Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #1761 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hodet og hjertet hennes har funnet ut at de begge vil ha det/den samme. Svaret var rett foran øynene hennes hele tiden. Hun gleder seg til han kommer på besøk igjen (om et par dager) og hun kan klemme han som aldri før. Snakker om livshjulet og hvilken karakter hun vil gi seg selv innen kjærlighetslivet: 6/10. Hun har såret en som bryr seg om henne, men gjør ikke så mye siden hun vet hun har en annen som elsker henne. Prøver å få leserne med på dette "livshjulet". Bare ræl. Det er vel for det meste ræl på den bloggen hennes sånn generelt eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 11. oktober 2015 #1762 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ikke vanskelig å finne ut hvordan man kunne kiddnappet barna mens mammaen sov desverre.... På tide å se litt mindre tv, tror jeg... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studentene Skrevet 11. oktober 2015 #1763 Del Skrevet 11. oktober 2015 Åh, elsker mammen til michelle. Liker henne veldig godt som menneske. Eneste bloggen jeg leser utenom fotballfrue:) Dessuten er Michelle så søt. Håper jeg får et barn som er like søtt. Skal sies at jeg ikke liker det nye huset. Men jeg synes ikke for mye hvitt er så fint. Når jeg innreder må det være mer koselig. Men typisk i varme land er jo murvegger og fliser. Ingenting sier mer hjemmekoselig enn tregulv synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 11. oktober 2015 #1764 Del Skrevet 11. oktober 2015 Åh, elsker mammen til michelle. Liker henne veldig godt som menneske. Eneste bloggen jeg leser utenom fotballfrue:) Dessuten er Michelle så søt. Håper jeg får et barn som er like søtt. Skal sies at jeg ikke liker det nye huset. Men jeg synes ikke for mye hvitt er så fint. Når jeg innreder må det være mer koselig. Men typisk i varme land er jo murvegger og fliser. Ingenting sier mer hjemmekoselig enn tregulv synes jeg. Ok. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 11. oktober 2015 #1765 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det er slettes ikke sikkert at hele slekta hennes vil bli avbildet på bloggen selv om de er med henne. Men det er rart at hun ikke har nevnt noe om den greske familien når hun legger ut i det vide om kjærlighetslivet sitt, eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 11. oktober 2015 #1766 Del Skrevet 11. oktober 2015 Nok et rumpeinnlegg der hun bare står i trusa foran bassenget... Skal si hun har mye å blogge om om dagen... Føler alt går på oppmerksomhet oppmerksomhet oppmerksomhet..... Og ikke minst den dårlige fotoshoppingen. INGEN får thigap når de står sånn med benene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorax Skrevet 11. oktober 2015 #1767 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det er vel for det meste ræl på den bloggen hennes sånn generelt eller? Jo, det tar aldri slutt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studentene Skrevet 11. oktober 2015 #1768 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ok. Glemte at det bare var lov å snakke dritt om bloggere. Sorry 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 11. oktober 2015 #1769 Del Skrevet 11. oktober 2015 Glemte at det bare var lov å snakke dritt om bloggere. Sorry Synes ikke det skal være sånn, bra du kommer med din mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 11. oktober 2015 #1770 Del Skrevet 11. oktober 2015 http://imgur.com/NYiC6Bj Med den kameramannen på besøk så blir det vel heftig retusjering og pupper i fokus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. oktober 2015 #1771 Del Skrevet 11. oktober 2015 Men det er rart at hun ikke har nevnt noe om den greske familien når hun legger ut i det vide om kjærlighetslivet sitt, eller? Hun har jo nevnt Michelle sin farmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. oktober 2015 #1772 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hun har jo nevnt Michelle sin farmor. Men er ikke det moren til Anna da?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. oktober 2015 #1773 Del Skrevet 11. oktober 2015 Men er ikke det moren til Anna da?? Nei. Moren til Anna er jo Michelle sin mormor. Nå snakket jeg om Michelle sin farmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #1774 Del Skrevet 11. oktober 2015 Men er ikke det moren til Anna da?? Anna er da ikke Michelle sin far og farmor betyr fars mor. mao er hun bestemoren på farens side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jørgensen Skrevet 11. oktober 2015 #1775 Del Skrevet 11. oktober 2015 Mor til Anna er der, det er og Michelle sin farmor. Michelle sin farmor bor vel i Norge? Anna sin familie som bor i nærheten, har ikke jeg lest noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. oktober 2015 #1776 Del Skrevet 11. oktober 2015 Anna er da ikke Michelle sin far og farmor betyr fars mor. mao er hun bestemoren på farens side. HAHA JA SØREN, jeg tenkte ikke helt her jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #1777 Del Skrevet 11. oktober 2015 HAHA JA SØREN, jeg tenkte ikke helt her jeg nå Jeg regnet med at du egentlig visste det, men at det gikk litt fort i svingen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. oktober 2015 #1778 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg regnet med at du egentlig visste det, men at det gikk litt fort i svingen der. Haha ja gikk litt fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rauha ja rakkaus Skrevet 11. oktober 2015 #1779 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hun har jo nevnt Michelle sin farmor. Men det er jo ikke en del av den greske familien til Anna.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorax Skrevet 11. oktober 2015 #1780 Del Skrevet 11. oktober 2015 Nå skal jeg endelig ut å reise igjen! Er jo en hel mnd siden sist! ... ??Hun bor jo i Kypros?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg