor til Anna er der, det er og Michelle sin farmor. Michelle sin farmor bor vel i Norge? Anna sin familie som bor i nærheten, har ikke jeg lest noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna er da ikke Michelle sin far og farmor betyr fars mor. :ler: mao er hun bestemoren på farens side.

HAHA JA SØREN, jeg tenkte ikke helt her jeg nå :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regnet med at du egentlig visste det, men at det gikk litt fort i svingen der. :)

Haha ja gikk litt fort :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo nevnt Michelle sin farmor.

Men det er jo ikke en del av den greske familien til Anna....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...