Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har jo selv skrevet at hun er et sjokolade monster, og kan spise en hel sjokoladeplate på under 10 minutter.. 

Hun har jo reklamert for sjokolade (som hun selv spiser) for ikke så lenge side - smoothie melkerullen. Hun skrev at hun satt å koste seg med smash da moren hennes var på besøk. 

Blir litt feil av henne å si at hun aldri spiser, hadde i så fall vært mer riktig å si "jeg spiser mer usunn mat/godteri enn middagsmåltider" ??

Innlegget er redigert for sitat fra blogg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk om martyr! Selvoppofrelsen lenge leve. Virker som at hun tror at antall mammapoeng øker parallelt med graden av selvoppofrelse.

Hun er nok bare umoden, i likhet med de fleste andre 19-åringer. Alle hennes jevnaldrende har jo full frihet mens hun har to barn som hun alltid må sette foran seg selv. Hun gjør ingen flere oppofrelser enn alle oss andre som også har barn, men det føles kanskje ekstra urettferdig og tøft fordi hennes jevnaldrende kun har seg selv å ta hensyn til. Hun får nok i seg like mye mat og sover like mye som alle andre småbarnsforeldre, men hun har muligens ikke refleksjonsevne til å innse det. Endret av Ultiva
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchat og barnemishandling, faktisk.. Hva blir det neste? Hun er så sykt drøy

1. Barn trenger ikke kunne koden for å ringe uten å låse opp telefonen. På min kan man ringe alle nødnummerene og to andre nummer jeg har lagt til, uten å kunne koden.

2. Går virkelig barn inn på mobilen, trykker kameraet mot seg, holder fingeren på ansiktet på skjermen for så å få fram de "maskene"? Større barn greier det nok, men hvis Michelle bare er på snap for å tegne tviler jeg. 

3. Kan ikke Anna skaffe Michelle en annen app for å tegne på bilde av seg selv? Finnes nok plenty av de.

Litt morsomt at det siste hun skriver er snapchat-navnet sitt.  :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchat og barnemishandling, faktisk.. Hva blir det neste? Hun er så sykt drøy

Jeg regner med du sikter til det nyeste innlegget hennes om de funksjonene på Snapchat? Der er jeg faktisk (for en gangs skyld) enig med henne. Det er ikke alle barn som tåler å se seg selv slik, mange som blir usikre og redde av sånne effekter, spesielt når det gjelder deres eget ansikt. Og attpåtil le av de og legge det ut, ikke særlig hyggelig mot barnet sitt. Men vil ikke akkurat kalle det barnemishandling da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med du sikter til det nyeste innlegget hennes om de funksjonene på Snapchat? Der er jeg faktisk (for en gangs skyld) enig med henne. Det er ikke alle barn som tåler å se seg selv slik, mange som blir usikre og redde av sånne effekter, spesielt når det gjelder deres eget ansikt. Og attpåtil le av de og legge det ut, ikke særlig hyggelig mot barnet sitt. Men vil ikke akkurat kalle det barnemishandling da ;)

Neida, er enig i at det ikke er noe hyggelig. Men barnemishandling er det ikke. Synes jeg da:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en veldig pen kropp til å ha født to barn, det synes jeg.

Men på en annen side. Jo yngre man er, jo mer elastisk er huden og strammer seg raskere inn igjen.

Hvordan kroppen hennes egentlig ser ut er jo veldig vanskelig å si. Hun redigerer jo så sykt mye! Det bildet hvor hun står med stumpen til ved bassenget har hun et helt vanvittig unaturlig thigap. No chance at det ikke er heftig redigert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Nå synes jeg virkelig at Anna ikke tenker før hun skriver jf innlegget med "mamma, hvorfor spiser du aldri?"! At det går an å være så korttenkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et innlegg med 4 bilder hvor hun tilsynelatende har det skikkelig, skikkelig kjipt. Det er ikke grenser for hva som eksponeres.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt egentlig, påstår hun kun publiserer innlegg feks 14:30 og 15:00, men no i det siste har det jo vært 2 minutter over, og mer  :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir gjerne litt tullete å si... Men, jeg klarer ikke å la være. Hun sier jo ikke noe om grunnen til at hun har det kjipt. Alle har selvfølgelig dårlige dager, uansett hvilke forutsetninger man har... Men, hvordan skal man klare daglige gjøremål, barn og jobb dersom man ikke får i seg nok næring...? Da blir humøret og energien deretter. Dette er ikke rakettforskning.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette begynner å bli så latterlig nå at jeg har ikke ord.. Etter hun flyttet til Kypros ble det EKSTREMT med depping, klaging, stakkars meg innlegg og forsøk på oppmerksomhet. Jenta virker helt lost. Stakkars Jan som er på besøk der nå hvis det er kjærlighetssorg over Mathjis hun har... herregud jeg kan ikke en gang forestille meg hvor kleint det må være.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt merkelig det som foregår på denne bloggen om dagen. Det virker ikke som hun har det helt ok. 

Veldig mye snakk om å ikke spise. Hva prøver hun å si..?

Så dette trekantdramaet med gutta fra Calcutta.. Det var jo ikke måte på hvor mye hun gledet seg til Jan skulle komme tilbake på enveisbillett. Jeg har en følelse av at han reiser hjem om ikke mange dagene, hvis det er sånn at hun depper så åpenlyst over Mathijs som det fremstår.. 

Stakkars Jan tenker nå jeg... Må jo føle seg litt lurt, så forvirrende som dette har vært...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke Jan på besøk nå? Hvordan kan hun ha en dårlig dag da? De var jo så klar for at deres tid var kommet...

Jan er kanskje ikke så glad for alle innleggene og snappene om/med faren til W siste uken... jeg tror at det er grunnen til at hun har en dårlig dag. Endelig innsett at det ikke er noen "Ja takk, begge deler" når det kommer til kjærlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler.

Dramatiske poseringer i mørket, etterfølgt av en deprimerende tekst.

Jan har vel tatt disse bildene av Anna, og ikke minst har han lest innleggene hennes hvor alt tyder på at hun ikke er over Mathjis(?).

Enten så er han en tøffel som reiser ned igjen og håper det blir de to, eller så er alt et spill for galleriet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...