Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Basert på bloggen fremstår hun som ganske umoden for alderen.Hun er et barn som har fått barn,og det at hun har barn gjør henne ikke automatisk mer voksen.Selv om det virker som hun vil fremstille det slik.

Skønner meg ikke helt på moren hennes heller,som åpenbart hjelper henne mye.Aldri om jeg hadde latt en så umoden 18-åring flytte alene til utlandet med to små barn på slep.Hvor er faren hennes egentlig? Håper ihvertfall hun får noen oppegående,voksne mennesker rundt seg,som kan hjelpe henne å ta gode valg for fremtiden.

Endret av Sandie
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på bloggen fremstår hun som ganske umoden for alderen.Hun er et barn som har fått barn,og det at hun har barn gjør henne ikke automatisk mer voksen.Selv om det virker som hun vil fremstille det slik.

Skønner meg ikke helt på moren hennes heller,som åpenbart hjelper henne mye.Aldri om jeg hadde latt en så umoden 18-åring flytte alene til utlandet med to små barn på slep.Hvor er faren hennes egentlig? Håper ihvertfall hun får noen oppegående,voksne mennesker rundt seg,som kan hjelpe henne å ta gode valg for fremtiden.

Enig. Nå som hun faller litt på blogglisten, så må hun ha en spekulasjon eller bare noe som vil få klikk, det lyser lang vei at hun prøver å holde seg oppe. Men det virker som hun trodde det var lettere å flytte til Kypros enn hun trodde... For hun MÅ jo ha noen ved siden av seg 24/7 viker det som... Enten Jan, Mathjis  eller moren...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt tydelig at hun egentlig vil ha Mathijs, men at hun når han ikke vil det samme, tar Jan i stedet for. Hun trenger nok den tryggheten han gir henne. Det jeg ikke fatter er hvorfor Jan vil gå inn i dette, når der helt klart er fornuften, og ikke hjertet hennes, som velger ham.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det litt dit som at hun synes det er merkelig/rart å ha en annen mann på besøk nå som hun har bestemt seg/blitt sammen med Jan. Og kanskje det er ubehagelig for Jan å vite at hennes gamle flamme skal bo ei uke sammen med henne på Kypros mens han selv er langt unna.. Kanskje hun er redd for at Jan skal bli sjalu?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det litt dit som at hun synes det er merkelig/rart å ha en annen mann på besøk nå som hun har bestemt seg/blitt sammen med Jan. Og kanskje det er ubehagelig for Jan å vite at hennes gamle flamme skal bo ei uke sammen med henne på Kypros mens han selv er langt unna.. Kanskje hun er redd for at Jan skal bli sjalu?

Jeg tror at hun vil alltid ha noen der nede til å holde henne i hånden og fortelle henne at hun er en god mor... Ærlig talt... Stakkars Jan! Men hva jobber moren hennes med i og med hun kan dra ned i hytt og gevær på så kort varsel? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo tydelig at hun ikke takler å være alene, selv om hun fremstilte det som at hun skulle bo på Kypros i ett år alene med barna.

Siden hun flyttet dit så har hun jo nesten ikke vært alene siden den ene gjesten etter den andre har avløst hverandre. Og neste uke flytter Jan ned dit permanent. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det at hun ikke vært mer alene der enn ett døgn. Mest fordi hun ikke er vant til det. Jeg følte iallefall at innleggene hennes ble veldig negative og deprimerende rett etter hun flyttet til Kypros... Så virker ikke helt som hun trives alene...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig at hun ikke takler å være alene, selv om hun fremstilte det som at hun skulle bo på Kypros i ett år alene med barna.

Siden hun flyttet dit så har hun jo nesten ikke vært alene siden den ene gjesten etter den andre har avløst hverandre. Og neste uke flytter Jan ned dit permanent. 

Før hun flyttet skrev hun om at hun skulle bo et helt år alene med barna på Kypros, uten noe særlig hjelp. Realiteten er jo at hun stadig har besøk. Flytter Jan dit permanent?? Hjelpes.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hun flyttet skrev hun om at hun skulle bo et helt år alene med barna på Kypros, uten noe særlig hjelp. Realiteten er jo at hun stadig har besøk. Flytter Jan dit permanent?? Hjelpes.

Hun skrev at han kommer ned med enveisbillett iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Jeg tror Anna har godt av å være litt alene. Hun er 19 år, må tørre og være litt selvstendig, selv om man har to barn. Jeg er like gammel som henne, og jeg er ikke vant med at mamma sitter og holder meg i hånden hvert sekund.. Men selvfølgelig.. hun burde kanskje ikke flyttet til Kypros om hun mente det var for å være alene, for så og huse hele familien hver uke.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Jeg tror Anna har godt av å være litt alene. Hun er 19 år, må tørre og være litt selvstendig, selv om man har to barn. Jeg er like gammel som henne, og jeg er ikke vant med at mamma sitter og holder meg i hånden hvert sekund.. Men selvfølgelig.. hun burde kanskje ikke flyttet til Kypros om hun mente det var for å være alene, for så og huse hele familien hver uke..

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så lenge siden hus skrev denne: http://mammatilmichelle.blogg.no/1437215403_3_ord_venner_beskrive.html

Nå skriver hun denne: http://mammatilmichelle.blogg.no/1437215403_3_ord_venner_beskrive.html

Hadde vært interessant å se hvem disse vennene som oser henne med komplimenter faktisk er. (Hvem andre enn henne selv vet med sikkerhet hvor mange timer hun sover til natten?!). Kan ikke noe for at jeg mistenker at det er ting hun har skrevet om seg selv. Det hadde aldri falt meg inn, verken nå eller når jeg var 19, å spørre mine venner om å ramse opp "funfacts" om meg selv; det er noe jeg er i den beste posisjonen til å gjøre selv. Og da ville jeg sagt ting som "jeg er allergisk mot peanøtter", og ikke "[navn] Har en sinnsykt flott kropp!" (Sistnevnte hadde jeg nok aldri postet, selv om jeg hadde lagt ut nesten-nakenbilder av den aktuelle flotte kroppen i lengre tid før dette innlegget kom).

Virker som om hun er veldig opptatt av selvbekreftelse om dagen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden hus skrev denne: http://mammatilmichelle.blogg.no/1437215403_3_ord_venner_beskrive.html

Nå skriver hun denne: http://mammatilmichelle.blogg.no/1437215403_3_ord_venner_beskrive.html

Hadde vært interessant å se hvem disse vennene som oser henne med komplimenter faktisk er. (Hvem andre enn henne selv vet med sikkerhet hvor mange timer hun sover til natten?!). Kan ikke noe for at jeg mistenker at det er ting hun har skrevet om seg selv. Det hadde aldri falt meg inn, verken nå eller når jeg var 19, å spørre mine venner om å ramse opp "funfacts" om meg selv; det er noe jeg er i den beste posisjonen til å gjøre selv. Og da ville jeg sagt ting som "jeg er allergisk mot peanøtter", og ikke "[navn] Har en sinnsykt flott kropp!" (Sistnevnte hadde jeg nok aldri postet, selv om jeg hadde lagt ut nesten-nakenbilder av den aktuelle flotte kroppen i lengre tid før dette innlegget kom).

Virker som om hun er veldig opptatt av selvbekreftelse om dagen.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo Hanne, som er søsteren.. Men jeg vet ikke helt jeg, hun virker veldig ustabil, med bytting av barnehage, alltid ha noen nede hos seg, og dette siste innlegget, om funfacts om henne som hennes venner har skrevet. Anna er veldig umoden og ustabil...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det rabler for jenta.. Det kan ikke være andre enn hun selv som har skrevet "funfacts" innlegget. Hun har i det minste lagt til informasjon.

Hvis venninner skal komme på morsomme ting som beskriver Anna, sier de vel ikke "Anna har et veddemål med stefaren sin nå om hvem som er staest!!" Og de vet vel ikke hvor mange timer hun egentlig sover hver dag.. Da må hun såfall ha informert dem.

Det eneste som er morsomt med disse funfactsene, er vel at hun sitter å skryter av sin egen kropp på den måten.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny sutring, nå fordi folk tror hun velger barnehage ut fra utseendet. Er det så rart man tror det etter innlegget om barnehagen? De stod ikke noe om det fantastiske personalet, bare at barnehagen så fantastisk ut. Synes ikke det er lenge siden hun var superglad for at Michelle hadde fått plass i den barnehagen hun gikk i før, jeg. Nå, derimot er den nye barnehagen helt fantastisk og den gamle "en gammel kjeller". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i det siste har Anna sutret JÆVLIG mye. Er hun så usikker på seg selv at hun MÅ få bekreftelse fra superfansa sine hver jævla dag eller? herregud voks opp! Jeg er så lei den jenta!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...